تجاوز به زنان و دختران توسط پسر مسافرکش در تهران + عکس و فیلم

متاسفانه هر از چند گاهی عکس و فیلم هایی از اخبار تجاوز به زنان و دختران کم سن و سال و نوجوان در تهران و سایر شهر های ایران در سایت های خبری و شبکه های اجتماعی منتشر شده و موجب ناراحتی و جریحه دار شدن افکار عمومی می شود

تجاوز به زنان

تجاوز به دختر دانشجو توسط سه پسر در باغی در تهران

سه پسر جوان به اتهام تجاوز به دختر دانشجو و سپس به قتل رساندن وی در باغی در تهران با اعلام رضایت اولیای‌دم برای محاکمه به لحاظ جنبه عمومی جرم، پای میز محاکمه رفتند!

این سه جوان متهم می باشند دختر جوانی به نام «سحر» را در منطقه ملارد شهریار به قتل رسانده‌اند. این پرونده زمانی تشکیل شد که ماموران پلیس از طریق پرستارانی در بیمارستان ملارد در جریان مرگ دختری قرار گرفتند که به سبب آزار جنسی و مسمومیت دارویی جانش را از دست داده‌بود. پرستاران به پلیس گفتند سه پسر جوان این دختر را به بیمارستان آوردند و هنوز هم خارج ایستاده‌اند.

سه جوان که نیما، بابک و حامد نام دارند بازداشت شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند. نیما در تحقیقات گفت: من با سحر آشنا شدم و او را به باغی در حوالی ملارد بردم. دو دوستم هم آنجا بودند. ما به دختر جوان مقدار بسیاری قرص خوراندیم و او را مورد آزار جنسی قرار دادیم. قصدمان این نبود، او را بکشیم فقط می‌خواستیم با او رابطه داشته ‌باشیم.

تحقیقات بعدی پلیس نشان داد این دختر جوان، دانشجویی است که خانواده‌اش از مفقود شدن او خبرداده‌بودند. او چندماه قبل با نیما آشنا شده بود و در این مدت با او رابطه داشت اما دوستان نیما را نمی‌شناخت.

بنابراین اطلاعات، ماموران دو متهم دیگر را هم مورد بازجویی قرار دادند. حامد متهم ردیف دوم تایید کرد با مقتول رابطه داشت. او گفت: «ما سه نفر ۱۸ ساعت این دختر را مورد آزار جنسی قرار دادیم و به او دیازپام خوراندیم تا نتواند حرکت کند. بعد که بدحال شد ترسیدیم، بمیرد به همین سبب سریع او را به بیمارستان بردیم.»

گزارش پزشکی قانونی گره دیگر این پرونده را گشود و متخصصان اعلام کردند تجاوز به این دختر به عنف بوده است. متخصصان همچنین عنوان کردند دختر جوان به دو سبب مسمومیت دارویی و تجاوزات پی‌درپی جان خود را از دست داده‌است. بنابراین پرونده تکمیل و برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌شد.

روز قبل در ابتدای جلسه محاکمه بعد از اینکه کاکولی نماینده دادستان تهران در جایگاه حاضر شد و گزارشی از پرونده ارایه کرد، اعلام کرد با توجه به اعلام گذشت اولیای‌دم درخصوص قصاص، دادستانی درخواست مجازات متهمان به لحاظ جنبه عمومی جرم را دارد.

کاکولی گفت: بنابر اطلاعات و مدارکی که در پرونده ‌است متهمان با کشاندن سحر دختر دانشجو به داخل باغی در ملارد شهریار او را ساعات طولانی مورد آزار جنسی قرار دادند. آنها سپس با خوراندن دارو به متهم او را مسموم کرده و به قتل رسانده‌اند. از آنجایی که اولیای‌دم اعلام رضایت کرده‌اند و جنبه خصوصی جرم منتفی شده‌است به نمایندگی از سوی دادستان بر اساس ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی و به سبب بیم‌تجری برای متهمان درخواست صدور حکم مجازات دارم.

در ادامه نیما متهم ردیف اول در جایگاه حاضر شد. او اتهام مشارکت در قتل را رد کرد و گفت: من نقشی در قتل نداشتم. چندماهی می‌شد که یکی از دوستانم شماره من را به سحر داده‌بود چندین بار او را دیدم و با هم رابطه دوستانه‌ای برقرار کردیم بعد از طریق دوستم متوجه شدم سحر قصد ازدواج با من را دارد.

او به دوستم گفته‌بود می‌خواهد به من پیشنهاد ازدواج بدهد و بسیار از من خوش‌اش می‌آید اما من چندان به او علاقه‌مند نبودم تا اینکه روز اتفاق پیشنهاد دادم به اتفاق سحر و دو دوستم حامد و بابک به باغی برویم در آنجا به سحر پیشنهاد دادیم با او رابطه داشته ‌باشیم و سحر هم قبول کرد. او خودش به این رابطه راضی بود. قرص‌های دیازپام را هم خودش خورد و ما هیچ نقشی در خوراندن قرص‌ها نداشتیم به همین سبب هم قتل سحر را قبول ندارم. هر آنچه من و دوستانم در اداره پلیس گفتیم تحت فشار بوده‌است و این گفته‌ها را قبول نداریم.

در ادامه متهم ردیف دوم در جایگاه حاضر شد او هم اتهامش را رد کرد و گفت: قبول دارم بارها و بارها با سحر رابطه داشتم و ساعات طولانی در باغ بودیم اما او خودش راضی به این کار بود و من اصلا نمی‌دانم چرا قرص‌های دیازپام را می‌خورد. ما قصدی برای کشتن او نداشتیم و اگر می‌خواستیم سحر بمیرد به جای اینکه او را به بیمارستان ببریم و سعی کنیم نجاتش دهیم، رهایش می‌کردیم تا همانجا جان بدهد و بعد هم جسد را سر به نیست می‌کردیم. ما هیچ قصدی برای قتل او نداشتیم.

در ادامه متهم ردیف سوم در جایگاه حاضر شد. او هم اتهام را رد کرد و گفته‌های دو متهم دیگر را مورد تایید قرار داد. سپس وکلای متهمان در جایگاه حاضر شدند و دفاعیات خود را ارایه کردند.

با پایان یافتن جلسه محاکمه هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

 

تجاوز به ۸ دختر و زن در تهران توسط پسر دهه هفتادی + فیلم

خودش می‌دانست که دستگیر می‌شود و می‌گوید دوست دارد هرچه زودتر اعدام شود تا زندگی‌اش خاتمه یابد؛ مرد ۲۴ساله‌ای که ۸ زن و دختر را در قالب مسافرکش مورد اذیت و آزار و تجاوز قرار داده است.

تجاوز به زنان

به گزارش ممتاز نیوز، خودش می‌گوید قبل از هر باری که به زنان و دختران تجاوز می‌کرده مصرف شیشه داشته و مطمئن هم بوده که دستگیر می‌شود؛ خودش می‌گوید اولین سابقه مجرمیتش در ۱۵سالگی بوده که به‌خاطر نزاع و درگیری دو ماه به زندان رفته و آنجا سرقت موتورسیکلت و خودرو را یاد گرفته و بعد از آزادی ۶ ماه برای سرقت موتور و چند بار هم برای سرقت خودرو به زندان رفته و همه چیز را هم در زندان یاد گرفته، وقتی از او درباره التماس زنها و دختر‌ها قبل و در حین تجاوز می‌پرسم سرش را تکان می‌دهد و می‌گوید بعضی‌هایشان التماس می‌کردند و بعضی‌هایشان هم ترسیده بودند ولی …

ــ برای چه دستگیر شدی؟

تجاوز و سرقت خودرو.

ــ چطور قربانی‌هایت را پیدا می‌کردی و به آنها تجاوز می‌کردی؟

خودروهایی را که در جای خلوتی پارک شده بود سرقت می‌کردم، اوایل ۴ پراید را سرقت کردم و بعد از آن ۲ ماشین مزدا۳؛ در قالب مسافرکش زنان و دختران جوان را سوار می‌کردم و بعد از آن اتفاقی که نباید می‌افتاد، انجام می‌شد.

ــ زنان و دختران را بیشتر در کدام مناطق سوار می‌کردی؟

معمولاً در ساعت‌های خلوت در بزرگراه‌ها آنها را سوار می‌کردم، مثلاً یک مورد از این زنان ساعت ۴ صبح سوار خودروی من شد و چند مورد دیگر حوالی غروب آفتاب و در فرصتی که در مسیر به محل خلوتی می‌رسیدیم آنها را تهدید می‌کردم و …

ــ کجا زندگی می‌کردی؟

این مدت که در ماشین‌ها زندگی می‌کردم و شب‌ها هم در ماشین می‌خوابیدم ولی بچه شرق تهران هستم.

– چرا از خانواده‌ات جدا شدی؟

از زمانی که زندان رفتم و به شیشه اعتیاد پیدا کردم از خانواده‌ام طرد شدم و آنها حتی از دستگیری من هم بی‌خبرند.

ــ چطور دستگیر شدی؟

صبح در حال پارک ماشین بودم که متوجه مأموران پلیس شدم که در تعقیب من هستند؛ من از دست آنها فرار کردم ولی نهایتاً دستگیر شدم.

ــ متولد چه سالی هستی؟

۷۲٫

ــ تحصیلاتت؟

تا دیپلم بیشتر نخوانده‌ام.

ــ فکر می‌کردی دستگیر شوی؟

مطمئن بودم دستگیر می‌شوم.

ــ خب، نمی‌ترسیدی؟ فکر می‌کنی مجازاتت چیست؟

نمی‌ترسم و فکر می‌کنم اعدام می‌شوم.

ــ چرا ادامه دادی؟

می‌خواستم زودتر دستگیر شوم و اعدام؛ می‌خواهم هرچه زودتر این زندگی تمام شود.

یکی از قربانیان این متجاوز گفت: من هرچه به اون التماس کردم که با من کاری نداشته باش قبول نکرد. گریه می‌کردم و می‌گفتم که اگر دستگیر شوی اعدامت می‌کنند اما او می‌خندید و می‌گفت حکم اعدام من خیلی وقت هست که صادر شده و ترسی ندارم.

اقدامات جسورانه و شیطانی این فرد در حالی انجام شد که وی حتی در مقابل عکس گرفتن یکی از قربانیانش از پلاک خودرو، مقاومتی نشان نداده بود.

فیلم تجاوز به ۸ دختر و زن در تهران

تجاوز به دختر ۱۵ ساله توسط شوهر عمه اش

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایلنا، پدری با چهره‌ای آشفته در دادگاه کیفری یک تهران گفت: ۲ روز قبل دخترم به سراغم آمد و ادعا کرد که « داور» ۴۱ ساله که شوهر عمه‌اش است یک سال است که او را مورد آزار و اذیت قرار داده است و درخواست دستگیری داماد خانواده‌مان را دارم.

دختر بچه ۱۵ ساله در این خصوص گفت: شوهر عمه‌ام با ما در یک ساختمان زندگی می‌کند و مدتی به صورت تلفنی با من صحبت می‌کرد و ابراز علاقه نشان می‌داد و می‌گفت که از من خوشش می‌آید، تا اینکه مرا به زور مورد آزار و اذیت قرار داد.

دختر نوجوان ادامه داد: پس از یکسال که او با تهدیدهایش مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌داد خسته شدم و تصمیم گرفتم با درمیان گذاشتن این موضوع با خانواده‌ام از دست شوهر عمه‌ام رهایی پیدا کنم و او نیز به سزای اعمالش برسد.

در این مرحله تیمی از ماموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح امروز با حضور در خانه متهم در منطقه کیانشهر موفق به دستگیری وی شدند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه به آزار و اذیت جنسی دختر ۱۵ ساله اعتراف کرده و تحقیقات از وی جهت تکمیلی پرونده در مراحل اولیه و مقدماتی قرار دارد.

تجاوز به دختر

تجاوز به دختر ۹ ساله در شهر ری!

دختر بچه ۹ ساله در شهرری صبح امروز با تهدید چاقوی مرد جوان، مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از مهر، ماموران کلانتری ۱۳۱ شهر ری در تماس تلفنی پدر این دختر بچه ۹ ساله از یک مورد آزار و اذیت در ولی آباد شهرری مطلع شدند و بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

در بررسی های اولیه، پدر دو کودک ۹ و ۶ ساله (دختر و پسر) به ماموران گفت: در حالی که فرزندانش در حال تردد از راه پله مجتمع محل سکونتشان بوده اند، دختر ۹ ساله اش به وسیله مرد ۲۰ ساله ناشناسی با چاقو تهدید شده و مرد جوان در حالی که چاقو را زیر گلوی دختر ۹ ساله گذاشته او را مورد آزار و اذیت قرار داده و بلافاصله از محل حادثه متواری شده است.

 

باز نشر: ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۸۳۱نظر ثبت شده
  1. حمید:

    حیف ما پسرای خوب که کسی قدرمونو نمیدنه و باید یواش یواش پیر بشیم . لیاقت بعضی دخترها همین حیونهاست

  2. ایمان:

    در اینکه این سه تا نامرد باید به اشد مجازات برسن شکی نیست. ولی از طرفی هم دلیلی برای دلسوزی واسه دخترای امروزی وجود نداره

  3. آمنه:

    واقعا چرا یعنی شما باور میکنید این داستانو خب معلومه پسرها به نفع خودشون رای میدن‌. نباید پشت مرده حرف زد چون نمیتونه از حقش دفاع کنه

  4. R.H:

    یعنی خود کشی کرده?
    اصلا بالفرض که خودکشی کرده
    خونوادش چرا رضایت دادننننن
    😔

  5. Asal:

    به نظر من هم دختره مقصر بوده هم پسرا ولی خب درصد گناه پسرا بیشتر بوده من اونجا نبودم که بخوام چیزی بگم ولی امیدوارم خدا که شاهد این موضوع بوده حق رو به حقدوا برسونه امیدوارم دخترای جامعه مون چشماشون باز بشه تا پسری میبینند بهش لبخند نزنند خانمی یا آقایی که میگی دخترا جامعه رو به فساد کشیدند اشتباه فکر میکنید همه ی دخترا این طور نیستند این جوری نگو چون ممکنه خودت یه روزی دختر دار بشی و اون روز دخترت رو از خودت با این طرز فکر احمقانه ات برونی😔😔

  6. احسان:

    دختر من هم اگه روزی بخاد به نصیحتها و دلسوزی های ما گوش نکنه و گستاخانه مقابل ما قرار بگیره و بخاد رابطه های بی محابا و بی پروایی داشته باشه و با حس لطافتش این پسر و اون پسرو اغنا کنه اگه همین بلا رو ١٠٠ ساعت هم سرش بیارن من و مادرش هم رضایت میدیم

  7. احسان:

    پوری لعنت به خودت و هفت جد و آبادت چرا ندونسته قضاوت میکنی؟. شاید پدر مادرش میدونستن دخترشون چه جانوریه و چه طور با حماقتش سه تا پسر مجرد رو که حس شهوتشون در این جامعه مدیریت نمیشه رو ازشون متجاوز و قاتل ساخت

    • ...:

      لعنت به تو و تفکرات زن ستیزانه ت… آدمهایی مثل تو مسئولیت گناهشون رو هیچ گاه نمی پذیرن و ازشون جز متجاوز و قاتل شدن چیزی برنمیاد

    • النام شما...:

      اقا انگار نیستی خبر نداری اگرم موضوع کشتن نبود بازم اغفال به هر نحوی و اینکه دسترسی در حالت بیهوشی جرمش اعدام هست احسان سر خودت بیاد که بدونی چی میگی

  8. فرهاد:

    صددرصدتجاوزبوده گولش زدن بردنش توباغ باهزاروعده ووعیدخدالعنتشون کنه فورابایداین نجاسات رااعدام کنن دخترمردموبه خاطرهوس به کشتن دادن

  9. فرهاد:

    ۱۸ساعت تجاوز؟؟؟صددرصدمقصرپسراهستن که به زورنگهش داشتن توباغ وبهش قرص خوروندن که بیحالش کنن یادختره ازترسش خودش هی قرص خورده که بدنش بی حس بشه خدالعنتشون کنه فورابایداعدامشون کنن

  10. Asghar:

    تک تک میکردن که حالش بیشتر بود

  11. Asghar:

    اوخ بد کردن بر

  12. شیوا:

    خدا فقط به آخر و عاقبت این ۳ پسر رحم کنه. بد جور. تقاص باید، بدن،،،، بد جور،،،،، و. خدایا. بحق بزرگواریت. هیچ دختری رو تو این شرایط قرار نده،، چون راهی بجز تسلیم شدن نداره….

