رسولی نژاد: مشکلات باشگاه‌ها با تشکیل شورای حقوقی در وزارت ورزش و جوانان حل می‌شود

برگزاری سی و دومین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی

سی و دومین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی با معاون حقوقی رییس جمهور و مدیران کل حقوقی دستگاه های اجرایی به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، احمد رسولی نژاد معاون امور مجلس، حقوقی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان، در ابتدای این مراسم که صبح امروز در هتل المپیک برگزار شد، ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت:با تلاش های خوبی که از سوی معاونت حقوقی ریاست جمهوری صورت گرفته، اهمیت واحدهای حقوقی در دستگاه ها بیش از پیش آشکار شده است.

رسولی نژاد ادامه داد:ارائه راهکارهای قانونی به مدیران دستگاه ها یکی از اقدامات خوب و موثری است که صورت گرفته و بسیاری از مشکلات حقوقی دستگاه ها را برطرف کرده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و اموراستانهای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت واحدهای حقوقی در دستگاه های اجرایی، اظهار داشت: تبدیل دفتر حقوقی به اداره کل در وزارت ورزش و جوانان حقوقی و تشکیل اداره حقوقی در ادارات کل ورزش و جوانان استان ها اتفاق خوبی بود که با حمایت های دکتر عباسی صورت گرفت و باعث شد تا واحدهای حقوقی با قدرت بیشتری برای رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش کنند.

رسولی نژاد در پایان خاطرنشان کرد:با تشکیل شورای حقوقی در وزارت ورزش و جوانان، موارد حقوقی فدراسیون ها، برخی باشگاه ها از جمله پرسپولیس و استقلال و ورزشکاران با جدیت دنبال می شود و بسیاری از مشکلات حل و فصل شده است.

در ادامه این مراسم منصور اردستانی مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان به تشریح گزارش عملکرد اداره کل امور حقوقی این وزارتخانه پرداخت و گفت: اداره کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان با استفاده از نیروهای تخصصی، تلاش گسترده ای را برای مستندسازی اموال غیر منقول این وزارتخانه انجام داده و خوشبختانه فعالیت های خوب و بسیار چشمگیری در این زمینه صورن گرفته است.

اردستانی افزود: با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان از ادغام دو سازمان بزرگ تشکیل شد، این اداره کل با حجم عظیمی از پرونده های حقوقی مواجه بود که خوشبختانه در اسرع وقت و با جدیت و تلاش فراوان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و یا در حال پیگیری هستند.

گفتنی است در پایان مراسم از جهانگیر بیگلری بعنوان یکی از سرمایه های حقوقی وزارت ورزش و جوانان تقدیر بعمل آمد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.