کمبود کره تا چند هفته آینده جبران می‌‎شود

۲۴اردیبهشت،

امیری‌کهنوج با اشاره به واردات کره با ارز مرجع

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، از واردات کره با ارز مرجع در چند روز آینده و ثابت ماندن قیمت آن خبر دادو گفت:عامل اصلی گرانی کره در چند روز اخیر کمبود آن در بازار بوده که با واردات قیمت‌ها به قبل بر خواهد گشت.

محمد رضا امیری‌کهنوج با تأکید بر اینکه به زودی با واردات کره با ارز مرجع کمبود آن در بازار جبران شده و افزایش قیمتی آن را تهدید نخواهد کرد، افزود: عامل اصلی گرانی کره در چند روز اخیر کمبود آن در بازار بوده که با واردات قیمت‌ها به قبل بر خواهد گشت.

نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار‌جنوب، قلعه‌گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خانه ملت، با بیان اینکه حذف ارز مرجع از کالاهای اساسی مردم جو روانی گرانی را در بازار به راه انداخته است، تصریح کرد: گرانی موجود در بازار برای کره نتیجه کمبود آن و افزایش تقاضا است، که به زودی با واردات گسترده، قیمت‌ها به تعادل نزدیک خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به نزدیک شدن به ماه رمضان و گرانی های اخیر در بازار اقلام کالاهای اساسی مردم، افزود: اگر دولت مدیریت درستی بر اقتصاد جامعه داشته باشد گرانی کالاهای اساسی مردم را تهدید نخواهد کرد.

امیری یادآور شد: بازگشت ارز مرجع به کالاهای اساسی مردم آشفتگی بازار را سروسامان داده و دست دلالان و محتکران را نیز کوتاه می‌کند.

امیری کهنوج ادامه داد: کره ، شکر و روغن جز کالاهای اساسی مردم می باشند که اگر با بی ‌تدبیری دولت در عرضه مواجه شوند خود تورم‌زا خواهند بود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.