  13. سلمان:

    کاری با قرص خوردن ندارم .یعنی من اینو میخوام بدونم که ۱۸ ساعت ادم میتونه تحمل کنه پس اون حیوان صفت ها مقصر صد در صد هستن ۱۸ ساعت به اون بچاره تجاوز کردن حالا حالا میگن قرص خورده واقعا حقشون اعدام هستش.و باز هم مقصر حکومت هستش که چرا باید جوانان ماه به این راه کشیده شوند و بیشتر هم درجه ضعیف این جنایت رو میکنن چون هر کسی نگاهشون نمیکنن .من خودم درجه ضعیف هستم …

  14. davood:

    اگه قاضی بودم بجای اعدام همون کاری رامیکردم که خودشان انجام دادن

  15. مسعود:

    ردکردن اتهام توسط هر۳نفردرغه قرص پسرادادن بعدا.ردمی کنندجرمشوناچون یاددادن احتمالاوکیل داشتن وکیل دیده خانواده دختره رضایت دادن خب ۷۰درصدمثله حل شده مونده جنبه قانونی انهم باردکردن اتهام حل شده هست اماغافل ازاین که قصاص خداهمین دنیا میگیره .فرض دختره به هردلیلی راضی به رابطه بوده که نبود .جوانمردی این ۳جوان کجارفته بودغیرت وجوانمردی برای این روزاس که متاسفم کمرنگ شده

  16. ناهید:

    فقط خدا میدونه جریان درست چی بوده اماااااا یه چیزی رو بهش ایمان دارم دختر یا زن اگه بخواد خلاف کنه اویزانش کنن باز کار خودشو میکنه و اگرم نخواد باز اویزانشم کنن اجازه شو نمیده….همه قدرت دست جنس ماده است.اره یا نه گفتن رو میگم….پس عامل اصلی فساد بعد از فقر و موقعیت بد اقتصادی مردمو کمبود محبت همین خانومها هستن

    • ...نام شما...:

      آدمای مریض و بدبختی مثل تو زمانی که خدای نکرده مادر میشن پسراشونو متجاوز بار میارن… امیدوارم در شرایطش قرار بگیری تا بتونی حرفی که زدی رو هضم کنی

  17. امیدوار:

    چقدر دنیا کثیف شده!کاش میشد برگردیم به سالهایی که حتی مطرح کردن این چیزا بی حیایی بود!فقط ازخدا میخوام مواظبمون باشه و ازشمایی که پستمو میخونید میخوام حداقل خودمونو درست کنیم!راه درستو بریم

  18. الیسا:

    مثل سگ دارن دروغ می گن قاضی خیلی باید احمق باشه اگه باور کنه.معلومه که برای تبرئه کردن خودشون ازین دروغا میگن اینا رو نگن چی بگن .دخترام اگه دختر باشن انقد گول این پسرای خیابونی و کثیف رو نمیخورن .پسری که شخصیت دارهاگه کسی رو دوست داشته باشه دعوتش نمیکنه به باغ یا هر جای دیگه .پا میشه میره با خونوادش حرف میزنه .این دخترای ساده حقشونه هر چی سرشون بیاد .مثلا دانشجو بوده یه دانشجو چرا باید تو این جامعه گرگ با کسی پاشه بره باغ .معلومه چی پیش میاد دیگه .اول خودشو بد بخت کرد بعدم پسرای مردومو تو دردسر انداخت.حالا ایشالا که حداقل مجرما به سزای کارشون برسن.واقعا تاسف باره.

  19. من:

    دنیا دار مکافاته. متاسفانه یه روز دختران همین ۳ نامرد توسط نامردهایی مثل خودشون دقیقا به همون صورت کشته میشه.فمن یعمل مثقال ذره شرا یره

    • زهره:

      دمت گرم شدید باهات موافقم…

  20. زهرا:

    همشون رو باید اعدام کرد
    دروغگو های پست فطرت ….

  21. پوری:

    من خودم تجربه دارم که چقد سخته مورد تجاوز قرار بگیری و تا چند وقت دچار افسردگی میشی ولی نمیفهمم اخه چرا رضایت دادن اولیای دم؟؟ مگه میشه؟ لعنت بهشون

  22. پوری:

    حقشضون جز مرگ چیز دیگه ای نیس

  23. یه بنده خدا:

    اینجا دختره مقصره چرا با اون پسرا دوست شد به نظر من دخترا دنیا را به فساد کشانده اند

    • شفیع الله نوری:

      دهن رو ببند

    • مهسا:

      نه دخترا دنیا رو به فساد نکشیدن, افرین عجب نظر حکیمانه ای سه نفر یکی رو بکشن بعد مقتول مقصر باشه, واقعا این حرفا وقاحت داره که میزنین.

      • محمد:

        برید همین تهران بازاراش ببینید وضع لباس پوشیدن و دوست شدن با پسرا کجای کارید دخترای بی ادب خودتونو جم جور کنید درسته شوهر نیست ولی شما یکاریی که کردید که شوهر گیر نیاد وقتی یه پسر هرشب بایه دختر خشکل بگذرونه دیگه این پسر به نظرت زن مگیره

        • النام شما...:

          تو درست بپوش

    • نام شما...Asal:

      روزی به شیخی گفتند راز سلامتی چیه؟؟ شیخ گفت با احمق ها بحث نکردن الان من بخوام با شما بحث کنم عمر خودم رو هدر دادم😏

  24. ماری:

    خیلی کثیفن معلومه دارن دروغ میگن پ دختره مرض داشته قرص بخوره، انشاالله تقاص کارشونو پس میدن، کاش اعدامشون کنن عوضیارو

  25. موسی کعبی:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی کاربران و دست اندر کاران سایت ممتاز نیوز…
    دوستان همه ی ما جوانان امروزی بی شک و تردید گنه کاریم پس با توجه به ذات خود قضاوت کنید.. . و اما نظر بنده در این باره باید بگم که آقا نیما که متهم ردیف اول هم هست در حق دوست مقتولش سحر خدابیامرز خیلی کوتاهی کرد…
    دوستان خداییش این رسمش نیست من بیام دوستامو خبر کنم که بیایید ۱۸ ساعت بیفتید به جون,یه بنده خدا بنام (دوست) این دیگه نهایت نامردیه خداییش حالا حتی اگه اون دختره هم راضی بود این دوست متهم ردیف اول ما نباید قبول میکرد چرا که در اینجا ذات آدم, ضمیر آدم, وجدان آدم, انسانیت آدم و در نهایت غیرت آدم حکمفرما خواهند شد و همچین اجازه ای رو نباید بدهند…
    بنظر شما آیا این آقا نیمای ما یه دونه از این خصلتای آدمیزاد رو نداشت؟؟؟
    مگه میشه!!!
    پس کو انسانیت؟؟؟
    آیا او مایل است همچین کسی با ناموس خودش همچین جنایتی را انجام دهد؟؟؟
    اگر من قاضی بودم میزاشتم خودش, خودشو محکوم کند وسلام وتمام…

    نکته:امیدوارم درسی عبرت انگیز و آموزنده ای بود برای خواهران و برادران ایران زمینم باشد…
    شمارا به خداوندی خدایی که میپرستید همانطور که مواظب ناموستان هستید مواظب ناموس دیگران باشید…
    خواهران با شماها هم هستم حجابتونو رعایت کنید…
    بخدا ۹۹% گناهان گردن شماست…
    وسلام علی من اتبع الهدی…

  26. 30روس:

    با سلام به همه یه دختر اگه فقط چادر داشته باشه هیچ پسری به طرفش نگاه نمیکنه

  27. ارشام:

    خیلی خلین به خدا اشکام در امد از بس خندیدمولی واقعا عجب کمری داشتن که بعد ۱۸ ساعت کار سخت پاشدن دختر رو بردن بیمارستان باید تو گینس ثبت بشن خخخخخخخخخخخخخخخخخ

  28. بردیا:

    بجای اینهمه قتل و تجاوز و اینا شرایط رو فراهم کنید که اینقد شهوت به این وحشیا فشار نیاره و بخوان به اینو اون تحاوز کنند

  29. محمد نقی احمدی:

    هر کس حلال زاده وشیر پاک خورده باشه چه دختر وچه پسر دست به جنایت ورابطه ودر پایان به قتل نمیزند مطمن باشید که این سه نفر حرومزاده بودند و حکمشان اعدام است

  30. ali:

    شما دخترا ظرف ندارین بشورین برید سرتون به کار خودتون باشه

  31. تفکر:

    رابطه جنسی دو طرفه هستش اگر توی جامعه ما خانم ها حیای خودشون رو حفظ کنن آقایون نمیتونن بهشون دست درازی کنن و اگر آقایون پاکدامنی پیشه کنن خانوم ها دیگه بی حیایی نمیکنن جامعه ما هم مرد ناپاک داره هم زن بی حیا نتیجه اش هم میشه همین

    • سپیده:

      خیلیییییی از مواقع دختر ها بهوای ازدواج این کارو میکنن تا پسرو یا وابسته کنن یا واقعا عاشقشن و میخوان خوشحالشون کنن تا عشق ابدیشون بمونه یا اینکارو میکنن تا پسره کارو دختررو بسازه و پسر مجبور شه بگیردشون و عده کمی از دخترا هم از روی هوس ولی ۹۵ درصدا پسرا ازین ور قصدش فقططط سو استفادست و کاری با نیت دختر بیچاره ندارن

    • سپیده:

      خیلیییی از مواقع دختر ها بهوای ازدواج این کارو میکنن تا پسرو یا وابسته کنن یا واقعا عاشقشن و میخوان خوشحالشون کنن تا عشق ابدیشون بمونه یا اینکارو میکنن تا پسره کارو دختررو بسازه و پسر مجبور شه بگیردشون و عده کمی از دخترا هم از روی هوس ولی ۹۵ درصدا پسرا ازین ور قصدش فقططط سو استفادست و کاری با نیت دختر بیچاره ندارن

    • باران:

      موافقم بانظرت

  32. سپیده:

    کاری ندارم دختر مقصر بوده یا نه خدا میدونه چون زنده نیست از خودش دفاع کنه. شاید ساده بوده شاید عاشق بوده شاید…
    ولی این سه پسر خیلیییییی بی وجدان بودند نه یکی نه دو تا هر سه تا بیوجدان و نفهممممم،
    الهی این بلا سر خواهراشون بیاد تا بفهمند،

    کوش غیرت و مردوانگیه مرررررررد ایرانی 🙁

  33. اﻣﻴﺪ:

    ﺑﺎ ﻋﺮﺽ اﺩﺏ ﺧﺪﻣﺖ ﻫﻤﮕﻲ, ﻓﻘﻄ ﻣﻴﺨﻮاﺳﺘﻢ ﺗﻮﺟﻪ ﻫﻤﮕﻲ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺑﻴﺎﻥ ﻧﻆﺮاﺕ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺟﻠﺐ ﻛﻨﻢ,ﻣﺎ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻋﻨﻮاﻥ ﻳﻚ ﺧﺎﻧﻢ ﻳﺎ ﺁﻗﺎ اﻭﻥ ﺳﻪ ﭘﺴﺮ و اﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﺎﻧﻢ ﺭﻭ ﻧﻘﺪ ﻛﺮﺩﻳﻢ,ﻛﺪﻭﻡ ﻧﻆﺮ ﭘﺨﺘﮕﻲ ﻻﺯﻡ ﺭﻭ ﺩاﺷﺖ, اﻟﺒﺘﻪ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺩﻭ ﺳﻪ ﻣﻮﺭﺩ,ﺑﺨﺼﻮﺹ ﻧﻆﺮ ﺁﺭﻳﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻛﺎﺭﺷﻨﺎﺳﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ,ﺑﻘﻴﻪ اﺯ ﺭﻭﻱ اﺣﺴﺎﺱ ﺑﻮﺩ و ﺑﺲ, ﺣﺎﻻ ﭼﻂﻮﺭی اﺯ اﻭﻧﻬﺎ ﺗﻮﻗﻊ ﺭﻓﺘﺎﺭﻱ ﺑﺪﻭﺭ اﺯ اﺣﺴﺎﺱ ﺩاﺭﻳﻢ ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ, ﺗﻨﻬﺎ اﻣﻴﺪﻭاﺭﻡ ﺭﻭﺯﻱ ﺑﻴﺎﺩ ﻛﻪ ﺟﻮاﻧﺎﻥ اﺯ ﺭﻭﻱ ﺁﮔﺎﻫﻲ ﺗﻦ ﺑﻪ ﭼﻨﻴﻦ اﻋﻤﺎﻟﻲ ﻧﺪﻫﻨﺪ, ﺁﺭﺯﻭﻱ ﺳﻼﻣﺘﻲ ﺑﺮاﻱ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﺧﺼﻮﺹ ﺳﺎﻣﺎﻥ ﺭا ﺩاﺭﻡ

  34. برف:

    چه پدرمادر بی غیرتی!!!!!!چرا رضایت دادن؟برای پول؟؟؟؟؟

  35. Meysam:

    ۱۸ساعتہبخیلے تومخمہ بنظرتون پسرھاھم چیزے استفادہ کردہ بودن

  36. شاهین:

    یکی گفته بود دیاسپام باعث مرگ نمیشه!!!!قرصم ی نوع دارو دیگه،همه میدونن زیاده روی اونم تو دارو باعث سنکوپ و ایست قلبی میشه،خواهشا اطلاعات حداقلی نداری نظر نده،مرسی اه

  37. نگار:

    دختری که فرار میکنه ازخونه و ابرو ناموس خونوادش براش مهم نیست این بلا اگه سرش نمیومد تعجب میکردم دوما زمونه بدی شده ادمایی فرصت طلب پرتو جامعه شده که یکیشون همین نیماست چرا دوست دخترش و با بقیه ی دوستاش شریک کرده شاید دختره واقعا عاشقش بوده و از روی عشق پیشنهادش و قبول کرده دخترا گول فیلمهای ماهواره رو میخورن ک تو باغ تنهان نمیدونن پسرای ایران خالی بندو نامردن سوما خونوادش خیلی بی رحم بوده خواستن این ماجرا تموم شه بره والا باس اون پسرارو دارشون زدتا دیگه براهیچ دختری نقشه نکشن

  38. نگار:

    بنظر من که دختره نباس ازخونه میزد بیرون حالا به هردلیلی که بوده چون تو این شهر ادمایی فرصت طلب زیاد پیدا میشن به هیچ پسری اعتماد نکنید والا همین بلاها سرمون میاد

  39. فاطمه:

    سلام لطفا در تایید نظرات دقت کنید بعضی نظرات اصلا درست نیستند

    و اینکه در مورد دیگران قضاوت و غیبت نکنید مطمینا خدا بر همه چیز اگاه هست.

