مدیرکل حقوقی وزارت ورزش: قراردادی با همراه اول نداریم/ نمی‌دانیم قضیه از کجا آب می‌خورد!

۱۸ام بهمن ،

457-8.jpg

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: هیچ قراردادی میان وزارت ورزش و جوانان و شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) وجود ندارد.

مرتضی فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به اعتراض وزارت ورزش و جوانان به همراه اول، اظهار کرد: ما با مراجع مربوطه مکاتبه کردیم و پرسیدیم که مجوز تبلیغات را از کجا دریافت کردند و چرا می‌گویند که همراه اول حامی اول ورزش ایران است.

وی با اشاره به مواد قانونی تاسیس وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: طبق ماده ۴ و ۶ قانون سازمان سابق تربیت بدنی و ماده واحده ادغام دو سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان، وزارت ورزش و جوانان متولی امر ورزش در کشور است. بنابراین هر اسپانسری که می‌خواهد حامی اول ورزش باشد باید با وزارت ورزش و جوانان قرارداد داشته باشد. در صورتی که هیچ قراردادی میان وزارت ورزش و همراه اول وجود ندارد.

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه منتظر پاسخ مسئولان مربوطه هستیم اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم که ببینیم آیا قراردادی میان سازمان تربیت بدنی سابق و همراه اول وجود دارد یا نه. اگر چنین قراردادی نباشد، باید مسئله را از مراجع قضایی پیگیری کنیم. فعلا هیچ عمل حقوقی انجام نشده و ما منتظر اعلام موضع همراه اول هستیم.

فلاح با بیان اینکه نمی‌دانیم این مسئله از کجا آب می‌خورد به ایسنا گفت: وقتی یک شرکت می‌خواهد تبلیغات کند باید از برند مربوطه مجوز بگیرد. متولی ورزش وزارت ورزش و جوانان است. اما در این رابطه هیچ قراردادی وجود ندارد. نمی‌دانیم این موضوع از کجا آب می‌خورد و چرا همراه اول می‌گوید که تنها حامی ورزش است. من ۱۰ سال است که در وزارتخانه کار می‌کنم. بیشتر قراردادها از کانال حقوقی عبور می‌کند. من تاکنون در این رابطه چیزی ندیدم.

وی در واکنش به این اظهارنظر که یکی از مسئولان وزارتخانه اعلام کرده سه روز قبل از همراه اول شکایت شده است به ایسنا گفت: چنین خبری را ندارم. ما با مراجع ذیربط مکاتباتی را داشتیم اما هیچ دعوایی فعلا در محاکم قضایی مطرح نشده است. ما به دنبال احقاق حق ورزش هستیم و می‌خواهیم حقوق‌مان را بگیریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.