پورغلامی:جا انداختن کارتاکتیکی درتیم زمان بر است

    ” فرهاد پورغلامی” گفت: تیم ما امسال ۲۰ روز تمریناتش را دیر شروع کرده است و یک مقدار از سایر تیم ها عقب هستیم بنابراین هواداران برای دیدن ملوان ایده آل کمی باید صبر به خرج دهند.

وی خاطرنشان کرد: احتمالا در این فصل آنالیزور به تیم اضافه می شود.

پورغلامی یاداور شد: ۱۰ بازیکن از تیم های پایه صادق محرمی ، سعید عزت اللهی ، شاهین ثاقبی ، مهیار زحمتکش ، سهیل اصغرزاده فیاض ، شایان کارگر ، نیما دلاوری ، محمد جعفری ، آرمان رمضانی و حسام یعقوبی به تیم اضافه شده اند که شش نفر از آنها اصالتا انزلیچی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته حاشیه ها در سکوها به مقدار زیادی کم شده است یکی از دلایلی که ما توانستیم بعد از آن همه مشکلات در لیگ سربلند بیرون بیاییم همدلی موجود بین هواداران بود.

سرمربی ملوان در مورد اضافه شدن بهروز فداکار بعنوان مربی تیم تصریح کرد: ما یک مربی فعال و پرتلاش می خواستیم که از بازیکن کار بکشد و هنگامی که به بازیهای خارج از خانه می رویم در کنار تیم باشد و بازیکنانی که خارج از فهرست در انزلی می مانند را تمرین بدهد.

وی افزود: با تحقیق و مشورت با پیشکسوتان تصمیم گرفتیم که او را بعنوان مربی به تیم دعوت کنیم ضمن این که او در تیمهای پایه تجربه ی خوبی دارد و هم کادر فنی و هم بازیکنان تیم به کار او اعتقاد دارند.

پورغلامی در خصوص انتخاب بازیکنان برای پستهای مختلف اظهار کرد: در اروپا این بازیکن است که پست را از سرمربی می گیرد اما در ملوان ما به بازیکن چند سال فرصت می دهیم تا خودش را ثابت کند.

وی تصریح کرد: وقتی مازیار زارع را جذب ملوان کردیم تعداد هافبکهای دفاعیمان به ۴ رسید و چون محمد همرنگ قراردادش با ملوان به اتمام رسیده بود و ما نمی توانستیم ۴ هافبک دفاعی را با هم نگاه داریم همرنگ و رستمی را از فهرست خارج کرده و یوسف زاده را در این پست نگاه داشتیم.

سرمربی ملوان متذکر شد: برنامه ریزی ما در این فصل به اینگونه است که دو بازیکن با تجربه در هر پست به همراه یک بازیکن تیم های پایه داشته باشیم.

وی یاداور شد: ما در این پست سهیل فیاض را از رده ی امید آوردیم که بازیکن آینده داری نشان می دهد. من به شخصه علاقه ی زیادی به محمد همرنگ داشتم اما در این پست ترافیک بازیکن داشتیم و سهمیه بزرگسال ما فقط ۲۱ نفر است.

پورغلامی اضافه کرد: چهار مربی در ملوان حضور داشتند که هر ۴ تای آنها در این سالها به مهران جعفری اعتقاد داشتند و سه مربی به او بازی دادند. مهران جعفری بازیکن سرباز ما است و ضمنا پست او کاملا با محمد همرنگ متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: هادی عزیزی بازیکن بسیار خلاقی است و اگر بخواهد می تواند خلاقیت زیادی به خط هافبک ما بدهد و اگر از محسن مسلمان از نظر فنی و تفکر بالاتر نباشد پایینتر هم نیست، به شرطی که بخواهد.

سرمربی ملوان افزود: سهیل رحمانی را می خواستیم یک ساله و به طور قرضی بدهیم تا فضای بیشتری برای بازی کردن پیدا کند و تجربه ی بیشتری به دست آورد، اما قرار نبود این بازیکن را به طور کامل از دست دهیم به همین دلیل با جدایی وی مخالفت کردم.

وی متذکر شد: ما به دنبال جذب سه، چهار مدافع راست رفتیم اما نتوانستیم در این پست با بازیکنان مورد نظر به توافق برسیم و ولی حتما در طول فصل بازیکنی در این پست جذب خواهیم کرد.

وی افزود: ضمن اینکه در حال حاضر به جز بابک پورغلامی، عزیز معبودی، جواد شیرزاد و امین حاج محمدی قابلیت بازی در این پست را دارند.

سرمربی ملوان در مورد قرارداد با بابک پورغلامی خاطرنشان کرد: قرارداد وی بر خلاف برخی گفته ها یک ساله است و بنده به هیچ عنوان مسائل خانوادگی را در کار تیمم دخالت نمی دهم زیرا ضررش را خود من و تیم ملوان خواهد دید.

وی متذکر شد: ریشه ی ملوان مردم و هواداران خونگرم تیم هستند و حمایت آنها از رمزهای مهم موفقیت ما بود.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.