  40. نصی:

    سلام
    اگه دخترکرم نریزه پسرنمیره طرفش
    واقعا امروزا نمیشه به هیچ دختری اعتماد کرد اکثردختر دروغ میگن دن پسرا گرم خوب کاری میکنن همچین دخترایی نباشه بهتره دختری که بره خونه خالی بدونید چی میخواد

  41. ArEzOo:

    بنظرم اصن تقصیر پسره نبوده،،،،دختره میتونس نره،،،،حالا پسره یه پیشنهاد داده بهش،،،،اگه خودش دلش نمیخواس میتونس نره ،،،،زور که پشتش نبوده با دوس پسرش بره باغ،،،،هر بلایی سرش اومده حقشه،،،،خدا بیامرزتش ولی تقصیر خودش بوده و حقشه

    • پوری:

      نه حقش نبوده مخالفم باهات،این حرفو نزن خدا رو خوش نمیاد ،یهو میبینی سر خودت میاد هاا خدای نکرده دختر جون

  42. ...:

    هی عاطفه خانوم وقتی با مانتو میری کوچه مانتوی تنگ میپوشی همجات معلوم میشه منم باشم بهت تجاوز میکنم خودتو جمع کن بی ناموس

  43. عاطفه:

    تف تو روی هرچی مرده مخصوصا ازنوع ایرانیش

  44. نمیدونم:

    واییی خیلی باحاله این نظراتون من که مردم از خندههههههه

  45. افشین:

    نمی دونم چرا وقتی چشم به دخترای مانتویی میفته نمی تونم خودمو کنترل کنم… کلا فیوز می پرونم

  46. م:

    سلام فرقی نداره مرد باشی یا زن زن ها چون ضعیف تر هستند که نباید گفت همش مقصراقایون هستن چه مرد چه زن باید وجدان داشته باشی باید خودتو جای بقیه هم بزاری بقول اون خانوم وقتی یه دختر بچه از مدرسه میره دانشگاه چه میدونه جامعه چطوره چه میدونه ای کاش هیچوقت ارزونمیکرد که بزرگ بشه ولی اکثرا دخترایکم مضلوم تر هستن مرد هست عین ایه قران پاک مردهم هست …کسایی که ظلم میکنن رونباید بخشید اگر از عمد وازرو ی خبث طینت باشه دخترااحساسمون رو خرج هر بی سروپایی نکنیم فقط یک نفر لیاقت داره اون که واقعادرسته ومرد هستش اونایی که بخاطر خوشی خودشون یه از نیا بیخبر رو بازی میدن هیچوقت فکر کردن این بازی اونا اینده جووننی وزندگی اونارو تباه میکنه همیشه باید از خدا ترسید وفکر ابرو بودخدانگهدار

  47. این نیز بگذرد:

    سلام با تمام احترامی که برا همه قائلم ولی امیدوارم هر کی نظر الکی میده و زود قضاوت میکنه همین بلا به سر خودشو خانوادش بیاد ببینه چه مزه ای میده

  48. ناصر:

    سلام

  49. امیر:

    حدأقل بعد از تجاوز ولش می کردن بره.

  50. اکرم:

    عه بیکارید شما پشت مرده حرف میزنید..نظراتون جالب بود ولی تو این دوره هیچکی حقیقتو قبول نمیکنه …دختره ساده بوده پسره هم لاشی..همه پسرا اینطور نیستن ک..مث دخترا که همشون ساده نیستن..پ به هم احترام بزارید.قربون همه ابجیا و داداشای خلم..موفق باشید.

  51. پسر اریایی:

    سلام عزیزان ما ادما چرا به هیچی جز هوس فک نمیکنیم اخه مگه این دختر چیش بده که ما باید با اینا این کارو کنیم من هر وفت هوس سراغم میاد به حضرت زهرا فک میکنم و اروم میشم پس بیاین این اروکنار بزاریم( اینا جهت خودنمایی نبود)
    موفق باشی

  52. امرالله رزاقی:

    سلام : اگر واقعا مقصر پسرا بودن قصاص لازم است متشکر

  53. آرام:

    ب نظر من قضاوت نکنین چون شما اونجا نبودید ببینید چی بینشون گذشته شاید خود دختر میخواسته

  54. فرزاد:

    دختره خودش خواسته یا نخواسته دیگه ما نمیدونیم
    چرا پسرا می خواستند جون دختره رو نجات بدهند؟

  55. مهدی RR:

    قرص دیازبام خواب اوره وبه دختر دادن تا بی هوش بشه وتجاوز واضح هست ولی دختر فراری بوده وسالم نبوده ….هر دو طرف مقصرن ۱۰۰٪

  56. مهدی:

    من هم با اعدام موافقم چون اینها را نباید در جامعه ازاد گذاشت بقیه جامعه را آلوده میکند

  57. مهدی:

    هم هم تقصیر ندازید سر خانواده جامعه هم بی تقصیر نیست

  58. mehdi:

    فکر نکنم هر مشکلی پیش بیاد همش به تربیت خانواده ربط پیدا کند جامعه هم این وسط بی تقصیر نیست جامعه بعد از خانواده نقش مهمی در تربیت دارد

  59. مهدی:

    سلام هرکی دردش توی خودش پس قضاوت کردن بزارید کنار جای اون خانواده نیستید که ببینید چه دردی میکشن چه در جامعه چه توی فامیل خدا صبرشون بده خودتان بذارید جای اون پدر ومادر بعدش اونا چه گناهی دارند هر مشکلی ختم میشد به اونا جامعه هم بی گناه نیست

  60. مهدی:

    سلام هرکی دردش توی خودش پس قضاوت کردن بزارید کنار جای اون خانواده نیستید که ببینید چه دردی میکشن چه در جامعه چه توی فامیل خدا صبرشون بده

  61. نام شما...hamed:

    والا من یه مردم جرات ندارم با ۳تا مرد برم تو باغ اخه تو رو چه حسابی رفتی فکر کردی میخاد خرگوش نشونت بده ولی طعمه ۳تا کفتار شدی کفتار به ناموس خودش رحم نمیکنه کسی لقمه حلال خورده باشه از این حرامزادگی درنمیاره

  62. اقای لجباز:

    کرم از خود درخته

    • خخخخخخخخخخ:

      شما دخترا اگه راضی نیستیدرابطه داشته باشید اگه درست تربیت شدیدپ این جور سایتا چکار می کنید هااااااااا شما که به پدرومادر اینا حرف میزنید یعنی شما پاک پاکید بخدا شما از اینا خراب تریدضما پدرومادر چکار کنن وقتی بچشون خراب شده ازکجا بدونن

  63. سام:

    فقط درس خوندی زن گرفتن سخته

  64. مجید:

    اخر زمان شده

  65. سهراب:

    هیچ کدام نبایدسرزنش شوند.همش ب گردن عمراگربقول علی(ع)صیغه حرام نمیکردالان وضع این نبود

  66. غزل:

    تف تو روح سه تا انگلی که جامعه رو به گند کشیدن.
    گیرم که دختره خودش راضی بود,پس وجدان وغیرت ایرونی بودنتون کجا رفته
    حیف از اون اسم آدم که رو شما گذاشتن…
    منم بانظر سعید موافقم

  67. نام شما...سعید:

    بنظر من باید ۱۸ساعت به این سه پسر تجاوز بشه خخخخ

  68. نگار:

    نگین جان ز بزن منتظرتم

  69. ارشم ..:

    خدا لعنتشون کنه … از همتون خواهش میکنم که این مسخره بازی هارو بزارین کنارواقعا من یکی خجالت میکشم از این کارا.. یا حق

  70. eli:

    الان مثلا قید ازدواجو زدی که بیست بار شمارتو گذاشتی ؟ :)))

    واست متاسفم که انقدر بدبختی همه جا شمارتو میزاری

    ۲۷ سالت بیشتر نیس !! انقدر بت فشار اومده ؟!!!!

  71. يه بنده خدا:

    بى انصافى نکن داداش ،همه ى دخترا فکر پول نیستن

  72. آرين:

    عزیز من همه دخترا هم که به فکر پول نیستن که پیاز داغشو زیاد کردى

  73. نگين:

    تف به هرچى پسر عقده اى,تف تو ذات دختراى بیشعورى که به همه اعتماد مى کنن وخاک تو سر اولیا یى که واسه مضوع به این مهمى رضایت میدن

  74. زینب:

    امیدوارم اون پسرای نامرد و شهوت پرست به سزای عملشون برسن

  75. قوچان:

    سارا خانم شما زیاد به خودت فشار نیار.مواظب خودت باش جیگر

  76. سارا:

    خیلی کثیفی آقا سامان ایشا اله همون نگاهی که تو به زنا داری مردا به خواهرو مادرت داشته باشن

    • آرش:

      من از طرف همه پسرا معذرت میخوام . بخدا خجالت اوره این کارا . اخه چرا ؟؟؟

  77. سارا:

    مردا کلا آدمای شهوت پرستی ان اصلا این دخترنه اونایی که به بچه پنج ساله و شش ساله و هفت ساله تجاوز میکنن چی واقعا اینقدر شما مردا ناتوان و بدبختید که به یه بچه تجاوز می کنید

    • vast:

      واقعا زشته کارشون و خاکوتو سره دختره و خانوادش. و خاک تو سر سارا که همه مردا رو مقل هم میبینه و الکی زر میزنه

  78. بهار:

    ……..

  79. bahar:

    خواهشا با دقت بخونید دختر۱۸ ساله….سنی ک کودک درون همچنان فعال…و چ خبر از گرگ های پسرنماوزمونه ی خراب داشته…..

  80. bahar:

    خواهشا ی کم دقت کنید دختر ۱۸ساله ک تازه وارد محیط دانشگاه شده از پسرای گرگ زمونه چ خبر داره….اون تو کودک درون خودش و همینطور ک پسره گفته قصد ازدواج و ب خیال پاک خودش عاشق بوده….چ خبر از این زمونه داشته…بی ناموس عوضی با دوستاش اونم ۱۸ ساعت

  81. رویا:

    واقعاشرم اوره.حیوونم به حیوونی خودش بایکی جفت میشه.خاک برسرشون که چه گندی به انسانیت میزنن.البته تاحدودی تقصیر دختراهم هس تاپاندن کسی فکرتجاوز بهشونو نمیکنه.طرف بادوست پسرش رفته باغ نماز جماعت بخونه یامیدونسته قراره کاری باهاش بکنن.بهترکه مرد یه سگ کمتر

  82. پریسا:

    اوناقایی که درتهران حدودسیصدتاخواستگاری رفتی خدایی روت میشه بازم بری.فک کنم فقط خواستگاری مادربزرگ من نرفتی.قربون دستت برو ادرس دیوار چین روپیدا کن خودتوبندازپایین

  83. S.gh:

    چراپشت سر مرده حرف میزنین..حالاهرز یا هرچی تجاوز تا این حد ک ب مرگ بکشه مگه حیوون بودن..ادم زیر دستشون بود

  84. ******!!!!!:

    البته ازشون ممنونم نکنه ای کامنتو بخونن بگن چه اشتباهی کردن ازم

  85. شیدا 17:

    وااااااااااااااای مگ جوونای ما چقدر کمبود دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ که ۱۸ ساعت یه لحظه م ازش نمیگذرن

  86. HASAN:

    فقط این یه مورده مگ تموم دختر های بد حجاب رابطه جنسی دارن با پسر بی شرم و بی حیا..این چون دختره مرده دیگ مجبور بودن پیگیری کنن وگرنه روزی هزار تا رابطه جنسی چه تو ماشین چه تو خونه خالی چه ویلا و فیلم و عکس پخشه همه جا..جامعه ما دیگ رابطه آزاد شده اگ اینجور پیش بره چند سال دیگ ازدواج دیگ معنایی نداره و این خیلی فاجعه است..خدا بخیر میکنه ولی مسئولین عالی رتبه فک نکنم

  87. مسعود:

    هرچه کنی ب خو کنی گر همه نیک و بد کنی
    ولا یمکن و فرار من حکومتک
    ممکن نیست که از حکومت خداوند فرار بکنی

  88. تارا:

    دخترو دزدیدن و بهش تجاوز کردن الان میگن خودش خواست ! مرده بدبختم که نمیتونه حرف بزنه من با اعدام مخالفم ولی همیشه یه سری استثناها باید اجرا بشه مثل تجاوز صددرصد باید اعدام باشه اصلا نباید رحم کرد حقوق بشر درمورد اینا نباید اجرا بشه چون اساسا بشر نیستند مطمئنا بار اولشونم نیست مطمئن باشید

  89. سارا:

    اصلا اینجوری که شمامیگی نیست خودتم مادی فک میکنی اگه اینجور نبود میرفتی از شهرستان یه دختر ساده و باحیا پیدا میکردی نه اینکه از دخترای تهران بگیری که قیمت کرم پودرشون حقوق دوماه یه کارمنده خودت دختر متفاوت میخای برادر من وگرنه هستند دخترایی که واقعا اهل ازدواج و عشق و اینان نمونش دوست خود من که از۱۷ سالگی تو کف ازدواج بود دوبار نامزد کرد وبهم خورد آخرشم با یه پسر معمولی نه چندان پولدار ازدواج کرد و خوشحالم داره زندگی میکنه اینجور دخترام هستن خود من یه خواستگار داشتم یه کارمند معمولی با حقوق نه چندان بالا قراردادی همکارخودم جواب مثبت دادم خانوادممم خیلی دست پایین و راحت گرفتن اما بخاطر مشکلاتی که مادر ایشون ایجاد کرده بودن خانوادم پشیمون شدن و بهم خورد تازه من موقعیت بهتر واسه ازدواج دارم بخاطر شرایط خانوادگیم ولی ملاک هام همون پاکی و نجابت و صداقت بود نه پول اما حق میدم کسایی رو که مادیات براشون مهمه برادر من یه سرماخوردگی ناقابل میگیری صدهزارتومن میری توخرج دو قلم جنس واسه خوردو خوراک زیر دویست تومن نیست همین مانتوی شب عید و میخای بخری جنس زیر۴۰۰و۵۰۰تومن پیدا نمیکنی حالا بچه دارم بخای بشی خرج مای بیبی و شیرخشک و مکمل و قاقا لیلی همین برادرزاده محترم بنده نصف حقوق برادرمو شامل میشه معلومه که پول مهمه یه سوئیت ۳۰متری تو همون تهران که قد لونه کفترم نیست تازه تو منطقه متوسطش میدونی چقدره معلومه که دختر حاضر توخونه باباش بمونه بدون دردسر تا بیاد تو لونه یکی که خرج ناهارو شامشم باید چرتکه بندازه و تازه مشکلاتشو میخاد باخانوم قسمت کنه والا من تو خونه پدرو مادرم راحت ترم الان خوشحالم که ازدواج نکردم یه زندگی بی منت دارم تازه قرم میزنم چرا غذاشوره چرا صدای تی وی بلنده چرامیای تو اتاقم در نمیزنین هروقت بخام میرم بیرون با دوستام هرچقدبخام میخرم بدون دغدغه مسافرتام بجاس .آخه کی شوهر میخاد این دوره زمونه با این افاده های پسرا و بدتر از اون مادرای محترم که تا به پسرای ننرشون اخم میکنی بدهکارمیشی پسرام که الان بیشترشون بچه ننه و بی عرضه یه دوست دیگم بیچاره بخاطر فرار از محیط خونشون ازدواج کرد از صب تا شب میرفت سرکار تا شوهرش ساعت۲بعدازظهر بیدار نشه بیچاره تو خونه مادرشوهر زندگی میکرد خرج فوق لیسانس آقارو دوست بیچاره من میده پس انقد نگو خانما فلان آقایون بهمان پسرا خیلی بیعرضن مرد باید از زیر سنگم شده پول دربیاره بجای درس خوندن برو فلافل بفروش برادر من بنظرم اون فلافل فروش از پسرای درس خون و بیعرضه باهوش تر و موفق ترو جربزه دارترن کی گفته پسر بشین ور دل مادرش هی مث دخترا مشق بنویسه

