آزمون ورود به حرفه مهندسان ۱۷ و ۱۸ اسفندماه برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانان و معماران تجربی روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه در ۶۲ شهر و ۱۱۲ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

آزمون ورود به حرفه مهندسان ۱۷ و ۱۸ اسفندماه برگزار می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز از وزارت راه و شهرسازی، «حامد مانی‌فر»‌ از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی، برگزاری آزمون کاردانان و معماران تجربی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ اسفندماه خبر داد.

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با اشاره به اینکه برگزاری این دوره از آزمون‌ها طبق اطلاع‌رسانی پیشین سومین دوره در سال جاری است، گفت: داوطلبان این دوره از آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان می‌توانند در هفت رشته مهندسی عمران، نقشه‌برداری، شهرسازی، معماری، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی و ترافیک در صلاحیت‌های طراحی، نظارت و اجرا، همچنین آزمون‌های طرح و اجرای گود و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای به‌سازی شرکت داشته باشند.

این مقام مسوول همچنین از برگزاری آزمون کاردانان و معماران تجربی در این دوره از آزمون‌ها خبر داد.

به گفته مانی‌فر، در این دوره از آزمون‌ها در مجموع ۱۸۵ هزار و ۹۵۰ نفر شرکت کرده‌اند که ۱۸۲ هزار و ۷۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان مهندس، یک‌هزار و ۳۷۰ نفر کاردان و یک‌هزار و ۸۸۰ نفر معماران تجربی هستند.

وی افزود: در این دوره از آزمون‌ها ۷۵ درصد شرکت‌کنندگان را آقایان و ۲۲ درصد را بانوان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان یادآور شد: آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۶۲ شهر و ۱۱۲ حوزه امتحانی به‌طور هم‌زمان در دو نوبت صبح و عصر و در روزهای پنجشبنه و جمعه ۱۷ و ۱۸ اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


پلاس
علمی و دانستنی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.