مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی:امروز سپاه افتخار نظام است

دوشنبه ۵ تیر – ۰۶:۳۳:۰۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی گفت: امروز سپاه افتخار نظام است و پاسداران سپاه مریدان امام خامنه ای هستند و دشمن می داند که تا زمانی که نامی از پاسدار در ایران اسلامی وجود دارد توان مقابله با آنها را نخواهند داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حجت الاسلام مجتبی عباسی در دشتی گفت: تأسیس نهاد مقدس سپاه بنا به فرمان حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود که با حضور عده‌ای از جوانان انقلابی و پیرو راستین معظم‌له پایه‌ریزی شد و بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی فلسفه و کارکرد وجودی سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تلقی گردید.
عباسی یادآورشد: یکی از خصوصیات خانواده بزرگ سپاه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن مقابله با مخاطرات و تهدیدات و همچنین هوشیاری و آمادگی مستمر، عالمانه و همه جانبه در عرصه های مختلف است.
وی یادآورشد: انتخاب روز پاسدار در روز ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از سوی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی به دلیل اتصاف روحی و اخلاقی پاسداران به امام حسین (ع)می باشد.
عباسی با بیان این که پاسداران به عنوان نیروهای متدین و انقلابی امتیاز بالایی را در معرفت دینی، معنویت و بصیرت و بینش سیاسی دارا می‌باشند گفت: سپاه نهادی برخاسته از متن توده‌های متدین جامعه بشمار می رود و همواره یکی از ویژگی‌های ذاتی خود که مردمی بودن بوده را حفظ کرده است.
وی گفت: رسالت پاسداران حفاظت از کیان انقلاب و دستاوردهای آن در عرصه‌ های مختلف است که بر اساس تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم به دشمن به خطر بیفتد سپاه عملاً” خود را موظف به دفاع و مقابله با تهدیدات نرم دشمن می‌داند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۵۱۸۳۳۰۸۱۸۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.