    • mohammad:

      ایول

    • Meysam:

      من یہ شیرزن میخوام کسے میشناسہ معرفے کنہ جہت ازدواج

  90. رضوان:

    دیازپام که اصلا باعث مدگ نمیشه حتی دوز بالاش ، خاک تو سر همتون
    اونایی که نوشتن دختره فلان بوده، خودشون چقدر دنبال اینجور دخترا هستن؟؟ یکم آدم بشین، اگه دختره خودش هم میخواست دلیل نمیشه که بکشنش، در ضمن خودش بخواااد؟؟؟ اونم ۱۸ ساعت پی در پی؟؟ اصلا هم با عقل جور در نمیاد

  91. محمدعلی09107003077:

    خدایا منو از تنایی نجات بده
    ۰۹۱۰۷۰۰۳۰۷۷

    • زهره:

      والا خدا همین که یه عقل درست درمون هم بهت بده کافیه…

  92. samane:

    به نظر من حتما دختره یک مشکل روانی یا خانوادگی داشته وگرنه این کارش واقعا خلاف عقل رو میرسونه

  93. sheidani:

    Boro baba….elate margesh tajavoze pey dar peye oonvaght melat mign khodesh khastw….vaghean motasefm

  94. nasim:

    درهرصورت باکاردختره خیلی مخالفم ولی مطمنااون خودشوتکشته اون سه تااحمقم کاربی شرمانه ای کردن۱۸ساعتتتتتت……………..

  95. حمید:

    چه جالب داداش سامان منم باهات موافقم
    واسم واقعنی جالب بود

  96. حمید:

    چه جالب داداش سامان منم باهات موافقم

  97. h@n!ღ:

    منم باهمتون موافقم ولى واقعا خاک برسرش چجورى دلش اومده حقش بوده که بمیره دختره هرزه

  98. Ramin YK:

    این خودش میخواست منم موافقم

  99. سامان جون:

    من بانظرسمیراجون کاملاموافقم سمیراشمارتوبهم بده

    • farhad:

      ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۱۴۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۶۵

  100. سمیراجون:

    به نظرمنم خودش میخواسته خودکشی کنه.به علت رابطه نامشروع

  101. سامان:

    سلام نفس جون شماره توبهم بده

  102. abbas shokrollahy:

    یه نظر من وگفته های نیما،بابک وحامد درست است برای اینکه خود دختر باآنها تماس گرفته وخوده دختره قرص دیاسما خورده.واصلآ فکر نکنید چون من خودم پسرم اینها را میگم نه چون داستان را بادقّت مطالعه کردم این حکم را میدم.

  103. سامان:

    من به سینه های درشت خیره میشم دلم میخواد دست کنم

    • فاطی:

      آقاسامان ایشالاخودتم ۱۸ساعت زیردست۳نفرمثل اینابشی که دیگه دلت ازاین هوسانکنه

  104. سامان:

    یک روز یه دختربهم تجاوزکردنمیدونم چرا

  105. سامان:

    نفس خجالت نکش برات مهم نباشه

    • نفس:

      یه وقت رودیدت تجدیدنظرنکنی آقاسامان !!!!!!!!!!اگه نه من خجالت بکشم نه توبی حیایی جامعه روپرمیکنه بهتره شمابه این فک کنی که اگه کسی به ناموست به این دیدنگاه کنه چی کارش میکنی؟به ناموستم میگی توجه نکن…

  106. اریایی:

    شاید این پسرها دلیلی برای این کار داشتند شاید بیمار روانی بودند و مرگ حقشون نیست. شما که میگید اعدام اعدام مگه جون ادم سر راهیه که شما واسش تصمیم میگیرید.فقط خواهشا احساساتی پست ندید و قبل از هر چیزی فکر باید کرد.من بنظرم حتی اگر رضایت هم نمیدادند این پسرها را باید به یک مجموعه ای از روانپزشکان خبره سپرد تا معالجه شوند و ازشون مراقبت بشهتا حتی نسلشون هم سالم با تربیت سالم در بیاند.هیچ چیزی با مرگ و تهدید حل نمیشه اگه میشد ۳۰ سال پیش مملکت ما دیگه فقر و تجاوزی وجود نداشت.باید مساله را حل کرد نه اینکه بیاند صورت مساله را پاک کنند به امید دعا و نماز تربیت سالم از اسمان نمیاد باید از ریشه این مساله را حل کرد

    • رضوان:

      موافقم، ولی اینطوری باید ۹۰ درصد پسرا رو بفرستن پیش روانکاد ببینن چه مرگشونه، فقط مسئولین لطف کنن نوشدارو بعد مرگ سهراب نباشه،
      یکم خانواده ها به جای شکم بچه هاشون به سلامت و تربیت درست فکر کنن خیلی بهتر میشه
      مدرسه ها هم بجای پر کردن مغز بچه ها با خزعبلات عشق و احترام و انسانیت یادشون بدن

  107. نفس:

    به دوستم تجاوزکردندیارورفته بامتجاوزش ازدواج کرده اون یکی متجاوزافسردگی گرفته…دوستم ازمتجاوزاول طلاق گرفت رفت بادومی ازدواج کردالان باردارم هست گفتم که درجریان باشین………!!!!!!!!

  108. نفس:

    آقاسامان شمامرداکه درموردسینه زناحرف میزنین چون سینه هام بزرگه بیرون که میخوام برم ازخجالت اینکه یه مردنامحرم به دیدشمابه من نگاه کنه اب میشم

    • نام شما...:

      چادربپوش

  109. سامان:

    یک باردختری دیدم باسینه های درشت دلم خواست لختش کنم بعدش لیسش بزنم

  110. سامان:

    چندوقته هوس کردم به دخترهمسایه تجاوزکنم نمیدونی چه بدنی داره اوف بخورمش

    • غزل:

      خاک تو سرت
      امیدوارم قبل اینکه تجاوز کنی بری زیر ۱۸چرخ
      برو بمیر…شهوتی

      • Meysam:

        فکرش رو بکن ۱۸ ساعت روت تلمبہ بزنم اوف

    • پوری:

      تورو هم باید چند نفری بهت از پشت تجاوز کنن تا ازین حرفا نزنی پسر

  111. سامان:

    حرف تجاوز که میشه بی اختیارابم میاد

  112. hananeh afshar:

    سلام بچه هاجونم ،به نظرمن که این خبر یادچارتحریفه یادچاراغراق شده ،اینا مفسدفی الارض هسن بایداعدام بشن ،جنبه عمومی یاغیرعمومی نداره که ،احتمالا یاوالدینش رو تهدیدکردن مجبورشدن رضایت بدن یاهمونطورکه گفتم ما ازاصل ماجرابی خبریم ،چون اگه زبونم لال دخترخودم همچین بلایی سرش بیاد حتی اگه مسببش خودشم باشه اما چون بچه ی منه عمرا رضایت میدادم و میذاشتم بره بالای داره دلم خنک بشه عبرتم بشه برای سایرین ،عجب عدالتی داریم ما

  113. آریایی:

    کسی که نفسش رو نتونه کنترل کنه باید بمیره تا بقیه زندگی کنن .

  114. سامان:

    بایدحکم قصاص بشه تا دیگه تکرار نشه

  115. رها:

    افرین…موافقم

  116. حسین:

    باید کار خودشونو روی خودشون پیاده کرد

  117. حسین:

    باید،همون کارو با خودشون بکنن .۱۸ساعت باهاشون کار بشه ادم میشن

    • معصومه:

      خخخخخخخخ عالی گفتی ترکیدم از خنده

    • پوری:

      دقیقا موافقم

  118. خانم ایرانی:

    ۱- اگر حکم تجاوز اعدام بشه یک خطر شخص آسیب دیده رو تهدید میکند که از طرف شخص متجاوز به قتل برسد که شناسایی نشود.خودتان حدس بزنید آمار قتل افراد مورد تجاوز واقع شده چقدر بالا خواهد رفت
    ۲- برای اعدام این سه نفر باید خانواده دختر مقتول دیه آن سه نفر متجاوز رو پرداخت کنند که به احتمال صد درصد چون توان مالی نداشتند به همین دلیل از اعدام گذشت کرده و بقیه روند رو به دادگاه مدعی العموم واگذار کردند که از طرف دادگاه حکم اعدام داده شود…
    گرامی ها پیشاپیش درمورد آنچه اطلاع ندارید نظر ندهید.

    • hananeh afshar:

      سلام عزیزدلم به غیرازقتل تجاوزهم بوده ها باید اعدام بشن چطور مفسد فی ا لارض شناخته نشدن؟

  119. عبدلا:

    اگه حکم تجاوز اعدام باشه دیگه هیچکس جرات چنین کاری پیدانمیکنه

  120. امیر:

    این احمق ها خودشان مقصر هستن.نمیدونم تو اون دنیا چه جوابی خدا میدن…

  121. قاسم:

    راستی شما که دم از قصاص میزنید میدونید که دیه زن نصف مرده تازه اونم جور کردن دیه سه نفر آیا حاضرید برا قصاص به خونوادش کمک کنید

  122. سردار ماکو:

    دوست عزیز برای شما توصیه می کنم که برین سوره بقره رو از اول بخونی البته با تفسیر برا ما جوونا خیلی مفیده نحوه زنگی کیفیت آن ووو… فوق العاده تاثیر گذاره %%%%%%%%%%%%%%%%%%
    عزت زیاد

  123. نابغه خخخخخخ:

    ۶=۳÷۱۸h
    عجب . این سه تا برند امریکا بجا فیلم پورن سریال بازی کنند . کمر همچین پسری رو باید بوسید . همه به افتخارشون ی دست و جیغ و هورااااااااا

  124. الینا:

    من هم موافقم نیلوفرجونم. آقای مجردتوواقعایه تختت کلمه وگرنه چیزی که زیاده دخترترشیده ””””” چندبارشمارتومیزاری خیلی اسکلی

  125. ....:

    حالا منظورت چیه شمارتو ذاشتی؟

  126. آرین:

    داداش من اینجورک توگفتی من کلا بغض کردم!دوراه بیشترنداری یابروخودتو بکش شایداودنیازن بشت دادن یااینکه اصلا زن نگیربذار زن بیادتوروبگیره.

    • شکوفه:

      با نظرتون موافقم

    • bahar:

      خخخخخخ ایول موافقم باهات

  127. نیلوفر2:

    به جون خودم دنبال دوست دختری.اخه ۳۱۷تادخترلابدبی ریخت هستی یای مشکلی داری دیگه.اگرم واقعاراست میگی خب دیگه بنظرم قیدازدواجوبزن

  128. نيلوفر:

    مرسی یه دختر زدی به خال.وقتشه مادخترا هم احساسات روبزاریم کنار دنبال عاشق شدن نباشیم این خدابیامرز احتمالا باحیله گری دوس پسرش گول خورده چیزی که ماشالا پسرای ایرونی توش شاگرداولن.بچه ها گول پسرارونخورین فیلم عاشقانه هم نگاه نکنین.هرچندمیدونم نیاز دارین.ولی بخدا تنهایی بهترازبودن بااینجورپسرای دورو و وحشی صفته.توروخداقدرخودتونو بدونین هیچ دوس پسری هم باشما ازدواج نخواهدکرد خودتونو جای اون استثناها نذارین.من تازه ازدواج کردم ولی به خودم قول دادم اگه دختردارشدم باهاش دوست باشم واگاه بارش بیارم واگه پسردارشدم بهش یادبدم هردختریه شاهزادست ونبایدحتی یه بارقلبشوبشکنه چه برسه به گول زدن.موردبالا هم حتی اگه اون دختر روسپی بود وبی خانواده وبامیل خودش یاهرچیزدیگه ای حقش مرگ نبوده این فریب وقتل بوده کاملا معلومه پسرا دروغ میگن خون هرموجودی توی دینمون محترمه چه برسه که انسان باشه وگناهکار بایدمجازات بشه

  129. يه دختر:

    خودمونیما ولی خالی بستی در حد ….پسر خوب مگه میشه خواستگاری ۳۱۷ تا دختر رفت به گمونم تو از ۱۸ سالگی شروع به خواستگاری کردی.یا تو یه عیبی داری که اینجا رو نکردی یا توقعت خیلی بالاست رفتی دنباله دخترهای پولدار جواب رد شنییدی.بی خیال بازم حرفات باورم نشد.احساس میکنم با گذاشتن شمارت بیشتر دنبال دوست دختری.این حرفاتم یه جور کلکه واسه خام کردن دخترا.انقدر دختر ترشیده هست تا دلت بخاد که واسه جوونی مثل تو سر دست بشکنن.

    • آرش:

      من شخصا فقط و فقط چسبیدم به کارم و اصلا دنبال این مسخره بازی ها هم نستیم و برای بقیه هم متاسفم

  130. تاتا توتو:

    راستی اگه از شما آقاپسرا کسی میخواد به گناه نیوفته وپولم نداره زن بگیره من میتونم براش زن صیغه ای جور کنم کسی میخواد

    • پویافرامرزی:

      بله من میخام

  131. تاتا توتو:

    من موافق همه اوناییم که میگن دخترباید سنگین باشه اما پسرم باید خودشو حفظ کنه توقران خداوند به هر دوشون گفته خودتونو حفظ کنید بهترین راه نخوردن غذاهای فست فودیه همین…

  132. saeid:

    خواهرا مواظب حجابتون باشید شما نه قاضی نه وکیلید،که تسمیم بگیرید.دختر سنگین باشه هیچ نوع پسری نمیتونه بهش دست بزنه.

  133. مهسا:

    این سه تا پسر رو باید بفرستن زندان قزوین به مدت ۱۸ سال هر روز ۱۸ ساعت بهشون تجاوز بشه تا دیگه هوس … به سرشون نزنه!

