زمان آزمون حرفه‌ای مهندسان

زمان آزمون حرفه‌ای مهندسان

آزمون حرفه‌ای مهندسان، کاردان‌ها و معماران تجربی فارس پنج‌شنبه و جمعه این هفته (۳۰ و ۳۱ شهریور) برگزار می‌شود.
خبرگزاری فارس: آزمون حرفه‌ای مهندسان استان فارس برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان فارس صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این آزمون برای مهندسان و کاردان‌ها در هفت رشته عمران، معماری، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک، تأسیسات برق و مکانیکی به صورت ورود به حرفه و برای معماران تجربی در پایه‌های ۱، ۲ و ۳ برگزار می‌شود.
ابراهیم بهاروند افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور زیر نظر دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی و در استان فارس نیز به صورت متمرکز در شهر شیراز برگزار می‌شود.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد: برگزاری آزمون در تمام رشته‌ها به صورت تستی بوده و علاوه بر آن در رشته معماری به صورت طراحی (اسکیس) نیز برگزار می‌شود؛ در دو روز برپایی آزمون، هر روز حدود ۴ هزار و ۵۰۰ داوطلب در آزمون شرکت می‌کنند.
بهاروند ادامه داد: به منظور حفظ سلامت آزمون و ایجاد نظم در روند برگزاری آزمون با هماهنگی صورت گرفته، شخصی‌سازی سؤالات انجام شده و مشخصاتی مانند عکس، نام و نام خانوادگی و شماره داوطلبی بر روی کارت ورود به جلسه، درج شده است و علاوه بر آن این مشخصات بر روی برگه سؤالات به صورت جداگانه برای هر شخص درج شده و پیش‌بینی لازم برای نصب شماره داوطلبی به همراه عکس بر روی دسته صندلی داوطلبان نیز صورت گرفته است.
به گزارش فارس، این آزمون ۳۰ و ۳۱ شهریور‌ماه جاری همزمان با سراسر کشور در استان فارس نیز برگزار می‌شود.
این آزمون در هفت رشته عمران، معماری، نقشه‌برداری، ترافیک، برق، مکانیک و شهرسازی برگزار می‌شود و متقاضیان واجد شرایط در این آزمون شرکت می‌کنند.

استخدام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.