    • علی آرزومند:

      بامن دوست می شوی اسم شما چی بگو

      • بردیا:

        ریدی دادا ریدی اینجا هم ول نمیکنی؟ الدنگ امسال تو آبروی هرچی پسره بردند بابا بخدا پرزای زبونت رفت پفیوزززززز برو برو تو قفست

    • مهدی:

      موافقم حداقلش می فهمن ۱۸ ساعت یعنی چی؟؟؟؟!!!!!!!!!!

  134. شکیبا:

    اخه یکی نیست بکه احمقا مگه یه دختر چه قدر تحمل داره. حالا خودشم خواسته باشه دیگه به هیجده ساعت که رضایت نداده .اصلا خاک توسر اون پدر بی قیرت که رضایت داده.

  135. ممتاز نيوز كس كش:

    کیرم تو کس اول تا آخر،مرده و زنده ی ناموس همه ی ممتاز نیوزی ها
    همه ی کارکنان کس کش و بی ناموس ممتاز نیوز

    • انا:

      شما ب یک ارام بخش احتیاج داری. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  136. پانیز:

    ghezavat nakonid ba shenideha..man b shakhse harfe kac ro ghabul mikonam hamishe k saresh b tanesh bearze vagarna harf harfe harjur bekhay zade mishe.vagheyiatam vagheyate

  137. لیندا:

    متاسفام ینی تجاوز ب ی دخترجون انقد لذت داره همه پسرا لنگه همن من واسه همتون متاسفام
    اونام ک بهش تجاوز کردن فقط نشون دادن چقدعقده ایین

    • محدثه cr7:

      حق با توست

    • بردیا:

      حق با شماست اما همه رو با هم مقایسه نکن شما پشیزی بیش نیستی در مقابل خداوند پس حق قضاوت نداری!!!

  138. غریبه:

    دوستان محترم زیاد حرص نخورید.من کاری ندارم که چرا خانواده اش رضایت دادن..اما واقعیت امر اینه که خوب به سر دختره اومده تا دختر خودش هرز نره چرا باید بهش تجاوز بشه حتی اگه قاتلش هم دروغ گفته باشه صد در صد خود دختره کرم داشته به بزرگی پیتون ..همیچین دختری که تو خیابان دنبال شوهر میگرده و بعدشم با یه پسر میره ددر باید این بلا سرش بیاد اخه کدوم عقل سلیم باور میکنه که پسر بخواد یه زن خوب بگیره اونم از طریق ناجور تو خیابون ؟؟؟؟؟ پسرا دخترو می خوان واسه خوش گذرونی چند لحظه ایی حالا نمی دونم چرا بعضی از این دخترها اینقدر خریت میکننند من موندم توش اگه دختره راست میو مد راست میرفت پی زندگیشو و درسش چرا باید این اتفاق بیفته؟؟؟؟؟؟مگه کم هستند دخترهایی که توی شهرهای دیگه درس می خونند و پا ک دامنن …این خودش هرزه بوده که خانوادهاش هم راضی به گذشت شدن دیدن دخترشون هرزگی کرده سر این کار هم جانشو داده چرا باید قصاص می کردند تازشم مرگ واسه هموچون ادمهایی نعمت بزرگیه این ادماها باید زنده بموونن تو زندگیشون روزی هزار بار بمیرند وزنده بشن تا روزی که زنده اند تقاص پس میدن محال انسانی روی زمین خدا جنایت بکنه و حتی روی همون زمینی که خلاف کردن تقاص پس میدن….

    • صبا:

      تو به حال خودت باید تاسف بخوری که در مورد یه دختری که دستش از این دنیا کوتاهه اینجور قضاوت میکنی و هیچ فرقی با این سه تا پسر نداری…..هیچکس نمیتونه کسیو قضاوت کنه حتی این سه تا پسره نباید اعدام بشن ولی باید مجازات بشن ……تا وقتی که همچین تفکری تو کشور هست هر مردی راحت میتونه به زن ها دست درازی کنن پس بهتره پسرامون سعی کنن یکم فهمیده تر بشن که این از خانواده ها شروع میشه

      • یه بنده خدا:

        تو خودتم معلومه که مثل اون دختره ای/ کثافت /شما دخترا دنیا را به فساد کشیداید

    • بردیا:

      چرا چرت میگی مردک؟ یجور حرف میزنی انگار هیچ عیبی نداری خیلی تاسف میخوای بخوری به حال خودت بخور فرومایه دیگه هرجا میرسی دهنت رو باز نکن بی شخصیت

    • یه بنده خدا:

      احسنت به شما کاملا درست میگید به نظر من ادم هر بلایی سر میاد مقصر خودشه

  139. یه عزادار امام حسین:

    واقعاکه عجب خانواده ای اون متجاوز عوضی رو باید هزاربار اعدامش کنن

    • صثثی:

      اول از طوسی شروع کنید

  140. نیکو:

    واقعا تعجب کردم تف به خانوادش باید حتما اعدام میشدن

  141. مهدی:

    این مشکل، یکی از بزرگترین مشکلات کشور ماست،علت های این پدید عبارتند از بیکاری،کم شدن ازدواج،جوان بودن کشور،هجوم ماهواره، اینترنت و شبکه های اجتماعی و… میشود با فراهم کردن ازدواج راحت جانان،ایجاد شغل،درست کردن جایی که جوانها بتوانند از لحاظ شهوت ارضا شوند و… میتوان از این پدیده طبیعی جلوگیری کرد.

  142. ازاده:

    خاک بر سر اولیا دم که رضایت دادن . تف به سر تا پاشان بی ناموس و بی غیرت همینا هستن

    • مهدی:

      سلام آزاده خانم ما یه فامیل داریم تو جنوب شما نیستی؟

  143. سحر:

    اول خاک دوعالم برسراون دختره که رفته چون اگه نمیخواست نمیرفت بعدخاک توسرپدرمادرش بااین دخترتربیت کردنشون تف به ذاتشون که رضایت دادن بایدبرن بمیرن

  144. ali:

    به خدا بسرا گناه ندارن دختره خودش میخواسته رفته دیگه به خدا این روزا یه مرغ هم نمی تونی به زور بگیری

  145. ارام:

    شماهایی که ادعاتون میشه همه تون خوبید وراجب این سه تا جوون قضاوت میکنید یه نگاهی به خودتون بندازید لطفاندیده و نشناخته پیشنهاد دوستی میدید به همدیکه اونوقت میگید چرا جامعه اینچوریه؟؟

  146. %:

    ایرانیان کاردرست شما کلاه خودتون رو محکم بگیرید که باد نبره ، نمیخواد قاضی بشید و حکم صادر کنید

  147. 76:

    این عوضی ها رو باید زجرکش کرد

  148. مجید:

    میزنمش واستا

  149. زهرا ابان:

    اره هست اگه قاتل زن باشه هم باید نصف دیه رو داد یا نه….؟؟؟؟؟!!!!!

    • Sam:

      زن باشہ کہ عالیہ یکے بیادمنوبکشہ

      • سپیده:

        اون سه تا مرد خیلیییییی بیغیرت بودند

  150. حقوقی:

    دوستان زودقضاوت نکنید..اگه پدرومادرمقتول رضایت نمیدادند..بایدنصف دیه مردروپرداخت میکردن..شایدهزینشونداشتند.این قانونه..طبق قانون هرزنی که کشته بشه .اولیادم مقتول برای قصاص کردن .قاتل.اگه مردباشه..بایدنصف دیه مردمسلمان روپرداخت کنند..نصف دیه زیادشدنه؟؟؟چرامااینقدرزددقضاوت میکنیم؟؟دیه امسال ۱۵۰۰۰۰۰۰۰٫هستش…سوالی هست؟؟؟

  151. آناهیتا:

    زندگی رانفسی

  152. آناهیتا:

    سرانجام که بایدبه خاک رفت خوشا ان کس که پاک آمد وپاک رفت

    • المیرا:

      آفرین آناهیتا

  153. فرشاد:

    النا النا النا بسه دیگه دختر خوب خودت خوبى فکرمى کنى دخترها همشون خوب هستند.

  154. النا:

    بعدا پسرا میگن نه خیر ما اصلا اینجوری نیستیم انقدر بدم میاد انقدر اعتماد به نفس به خودشون دارن

  155. النا:

    پسرا به جز خیانت کردن چیزه دیگه ای بلد نیستن همه ی پسرا اینجورین

    • پویافرامرزی:

      بله همه اینجورین

  156. طاها:

    خیربى تا ما پسرا همگى چشم پاک ومحترممیم انگاه توبه ماها توحین نکن

    • ...:

      طاها املا نوشتى

  157. قفقازى:

    کى باورش میشه ۱۸ساعت مگه فیله همش تهمته من که باورنمى کنم ۱۸

  158. بیتا:

    بعضیایه جورحرف میزنن انگارخودشون اصلااین کاره نیستن مخصوصاپسرا

  159. ماری:

    واقعامتاسفم

  160. سعید:

    آسمان بجای این همه وراجی یه کم بارون ببار ههههه

    • اسپینوی:

      آسمان دختر خوبیه.. لطفا توهین نکن

    • ////:

      توشى مى گویى

  161. اهوووووم:

    آسمان کی خواست تو نظر بدی

    • اسپینوی:

      اهوووووم کی خواست تو نظر بدی

  162. نادیا:

    تا وقتی قاطع برخورد نکنند و درس عبرت نشه دوباره این عمل زشت تکرار میشه

  163. محمد:

    با سلام ، معلومه که پدر برای پول رضایت داده فقط پول، خانواده پسرا پولدارن و با پول پدردختره را خریدند دادگاه به این سه نفر ده تا پانزده سال حکم میده که بعد از دو یا سه سال می آین بیرون التماس دعا

  164. سید احمد شمس:

    با ابراز تاسف باید بگویم از منظر آسیب شناسی فقر فرهنگی و عدم آگاهی و شناخت منشا این معضلات میباشد عقل همیشه دستور درست میدهد این نفس هست که انسان را به خطا میکشدایجاد فضای سالم بحث و گفتمان و فرهنگ مذاکره وآداب و معاشرت صحیح و هویت دادن به افراد تا حدود زیادی جلوی این آسیب ها میگیرد انشاا… دیگر شاهد این وقایع تلخ نباشیم و خداوند توبه را میپذیرد وافرادیکه هنوز درست عبرت نگرفته اند هنوز دیر نشده دوچیز بلا را از زندگی دور میکند یکی توبه و استغفار و دیگری صدقه یعنی آنچه راکه خیلی دوست داری در را] خدا بدهی امیدوارم بعنوان یک شهروند وظیفهام را بخوبی انجام داده باشما التماس دعا

    • آناهیتا:

      نه بابا مگه مردها هم ازاین حرف هابلدن

  165. وحيد:

    من نمیگم چرا پدر و مادر دختره رضایت دادن شاید دلیلی محکم داشتن برای این کار و اینو میگم درسته تو این دنیا پرونده مختومه شد و تو اون دنیا قاضی بهتری وجود داره که پرونده رو باز باز میکنه و دوباره رسیدگی میکنه که چرا به یه دختر بی دفاع تجاوز کردین

    غیرت مرد به این نیست که به ناموس مردم تجاوز کنه غیرت این که از ناموس مردم دفاع کنه

  166. واقعا چراااا!!!!!!:

    مطمینن بچه ی واقعیش نبوده که رضایت…..من بعنوان ی خواننده ی خبر بقدری ناراحت وعصبی شدم که ب نظرم باید ۱۸ساعت هی ببرن بالای دار چند دقیقه نگهشون دارن باز بیارن پایین تا بفهمن عذاب یهنی چی خاک بر سر ادم بی غیرتی مث این,,,معلومه ازچنین پدرومادری باید همچین بچه ی بدنیا بیاااااد

  167. ساسی:

    اسکلا خونوادش رضایت دادن که دادگاه عمومی شه نکه اونا ازاد شن اول بخونید مطلب رو بعد نظر بدین

  168. فرزاد:

    خاک عالم تو سر ولی دم
    ۱۸ ساعت
    رضایت
    خاک

  169. شادی:

    خطاب به همه ی شما هم وطن هام…..لطفا قضاوت نکنین….خدا خودش بهتره خبر داره حالا هرچی شده باشه…هیچ ظالمی تا حالا هیچ جای دنیا سر بلند نبوده…هرکی ندونه ما مسلمونا بهتر از عالم دیگه و قیامت میدونیم…همه چی رو بسپرید به خدای مهربون که با وجود این همه گناه بازم بارون رو رو سرمون میبارونه….پناه بر خدا

  170. مجید/:

    با سلام: به نظر من هر ۴ نفر هم مقصره .اگه دختره به باغ نمیرفت .پسرها هم همچین غلطی ‏ نمیکردن.
    هرکاری‏ ‏سرمون‏ ‏میاد‏ ‏خودمون‏ ‏مقصریم‏ ‏

  171. بهار:

    میگن فلانی از زیر بوته به عمل اومده همینه دیگه بی خانواده اگر داشت گذشت نمیشد اعدام میکردن حکم اعدام رو برای چی گذاشتن خدا گفته تجاوزکارا از نسل قوم لوط هستن

  172. نگین:

    خااااااک توسرتون اشغالااااااااااااااااااا

  173. عشقی ران:

    این سه تاروباید تیربارون کرد

    • حسین.م:

      باید سخت ترین مجازات را براشون در نطر بگیرن تادرس عبرتی برای سایرین وترسی برای شیطان صفتان شود.به امید انروزی که…

  174. رویا:

    باسلام من همسایه سحربودم ماازبچگی باهم بزرگ شدیم من هنوزکه هنوزه باورم نمیشه سحرهمچین کاری کرده باشه سحرانقدراهم آدم هوس بازی نبوداون سه تاپسرسحرروبه زوربرده بودن وباهاش همچین کارکثیفی روکرده بودن جزاشون فقط مرگه

  175. دانی:

    این سه جوان کناهکرند باید مجازات میشدند

  176. یک نفر:

    یعنی چی که میخواین مخ آسمانو بزنید

  177. ساسان و عباس:

    اقا زودتر ثیت کنین می خوایم مخ اسمانو بزنیم دمت گرم

  178. ساسان و عباس:

    مهدی جان سلام وچی شد داداش شماره دادی ؟
    نسترن من مهدیو میشناسم پسره خوبیه …
    آسمان با هم آشنا بشیم ؟

  179. اللهم عجل لولیک الفرج:

    اینا همش یه کارای از قبل تعیین شده هس و هیچکی نمیتونه جلو این کارا رو بگیره خاسته خدا هس تا ظلم زمینو فرا بگیره و امام زمان منجی عالم ظهور کنه. حالا خودمونیم یه لحظه فک کنین …………

    اللهم عجل لولیک الفرج

  180. deniz:

    واقعا که . . .

  181. یک ایرانی:

    میشه دقیقا بگی چی خوب بود و به کی خندیدی؟؟؟؟؟!!!!!

  182. رضا:

    واقعا خوب بود.کلی خندیدم. شما رو چه به نظر دادن.

  183. محسن:

    پسرا نامردی کردن هر قضاوتی که قاصی کند کامل درست است دختر اعتماد کرده از روی سادگی نباید پسرا سواستفاده میکردن

  184. ناشناس:

    مردم ازهزارتومان گذشت نمیکنندتومگرناموست ارزش نداره که رضایت دادی چقدرپول گرفتی شماهاپدرمادرییدعابروی مادرپدرهامیبرییدبی غیرتی دیده بودیم نه دراین حد

  185. آسمان:

    کاش میشد شکوفایی،اقتدار و عظمت ایران باستان دوباره برمی گشت و کاش میشد بوی خوش عدل علی)ع( ایران و جهانیان را دربرمی گرفت. }افسرده ایم و خسته دل از هر چه هست و نیست / شاید به بوی زلف تو خود را دوا کنیم{

  186. آسمان:

    {گر بر سر نفس خود،امیری مردی / بر کور و کر،ار نکته نگیری،مردی / مردی نبود فتاده را پای زدن / گر دست فتاده ای بگیری،مردی} قابل توجه آقایون

  187. آسمان:

    چه میشد شکوفایی،اقتدار و عظمت ایران باستان دوباره برمی گشت و چه میشد بوی خوش عدل علی)ع( ایران و جهانیان را دربرمی گرفت. {افسرده ایم و خسته دل از هر چه هست و نیست / شاید به بوی زلف تو خود را دوا کنیم}

  188. آسمان:

    چه ترسناک و تاسفبار. انصافا اعدام خالی براشون خیلی کمه! هرسه تاشون باید چهل بار برابر شکنجه و بلایی را که بر سر دختر بیچاره مجازات شوند و نزد دیدگان مردم نیز حقیر و بی آبرو بشن تا درس عبرتی باشند برای دیگران. ضمنا کسانی که عفت دختران و زنان را لکه دار میکنند، حال چه توسط یک مرد باشه و چه یه تجاوز معمولی!)نه مثل مورد بالا) باز هم متجاوز جرمش اعدامه و باید و باید سزای عمل پلیدش رو ببینه. به عنوان یک دختر آریایی شیعه مذهب امیدوارم دیگر چنین حوادث ناگوار غمناکی درایران عزیزم رخ ندهد و روح کوروش بزرگ دیگر بیش از این در عذاب نباشد و نیز امیدوارم در پیشگاه خداوند وچهارده معصوم روسیاه نباشیم. راستی اون علیزاد و آقا ناصر هم به فکر منافع خودشون هستند و میخوان هر کدام به نوعی مردم را گمراه کنند.

  189. آسمان ss%:

    تاسف آوره. قانون جنگله دیگه؛ قوی به ضعیف ظلم می کنه، حقش رو می خوره، بهش زور میگه. ولی ای بابا قانون جنگل چیه.. این این مردها نه نه.. این نامردها،کثافتها،نانجیبا،سنگدلان،بی وجدانها،پست ها و این وحشی ها و بدتر از درندگان که لعنت خدا بر آنها باد، پا اژ جنگل هم بسیار بسیار فراتر گذاشته اند؛ می کشند،شکنجه می کنند،حتک حرمت می کنند. کلا خلقت انسان ها طوری هست که مرد غالبه و زن مغلوب. بیچاره دختران و زنان که باید به خاطر جنسیتشان تاوان پس دهند و قربانی امیال پلید پسرها و مردها شوند…..

    • ناصر:

      خانم اسمان شما خانم ها که سربازی نمیروید مهریه که می گیرید نفقه هم همینطور. دیگه از جان مردها چی می خواهید. زنان غربی خیلی بهتر از زنان ایرانی اند

      • آسمان:

        آقا ناصر حتما شما هزینه جهیزیه رو متقبل میشین؟! حتما این شمایید که با هزار درد و مکافات مدت ها بار سخت حمل حمل جنین رو به عهده دارید و تازه بعدش هم به سختی این بچه ها رو به دنیا میارین؟! حتما این دخترا و زنها هستن که میتونن هر چقدر دلشون بخواد برن خواستگاری پسرا و مردها؟! حتما این پسرا هستن که نمیتونن آزادانه برن اینور و اونور و نمیتونن امنیت داشته باشند و به سایه زن های خانواده و فآمیل نیاز دارن تا مراقبشون باشه؟! حتما این دخترا و زنها هستن که به پسرا و مردها دست درازی می لکنند و یا اینکه ازشون سوء استفاده می کنند؟! حتما در روابط دخترا و پسرا که البته درست نیست در نهایت این پسرا هستن که بهشون آسیب میرسه و بی عفت میشن و متضرضر؟! وای که چقدر شکننده و آسیب پذیر هستن اینن مردها؟؟؟!!!

        • ناصر:

          سلام. مساله را سخت می کنید مگر زنان اروپایی بچه به دنیا نمیاورند مگه انان مهریه می گیرند تازه سخت کوش تر اند و ۵۰ درصد هزینه زندگی را هم متحمل می شوند. بچه به نیا اوردن مساله بیولوژیک است در عوض مردان بیماری قلبی و مغزی یشتری را نسبت به تجربه خواهند کرد.شمنا در مورد دوست دختر و پسر هم سر مردان هم طلبکار نباشد چرا که اگر خوب است برای هر دو و اگر بد است باز هم برای هر دو.
          خلاصه حقوق برابر در مقابل وظیفه برابر است.
          موفق باشید

          • آسمان:

            واقعا که! شما دختران و زنان اصیل و پاکدامن ایرانی را مقایسه می کنید با دختران و زنان غربیبی فرهنگ و بی قیدوبند غربی که آزاد هستند و برعکس دخترا و زنان ایرانی محدود نیستند!؟ آنها در قبال پدر،مادر،برادر و شوهر و دولتشون محدود نیستند )بعضی ها میگن مرغ همسایه غازه همینه دیگه!!!(. در ضمن مثلا فرض کنیم که دختر و پسری با هم دوست شوند و قصد هیچ کدام هم ازدواج نباشه و یک درصد هم قصد گول زدن یا توسل به زور هم توسط پسر در میون نباشه و در صورت مواردی که ذکر کردم (((دختر))) خود را در اختیار پسر قرار دهد، دراین صورت هر دو به یک اندازه مقصر و گناهکارند. ولی اگه این پسر یه روزی خواست بره با یکی ازدواج کنه می تواند؛ اما این دختر که البته دیگه دختر محسوب نمیشه هرچقدر هم به درگاه خداوند توبه کنه دیگه نمیتون ازدواج کنه به قولی آب رفته بازناید به جوی؛ تازه اگه ازدواج هم براش مهم نباشه بالاخره ممکنه بهش مشکوک بشن و دیگه اینکه تا آخر که سایه پدر و مادر روش نیست و در نتیجه رسوا میشه و در نتیجه سپس ………… . البته باز هم تقصیر خودشه؛ به قولی چرا مومن کند کاری که باز آرد پشیمانی. خب این هم یکی دیگه از مزایای پسرا نسبت به دخترهاست. هرچند ارزش دخترای ایرانی خیلی خیلی بیش از اینهاست که نسبت به چنین مزیتی غبطه بخورند. طرف میره فرنگ برمیگرده میگه:میخوام با یه دختر اصیل و خانواده دار ایرانی ازدواج کنم نه با یه دختر فرنگی آزاد لجام گسیخته.

            • ناصر:

              سلام. به نظر میرسه شما زنان ایرانی تو خیال سیر می کنید ازادی شما از مردان نه تنها کمتر نیست بلکه بیشتر هم هست. الان بیشتر مردها دنبال کسب درامد برای مسئولیت زندگی هستند من خودم تا الان ورزشگاه نرفتم که شما می گویید زنان اجازه ندارند. خوب راه حل تاسیس یک نظام جمهوری ملی سکولار است و تلاش کنید ایجاد شود نه اینکه حرفهای سنتی بزنید. اخطار به شما زنان: تکلیف تان را مشخص کنید یا سنتی باشید یا مدرن. اگر مهریه گرفتید هر چی اقا گفت باید بگید چشم تازه خیلی محدودیتهای دیگه باید بپذیرید. اگر مدرنیسم می خواهید یعنی اصل ازادی و برابری باید هزینه های ان را بپردازید دیگه مظلوم نمایی نمی یاردش.
              موفق باشید

              • آسمان:

                راستی یه چیز مهم: حق طلاق که با مرده و حضانت فرزندان هم که به مرد داده میشه. حالا این چیزها به کنار من نمی دونم شما شاید خواهر ندارید یا دختر ندارید که یه دختر رو نمیتونید بفهمید. برای یه دختر حتک حرمتش از کشته شدن بسیار بسیار بدتره. چه بسیار دخترها که خود کشی کرده اند و چه بسیار دخترها که برای پاک ماندن و جلوگیری از تعرض خود را می کشند تا پاک بمیرند. شاید هم خواهر و دختر دارید ولی بدلیل طرز تفکر غربی پسندتان … .

              • ....:

                خدا به انسان عقل داد،به مردان نیروی بدنی هم داد…مردان کمی عرضه داشته باشند کار کنند
                جهل تا به کجا
                خواندن حتی ۲ صفحه حقوق زن در اسلام رو به هممون پیشنهاد می کنم…برخی افراد از این ور میافتند (زن در اسلام زنی توسری خور نیست) و برخی هم از آن طرف بوم می افتند (طرفداران مدل زنان غربی).

      • آسمان:

        ضمنا من نه عرب پرستم و نه غرب پرست. من وطن پرستم و به اجدادمان همچون کوروش کبیر،سردار آرریوبرزن،سردار سورنا افتخار می کنم و همچنین هامان وزیر شایسته ایرانی. او وزیر خشایارشاه بود که موستوجب مرگش زنی غربی یهودی به نام استر و دیگر یهودیان فراماسونی بودند. آنان با نقشه قبلی و نفوذ موذیانه موجب شدند خشایارشاه در حالت مستی فرمان قتل همسر ایرانی بی گناه و زیبایش را صادر کند. بعدا یهودی ها استر که ظاهر زیبایی نیز نداشت. ولی با جادو بهش انداختند دیگه. در روز ۱۳ فروردین باعث شدند هامان و تعداد بسیار بسیار زیادی به اتهام خیانت نکرده به طرز فجیعی کشته شوند. در ضمن اگر شما بخش سراب مجله روزهای زندگی و چه بسیار منابع دیگر را خوانده باشید زنان غربی رو میشناختید که چه جوریند.. یه چیز دیگه اینکه روز ۱۳ فروردین خیلی هاشون جشن هامان کشان را هر ساله برپا می کنند…

        • پریا:

          وای آسمان جون خیلی با نظرات کیف کردم
          پشتتم

        • سامان:

          آسمان خانوم معلومه خیلی با تجربه ایی!!!!!!!

          • نام شما...:

            تو شى میگى

          • /////:

            توشى میگى

  190. سهند:

    رابطه های خیابانی فکر کنم دلیل این جور کارا بشه بعد خودمون چیکار میکردیم من پسر یادختر تا حالا کاری انجام دادم یانه

  191. نگار:

    ازحق نگذریم هم دختره هم پسرا به یه اندازه مقصربودن

  192. وفا:

    شما هیچکدومتون جای اون پدر و مادر نیستید!!!!پس زود و سریع قضاوت نکنید،من روانشناسم؛یه خانواده ای که از ترس آبروشون رضایت میدن تا یه همچین قضیه ای ادامه پیدا نکنه!شاید اون بنده خداها بچه های دیگه ای هم دارن!!!تو شهرستان کوچیک وهزاران مشکلش!!!بچه ها قبل از قضاوت لحظه ای خودمونو جای طرف مقابل بذاریم بد نیست!!!!

  193. آذر:

    خاک تو سر یه همچین ادمایی

  194. ویدا:

    به نظره من هر چقدم که بدبختو بی پول باشن نباید رضایت میدادن. اون دختره هم کم مقصر نبوده که …

  195. fereshteh:

    باید باهاشون مقابله بشه.

  196. fereshteh:

    باید تمام آدمهای هوسباز بمیرند.

  197. hadi kamianfar:

    ۱۸ ساعت زیاد نیست چقد قوی هههههههههههههه

  198. محیا:

    اخه بچه ی ۴ساله چه سودی واسه یه مرده ۴۰ساله داره اون طفل معصوم چراقربانی هوس یه عده هوس بازه

  199. حميده:

    تواین دوره زمونه چیزهایی که باچشمات میبینی نمیتونی راست ودروعش بفهمی! دیگه وای بحال این خبرها نمیدونی راست یادروغ: فقط خدا بداد هممون برسه………..!

  200. معین:

    سلام.چرا اکثر نظرای بی ربط و بی ادبی رو توی نظرات کاربران نمایش میدید.چرا اکثر مطالبتون در مورد تجاوز؟

  201. مهدی:

    با هم آشنا بشیم نسترن

  202. سلیم:

    دروغ میگن دختره راضی نبوده
    تجاوز کردن قرص دادن بهش

  203. سلیم:

    آدمکشی زیباست وقتی آدم اینها هستند.

  204. مریم:

    خیلی زود درمورد مردم قضاوت نکنید….
    شما جای پدرش نیستید که قضاوت میکنید….
    خود دختر هم کمتر ازپسرها مقصر نبوده…..

    • مهرداد:

      ای ول

      • ..:

        راس میگه…
        اصا حقشه…
        عاقبت دوستی همینه..

  205. ایسی:

    خیلی متاسفم برای پسرایی که مثل حیوون میمونن.بخدا سگ از اینابهتره.اون کسایی هم که نظر دادن وگفتن دختر حقشه خدا به سر ناموس خودشون بیاره ببینم اون وقت میگن دختر حقشه!!!

  206. پژمان:

    واقعا متاسفم برای این کشور که یکی ازدلیلها کشورمونه که باگرونی کسی نمیتواند ازدواج کند ودست به همچین کارهای میزنند

  207. pain:

    عجب آدم هایی هستیدا!!!
    از کجا میدونید پول گرفتن؟
    اون سه تا پست تر از سگ وقتی تونستن این جنایتو انجام بدم وبعدشم با کمال وقاحت بگن کار ما نبوده احتمالا خیلی کارای دیگه هم ازشون برمیاد وبیرون از زندان آدم دارن که واسشون کارایی رو انجام بدن شرم آورتر از جنایت خودشون

  208. محمد:

    دخترحقشهدخترای این دوره زمونه حقشونه یه مشت خودخواه از خودراضیه وحشی

  209. محمد:

    دختر حقشه لیاقته این دخترای این دوره زمونه همینه یه مشت خودخواه ازخود راضیه وحشی

    • محمد:

      سلام..داداش منم با نظر تو موافقم بعضی از دخترای امروزی زود خر میشن…نباید به پسرا اعتماد کرد چون میدونی پسرا دخترو فقط برای نفسشون میخوان

  210. محمد:

    دختر حقشه لیاقته این دخترای این دوره زمونه همینه یه خودخواه ازخود راضیه وحشی

    • سلیم:

      اگر اعتقادت اینه مرگ حق تو هم هست

    • یک دانشجوی حقوق:

      شما برای روانشناسان مورد خوبی برای بررسی میشین!!

    • ساسان:

      دمت گرم

    • هدیه:

      هی تویی که همینجوری دهنتو باز میکنی هر چی میخوای میگی تو هم بااون سه تا هیچ فرقی نمیکنی فاسد اگه ۴تا مث تو باشن جامعه این شکلی میشه دیگه توبرو خودتو اصلاح کن گوربل

  211. پویا:

    تفاوت ۱ آدم با ۱ حیوون چیه آخه جدیدا حیونا نسبت به خیلی آدما سر دارن و تف به ذات اون پدری که رضایت داد جوری که انگار نه انگار به ناموسش تجاوز کردن واقعا متاسفم

  212. محمدمهدی:

    خاک بر سر شما ها که فقط بلدین زود قضاوت کنید واقعا خجالت نمیکشید؟؟ چرا پدرمادرشو فحش میدید؟؟ شاید یه دلیل محکم واسه رضایت داشتن….. اینهمه ادعای دین و ایمانتون میشه بخدا قسم اون دنیا تقاص این قضاوت های عجولانتون رو پس میدید واقعا متاسفم

  213. مهرو:

    وقتی خانواده این باشه چه توقعی از بچه میشه داشت..

    باید تف انداخت به صورت چنین خانواده ای…واقعا تاسف اوره..

    یعنی بخاطر پول؟؟بخاطر پول رضایت دادن؟یعنی تا این حد
    ؟

  214. shimaaa:

    چرا بدون شناخت این پدر ومادر در موردشون قضاوت میکنید؟؟؟ شاید اگه من یا شما هم تو موقعیت اونا قرار میگرفتیم همچین تصمیمی میگرفتیم!
    شاید با این پول بتونن زندگی بچه های دیگشونو عوض کنن تا اونا رو هم از دست ندن! و خیلی شایدای دیگه…..

  215. نسترن:

    خاک برسراین پدرومادربی غیرت.معلوم نیست خودشون چه کاره اند.وگرنه اینقدرپست نبودند.ای خدا تودنیا چه خبره؟

    • مهدی:

      منم با نسترن موافقم خدا میدونه خودشون چه کاره اند

    • مهدی:

      چطوره باهم بیش تر آشنا شیم

      • معین:

        آقا مهدی حیا چیزه خوبیه.

    • مهدی:

      با هم بیش تر آشنا بشیم نسترن

      • .....:

        خیلی خزی…اونم در حد لالیگا

      • NEDA:

        برادر باید از روی خدا خجالت کشید که اون این همه داره بندهاش رو تحمل میکنه.

  216. dalir:

    کجاى کارید بجه ها یه جورى مکید جطور شدو جطور نشد انکار تو این جامعه زندکى نمیکنید این بى ناموسا با بول راضى شدن رضایت بدن

    • ساسان:

      اسکلا پدر و مادرش رضایت دادن که دادگاه عمومی شه نه اینکه اونا ازاد شن

      • shahoo:

        خب شما که اسکل نیستید بفرمایید رضایت دادن که دادگاه عمومی بشه یعنی چه؟بفه

  217. dalir:

    لعنت خدا به شما اى نا بدرى نامادرى جطور ى دلتون اومد سه تا حیوون درنده رو به حال خودشون ول کنید البته حتما با بول راضى شدن بى ناموسا

  218. ثمین:

    واقعا نمیدونم چی بگم فقط تف به شرف پدرش تف به غیرتش اصلا ناموس حالیش نیست برای همچین پدر مادری مرگ هم چیزه کمیه واقعا شرمنده ی وجدان خودم شدم

  219. سنا:

    اخه چراچراقصاص نخواستن دارم دیوونه میشم

  220. ناشناس:

    خیلی تعجب کردم خانوادش رو چه حسابی رضایت دادند

  221. ناشناس:

    خیلی تعجب کردم خانوادش رو چه حسابی رضایت دادن

    • الیاس:

      بابا اینانباید زنده باشن متاسفم برای پدرمادرش ازکجامعلوم اینا دفع بعداین کارو نکننداین جور بخشش ها گناهه به فکر دخترای مردم باشین به فکر خوذتون نیستی

  222. همید:

    اینطری که فقرهست و بی امنیتی واعتیاط است باید منتظرنجاوز۴۸ساعته باشیم

    • شکیبا:

      ن بابا .اقا این چه حمیدیه که نوشتی.

  223. 14541321:

    خدا لعنت کنه پدر و مادرشو که رضایت دادن. کاش اونارم اعدام میکردن

  224. علی:

    وای به حال ما که ادعامون ـ…… خرو پاره کرده و جوونامون اینن. مسولین عزیز یه جای کارتون میلنگه

  225. امیر:

    به نظرم باید مسعولین یه فکری بحال این مشکل کثیف اجتماعی بکنند که جوانان ما دچار ان نشند وبهترین حکم برای آنها اعدام

    • .....:

      دقیقا… یعنی چی…
      دو حالت داره…
      یا اسید پاشی..
      یا تجاوز..
      بین همه رواج یافته…هر خری از جاش پا میشه میاد اسید پاشی میکنه

  226. ..................:

    واقعا متاسفم برای این جامعه.پسری که نتونه شهوتش رو کنترل کنه با ی حیوون هیچ فرقی نداره و مرگ هم براش مجازات کمیه.لعنت بر چنین ادمای کثیفی

  227. فاطمه:

    به جای این سه نفر پدر بی غیرتش باید بره بمیره که به ناموسش تجاوز کردن و اونم رضایت داده. تف به غیرتش. شرم بر این پدر.

  228. رضا:

    تف به غیرت پدر و مادرش که از مجازات همچنین سگ هایی گذشتند.

    • ..:

      معلوم نی که دختره چی به سر خانوادش آورده بوده و چی کشیده بودن که این کارو کردن….
      خدا از سر تقصیراتش بگذره

    • فرزانه:

      منم باهات موافقم رضا……بایدنابودبشن همچین پسرهایی وسنگسارواعدام.

  229. صادق:

    باید خانه عفاف تاسیس شود

  230. dddddddddd:

    خاک برسر اون خانواده که رضایت دادن. یعنی چی اینکار

  231. ناشناس2014:

    …..

    • ناشناس:

      مریضیا
      چه ربطی به انقلاب داره

  232. نا شناس:

    اقایون خانوما به نظر من وقتی فهمیدن که والدین طرف رضایت دادن اوناهم به خاطر اینکه تجاوز به عنف کردن و مجازاتشون کمتر شه حاشا کردند و حرفشونا عوض کردن
    ولی اگر در این دنیا ناعدالتی رخ بده خا جای حق نشسته و اون دنیا حقیقتو اشکار میسازه

  233. حبیب:

    اطلاع رسانی به دختران وپسران باعث می شود از این کارها دیگردرجامعه شاهدنباشیم

  234. نیکی:

    واااااااای
    این کیه اومده مارو بخوره
    بچه هاااااااااا فراااااااااااااااااااارررر

  235. نیکی:

    سلام دوستان،
    خب آقامحمد بگو مامانت واست بره خاستگاری

  236. شبح:

    سلام بچه ها اومدم بخووورمتون.هاهاهاهاهاهاهاهاها

  237. محمد:

    بچه ها من زن میخوام…

  238. نیکی:

    آره باهات موافقم یکی دیگه…
    اگه زنده میموند کلی حرف داشت دختر بیچاره…
    طفلی چه عذابی کشیده…۱۸سااااااااعت…
    ۳ تا پسر شهوتی و مست…
    آخ آخ

  239. يكي ديگه...:

    مثلا تحصیلکرده بوده خیر سرش (دانشجو).شاید داستان کللن چیز دیگه ای بوده اگه دختره هم زنده میموند میتونست حرفاشو بزنه

  240. نیکی:

    واااای چه زود نظرم ثبت شد.
    بنظرمن تواین اتفاق هولناک اون سه بسر بیشتر مقصرن مخصوصا اون نیمای بی غیرت که از اعتماد وعشق اون دختر سو استفاده کرد اما به هرحال اون دخترهم نباید اعتماد میکردو به باغ میرفت باپسر غریبه…

  241. نیکی:

    سلام دوستای گلم،سلام ویژه به بچه های قدیمی تر منم تو جمع خودتون اضاف کنید.
    دوستدارم بیشتربادیدگا ه های اقاناصر آشناشم.مچکرم

    • ناصر:

      سلام نیکی خانم. ناصر هستم. عقاید من را برای چی می خواین؟ به طور کلی من بر اساس اصل دموکراسی فکر ی کنم

  242. یک نفر:

    باید اعدام بشن
    گه خوردن که دختره با رضایت ۱۸ ساعت تجاوز رو پذیرفته

  243. محمد:

    واقعان چقدر احمقه این نیما خب خودت ک دختر رو بردی چرا دوستاتو اوردی خودت حال میکردی و بعد ولش میکردی

  244. hasti:

    چرااعتماد

  245. یلدا:

    به هر حال سحر کشته شده کاریشم نمیشه کردامیدوارم ازین به بعد هیچ تجاوزی اتفاق نیوفته.

  246. ساسان:

    حق با تو Davood1

  247. davood01:

    درود بر شما قضات محترم و البته کاراگاهان جنایی.مرد باید غیرت ایرانی داشته باشه نه شکایت نه رضایت فقط ۳عدد چهارپاره ساخت فرنچ ترجیها با پرون بلزیک خرج کنه مثل مرد

    • یلدا:

      آفففففففففففرین.

  248. ساسان:

    این دخترها حقشونه

    • فرزاد:

      ابلان میشه بگی چرا حقشونه

  249. دنيا:

    سحر جون روحت شاد

  250. یلدا:

    وااااااااااااای.
    چه دردی کشیده بدبخت…
    الهی بمیرم واسش.

  251. بهزاد:

    سلام به همه…
    به نظر من کرم درخت از خود درخته.
    یعنی واقعا سحر نمیدونسته که نیت این چندنفر از بردن یک دختر تنها به یک باغ خالی چیه؟؟؟؟!!!!
    اگه واقعا سحر دختر خوب و پاکدامنی بود با مردای غریبه در ارتباط نبود.چه برسه به…
    به نظر من سحر بیشتر از بقیه مقصر بوده چون اگه پیشنهادشون رو قبول نمیکرد و به باغ نمی رفت نه این اتفاق ناگوار می افتاد و نه کسی به گناه آلوده میشد.
    بازم میگم: کرم درخت از خود درخته.

    • نگین:

      منم با بهزادجوووووووووووون کاملا موافقم.
      واقعا منطقی حرف میزنه.
      بای

  252. بهزاد:

    الله و اعلم؟؟؟؟!!!!

  253. مهوش:

    سلام بر دوستان نازو خوشگلم
    چند عامل مهم در این جور وقایع دخیلند:
    ۱-بی فرهنگی که در اثر دیدن فیلم های نامشروع می باشد اول باید فرهنگ سازی بشه و اون دختر به دلیل کمبود هایی که شاید از خانواده نشئت گرفته دور از چشم ان ها با اون پسر بوده که خانواده ی دختر هم مقصرند
    ۲-ضعف قانون ویا شاید قانون ضعف ندارد بلکه درست اجرا نمیشود که هر کس دست به هر خطایی میزند
    خب در هر صورت دوستی مشکل ندارد ولی چون ما جنبه و فرهنگ لازم رو نداریم مرتکب خطا میشویم
    خب فداتون بشم هرکس یه نظر داره منم گفتم به عنوان یه تحصیل کرده نظر بدم

  254. شورشی ایلام:

    خودش به باغ نمی رفت تا دو طرفش یکی نمی شود/

  255. گمنام:

    سلام سارا خانم هر شاخه که از باغ برون آرد سر …
    بر میوه ان طمع کند راه گذر

  256. گمنام:

    با سلام خدمت تمام دوستان مخصوصا سلام گرم به اقا سعید و سیف الاسلام .به یقین عرض میکنم تمام گرفتاری ها مون اهمیت ندادن به فرمایش خداوند در قران و امامان معصممونه .ابلیس به یکی از پیامبرامون سفارش کرد اگر با نامحرم تنها بودی خودم خودم حضرت ابلیس میام گمراهت میکنم .خدایا همه جوونا رو عاقبت بخیر کن .به خواهر و مادرامون حیا و عفت و به مردا غیرت .

  257. turec:

    سلام به همهی دوستان تازه براسرگرمی اومدم
    ولی ازشوخی گذشته من بیشتربه جای خودمطلب سایت نظراتشو میخونم ولی این یه چیز دیگه بود خیلی خندیدم مخصوصا اون سیفی جون خیلی تیکه س اونو واسه برنامه های کمدی دعوت کنن چی میشه خخخ

  258. turec:

    سلام به همه ی دوستان تازه براسرگرمی اومدم
    ولی ازشوخی گذشته من بیشتر به جای خودمطلب سایت نظراشو میخونم ولی این یه چیزه دیگس خیلی خندیدم

  259. *سارا*:

    آقای mohammad ali مثه اینکه شما بخاطر بدحجابی خانم ها(البته ب گفته خودتون) زیادمنحرف شدین ک اینطور فکر میکنید.بدحجابی بهانه خوبی نیس ک شما برای تجاوز میارین.اگر میخواین از متجاوزین حمایت کنین لطفا ی دلیل منطقی تری بیارین شما بد حجاب رو گناه کار میدونین در مقابل انگار متجاوز رو ی فرشته میبینین ک فقط گول خورده و یکی رو ب قتل رسونده

    • sara:

      آفرین سارا.تو چقد باحال ج میدی

      • باران:

        سلام ساراچطوری سال نوت مبارک چه خبرا دلم برات تنگ شد

  260. majeed:

    دوستان بدحجابی خانمهانمیتونه توجیه کننده این وحشیگری ها باشه اما لباس پوشیدن خارج از عرف جامعه ورفتار پر خطر مثل این خدابیامرز اونم تو جامعه ی بسته ی ما احتمال اینجور اتفاقاتو بالا میبره.

  261. امیرعلی:

    سلام همه پی ام هاتونو خوندم ولی خداییش خیلی از دنیا عقبید اگه واقعا چراشو میخای ایمیل بزنbaghbani_a@yahoo.com

  262. mohammad ali:

    به نظر من اولیاءدم چون میدانستند که دخترشان راه خلاف راداردرضایت دادند.و این دختران هستند که جوانان مردم را با پوشش و آرایشهای ان چنانی گول میزنند و آخرش هم یاکشته میشوندویا خودشان را به قتل میرسانند دست چنین خا نواده ای درد نکند که میدانستند که دخترشان راه فساد را داشته است رضایت دادند واگر واقعا قصد کشتن دختره را ذاشتند به بیمارستان نمی آوردند

    • sara:

      سلام.محمدعلی چرا مثل بی سوادا حرف میزنی.یعنی اگه همه دخترا محجبه بودن همه چی حل میشه

  263. bahman:

    اگر این اراذل واوباش بدون فوت وقت به سزای اعمال خود برسند کمتر شاهد چنین جرائمی خواهیم بود ،همکاری مسئولین را می طلبد که خارج از برنامه به پرونده آنها رسیدگی کنند.

  264. shaghayegh:

    واقعا شرم آوراست.هیچ دختری نمیتواند ویااینطوری بگم که به هیچ پسری همچین اجازه ای رونمیده.
    این نوع آدمهارو باید اعدام کرد.زنده نباید باشند.
    این داستانی که دردادگاه بافتند ردمن باور نمیکنم.
    من به اینجورآدمهاهحکم اعدام رومیدم نه۵۰سال حبس….

  265. نیلوفر:

    عجب!!!…چه تجاوز هولناکی!…ب قول سارا چ شیر تو شیری بود! منم یادم رفت چی میخواستم بگم! ب هرحال نمیشه از روی ظاهر قضیه قضاوت کرد..امیدوارم اونقدر سطح فرهنگ و تفکراتمون بالا بره ک دیگه شاهد چنین قضایایی نباشیم.اون دوستانی ک گفته بودن اشکال از دختراست باید خدمتشون عارض شم درسته گاها دخترا با پوشش نامناسبشون باعث جلب توجه اقایون میشن ولی این نکته رو نمیشه نادیده گرفت ک تا اقایون مشکل انحراف فکری و..نداشته باشن دست ب چنین کارهای بی شرمانه ای نمیزنن..ب نظرتون پسری ک از نظر فکری و ذهنیتی سالم باشه ب یک دختر تجاوز میکنه؟؟؟؟؟ اون هم دسته جمعی!!!!

  266. پیمان:

    موافقم باهات سارا جون

    • طرفداراصلاحات:

      باهات موافقم سارا خانم

      • sara:

        میگم دوستان جدیدالورود کامنت بچه های قدیمی رو خوندین؟؟؟چه شیر تو شیری بود.من وسطاش اصلا موضوع رو یادم رفت….

  267. *سارا*:

    دوستای عزیز بهتره درمورد خانواده سحر زود قضاوت نکنیم مطمئنن اونا خیلی بیشتر از ما سحر رو دوس داشتن.در بعضی موارد خانواده مقتول باید دیه قاتل رو بپردازن تا قاتل رو اعدام کنن شاید یکی از دلایلی ک خانواده سحر رضایت دادن همین بوده شاید اونا نمیتونستن این مقدار پول رو فراهم کنن.

  268. sara:

    منم با سارا موافقم.فقط نمیدونم چرا خانواده ش رضایت دادن.این یعنی هم دست شدن با قاتلای دخترشون. اگه سحر راضی به این کار بوده پس چه نیازی به خوردن قرص بوده. عجب خنگن بعضیا

  269. باران:

    سارا باهات کاملا موافقم حرفات درسته

  270. *سارا*:

    من کار سحر رو تایید نمیکنم از اینکه ب باغ رفته.ولی شاید سحر واقعا نیمارو دوس داشته و فکر میکرده نیما هم ب همون اندازه دوسش داره همینم باعث شده ب اون باغ بره.
    درست نیست بگیم سحر هم خودش مشکل داشته ک ب اون باغ رفته بعضیاغلط یا درست حاضرن هرچی ک دارن در اختیار کسی ک عاشقشن بذارن.
    بهرحال اون ۳ نفر باعث مرگ سحر شدن اونم مرگی دردناک و باید مجازات شن.

  271. خود خود خودشم:

    سلام ، اگه دست‌ من بود همون بلایی رو‌که سر این دختر آوردن به توان ۸ سر خودشون میاوردم .
    والا حیونم‌‌‌ این کارو‌ نمیکنه .
    البته‌دخترم نباید اینجور‌جاها بره ، شک نکنین دختره به خود دوس پسرش راضی بوده…. که باهاش رفته باغ …………..

  272. خود خود خودشم:

    خدا و پیغمبری من اینقدری که به حرفای این سیف الااسلام خندیدم تاحالا تو زندگیم نخندیده بودم ، سیف تو که دم از دین میزنی میشه بگی چرا تو قران از کلمه “هو” برای اشاره به خدا استفاده شده ؟ مگه “هو” سوم شخص مفرد مذکر غایب نیست ؟
    یا چرا تو قران اومده که ما زمین را برای شما گستراندیم ؟ مگه گستراندیم معنیش پهن کردن نیست ؟ یعنی خدا نمیدونسته زمین گرده ؟
    البته مغز فندقی تو این چیزارو نمیکشه ، تو برو همون حزززب الله تروریست کثیفتو بچسب ، خائن وطن فروش عرب پرست .

  273. مونا:

    من نمیدونم این سحر بیچاره چه والدین بی رحمی داشته که رضایت دادن!! کاری که والدینش کردن کمتر از اون متجاوزا نبوده.در ضمن معلومه که متجاوزا دروغ گفتن که سحر راضی بوده و خودش قرص خورده اگه سحر مورد داشته و راضی بوده پس چرا قرص خورده!!!!

    • فرزاد:

      منم باهات موافقم

  274. سارينا:

    سلااااااااااااااااام من اووووووومدم.چه سااااااااااااکته اینجااااا….!!!!!!!!!کجااااااااا رفتین……..
    دائی چی میگی عایا؟؟؟؟دیگه این تیتر نظر میخواد چیکار؟؟؟همه چی معلومه دیگه……

  275. نام شما..امیر ملاجعفر 31 از تهران متاهل.:

    خیلی خیلی وحشیانه و غیر انسانی هستش

  276. دایی:

    به جای این همه شعر گفتن نظرتون را بزارین

  277. REZA:

    سلام دوستان.خدا رحمتش کنه هرکی کشیده میدونه خیلی سخته!منم ۳۰ روز تو کما هستم دیگه کلافه شدم امتحانم فردا تموم میشه.سلامتی همه اونایی که ترم اخرن درک میکنن چیمیگم.

  278. هوشی:

    سلام عرض میکنم خدمت دوستان بامرام بخصوص زهره.زخانوم
    میگم بیچاره چه عزابی کشیده خدابیامرزدش در عوض خدا نگذره
    ازاون نامردا,راستی حرف فال شده بود خواستم بگم به هیچ وجه
    به فال اعتقاد ندااااارم,بااجازه.

  279. سعید:

    سلام بسم الله الرحمن الرحیم خداونددرسوره هودآیه۱۱۶ میفرماید:چرادرمیان امت های گذشته بشری عده ای انسان عاقل وزیرک ودلسوزودانشمندواهل معرفت نبودندتامردم راازگناه وفسادوتباهی وعواقب شوم آن که دردنیاوآخرت گریبانگیرآنان میشودنهی کنندوبترسانندتاماهم مانندآن عده قلیلی که ایمان آوردندهمه اهل عالم راازبلای دو عالم نجات دهیم،من ازپلیس فتاوزارت اطلاعات نیروی انتظامی وهرانسان آزاده ووارسته ودلسوزی که این متن رامیخوانند میخواهم که بااتحادوهم فکری وهم دلی با علماوصلحاونجیب زادگنانی که علم ویقین وایمانشان برای همه مردم واندیشمندان ثابت شده وحتمی است برخیزندو ریشه جهل وبی خبری وفقروتهیدستی راباسیاست الهی آن حکیمان ازمیان محبان اهل بیت ریشه کن کننداشخاصی مانند(آیت الله سیدعلی سیستانی و….فقیهان بزرگواردرعراق وایران ومجتهدان گمنام اماپرآوازه ای که آنان به شمامعرفی میکنند(به این راه وروش میرو که بادلدارپیوندی،انشاالله)دوست شما،سوره نجم:وازشنیدن این کلمات تعجب کردندوسپس مسخره ات میکنندومیخندندوسخت ازحق غافل میشوند….بادرود

  280. فاطمه:

    هعی

  281. rezayi:

    چه زود تایید شد نظرم! پ واسه اینه تو سرو کله هم میزنین!
    خخخخخخخخ

  282. rezayi:

    اینجا چت رومــــــــــه عایــــــا؟؟!!!!!!!!!!!!

  283. سیبک:

    چه دل و جرائتی داشت…….هله

  284. سیبک:

    بی جنبه ها************************

  285. سیبک:

    یااااااااااااااااااااااااااا مشهد****************

  286. میلاد:

    فکر کنمباید نظر بدین نه این که اینجا چت کنید

  287. مختار:

    زهره جون کجایی

  288. مختار:

    سلم زهره جون کجایی که مختارت برگشت

  289. فردخت:

    یعنی بیچاره اینقدر ساده بوده که با یه پسر رفته باغ!!!!

    • REZA:

      سلام فردخت.بچه کجایی؟

  290. سحر:

    خیلی حرفه با ۳تا پسر بری باغ !!!!فک کن!!!عقل که نباشه همین میشه دیگه….

  291. مسعود 1:

    من با زهره تو یه راستا صحبت میکنیم ولی به هر حال نقاطی هم پیدا میشه که با هم اختلاف نظر پیدا میکنیم ولی نظر من اینه هیچوقت تخسیرو گردن یک طرف نباید انداخت صد در صد اون دختر هم راهرو واسه ارتکاب اون تجاوز باز کرده نا خواسته یا خواسته

  292. مهتاب 1:

    منم با زهره موافقم

  293. ویدا:

    منم با ن

    من با امید موافقم دختره خودشم مورد داشته که رفته همراه سه تا بسرغریب تو باغ سه تا بسره هم باید حبس ابد بشن تو زندان ببوسن

  294. ایرانی:

    سلام، به نظر من این دخترو امثال اینا حقشونه که این بلا سرشون بیاد . در مورد اون کثافتاهم باید در ملا عام سنگسار بش تا عبرتی برای بقیه باشه .

  295. مسعود 1:

    به هر حال از ما گفتن بود زهره دیدی همش دیدگات غیر منطقیه

  296. روباه بدجنس:

    حق با امید هست .باید مجازات بشن.البته به نظر من دخترای که شرنوشتشون ایجوری میشه خودشون هم واقعا مقصر هستن

  297. اميد:

    از قدیم گفتن کرم از خود درخت چرا کسی که نمیشناسه باهاش میره جای خلوت . وباید اون سه تا رو مجازات کنن

  298. گرگ:

    به نظرمن بسیارازاین کارای غیراخلاقی نشات گرفته ازفرهنگ ماست وکوتاه فکری بعنوان مثال هرخونه ای با همه تجهیزات وپاکی نیاز به یه دستشویی داره پس چه عیبی داره که ماهم در ایران یه مکانی برای ارضای کسانی که فکرشون ذهنشون زندگیشونوپای این مسائل میذارن داشته باشیم منظورم برای هردوجنسیته باتشکر

  299. مسعود 1:

    زهره اینو قبول کن عامل تحریک کننده خانومان همیشه اقایون فقط نظاره گرند

    • زهره.ز:

      نه خیر هیچم قبول نمیکنم

  300. مسعود 1:

    چه سوالیه خوب حتما طرف مقابل نمی خواسته یا رضایت نداشته .بعدشم سارا جان شما تا کسی را نشناسی باهاش ارتباط برقرار میکنی

  301. سارا:

    متاسفانه دخترای ایران خیلی راحت به پسرا اعتماد میکنن و پسرا هم دیگه متوجه این شدن مشت دخترا باز شدش پیششون و پر توقع شدن.سوال من اینه که چرا سکس با آزارو خشونت که چنین اتفاقاتی بیوفته؟

    • نام شما...:

      داری اشتباه میکنی.همه پسرا ک اینجوری نیستن

    • REZA:

      سارا درگیر ابن حرفا نشو دیگه به اسانسور هم نمیشه اعتماد کرد باید ترسید!

  302. با ید 1000 بار بمیرند:

    انها مستحق مرگ می باشند من یک دختر هستم بایند در ملا عام اعدام شوند تا درس عبرتی برای همه باشد

  303. مسعود 1:

    اره خوب ولی زهره جان من نظر اقا ناصرو قبول دارم یه مقدار بیشتر به افق فکر کنید بد نیستا .نه اینکه پسرا از این حرفا نمیزنن نه ولی جاش بیفته نه هر جا رسیدیم به هم از این حرفها بزنیم

    • زهره.ز:

      ای بابا مسعود عجب حرفا میزنی ها الان تو خیابون که دارین راه میرین با دوستاتون وقتی یه دختر خوشگل و خوشتیپ میبینن پیش خودتون چی میگیننننننننننننننننننننننننننننن؟؟؟؟؟

  304. زهره.ز:

    مسعود جان حداقل بهتر از حرفایی که شما مردا با هم میزنیین مثلا وااااااااااااای اون زنه رو ببین ای خدا چه هیکلی داره /واااااای اون دختر رو دیدی داره میاد طرف ما چه تیکه ای یعنی بهمون پا میده چقد شرط میبندی و ………غیره دروغ نه واقعا حق با من نیست

    • ناصر:

      زهره خانم ما مردها درباره سیاست، اقتصاد، مشکلات جامعه و … صحبت می کنیم.
      اتفاقا یکی از انتقادهای من از شما زنان و دختران محترم ایرانی این که سطح افق خود را بالاتر ببرید

      • زهره.ز:

        اقا ناصر من منظورم همه مردها نبود اما بعضی هاشون از این حرفها میزنن در صورتی ما سطح افق مون رو بالا میبریم که شما مردها هم سطح افق بالایی داشته باشین

  305. مسعود 1:

    من نگفتم شما سارینا جون گفتم دخترا بعدشم نگو دیگه شما دخترا تا میرسید به هم یا در مورد دوست پسراتون یا مسائل خانوادگیتون یا که دنبال فال قهوه و چایی ونسکافه اخرشم گیر میدین به حافظ

  306. مسعود 1:

    بله فرمایشتون کاملن متین سارینا جونگز … در کل اگه شد واسه ما هم بگیرین. فالو میگم.انقدی خدا واسه ما فال گرفته که بندهاش باید تفسیرش کنن

  307. مسعود٢٠:

    سلام من همون مسعودی هستم که زهره.ز فکر میکرد بهاش قهرم.به اسمم عدد ٢٠ رو اضافه کردم تا اون آقای که فحش داد دیگه دچار اشتباه نشه

  308. نادر:

    سلام زهره خانم کجاییییییییییییییییی ؟؟
    کامنت بگذار

  309. مسعود 1:

    بازم ببخشید یه سوال از سارینا دارم چرا شما دخترا انقد به فال و فالگیری علاقه دارید

    • سارينا:

      آهان حالا شد.اونوقت از کجا فهمیدی که من به فال علاقه دارم آیا؟؟؟؟؟یه بار من به آقاناصر گفتم طالع منم بگه ایشونم طالع همه رو گفت به من که رسید کتاب معرفی کرد…!!!!!!!باشه آقا ناصر باشه!!!ولی من شخصا به فال اعتقاد ندارم اگرم بگیرم فقط فال حافظ.با آقا حافظ که رفیقه رفیقم!!تا میرم سراغش میگه خوب شد اومدی یه فال خوب برات دارم نگفتنی…!!!!!تا جائی که من یادم میاد هروقت این کتابو دستم گرفتم این آقایون محترم از رو سر هم رد میشن تا خودشونو به من برسونن که چی؟که اول برا من بگیر..!!!نیت همشونم که مشخصه…آقا حافظ کی ما زن میگیریم؟؟آقا حافظ زنمون خوشگله؟؟آقا حافظ اسمش چیه…؟!!!منم مجبورم با آقا حافظ تبانی کنم که دل این آقایونه نشکنه!!خخخخخخخخ دخترا اسمشون بد در رفته مسعود جون…..

  310. مسعود 1:

    اینم نشونه خوبه مسعود ۱ ئشد دیگه با این اسم pm میذارم سارینا جون .زهره خودتو نکشیا لازمت داریم .سارینا با شمام بودم

  311. قدرت الله:

    خدایا شر اینجور زنان را از سر جامعه کم کن درسته مردان کار خشن و غیرانسانی انجام دادن ولی مقصر اصلی خود زنان هستند اگر زن باحجاب باشه مردی جرت نمیکنه نزدیکش بره

  312. سارينا:

    ئه آقا ناصرم که اینجاست..!!!از کامنتات این طور برمیاد که آدم مهربون و دل نازکی هستی.همون طور که گفتی علوم سیاسی خوندی نمیدونم شغلت چیه ولی به سمت قاضی شدن نرو چون……

    • ناصر:

      سلام سارینا خانم. ممنونم. نه اقتصاد خواندم.پیشنهاد میکنم هر ایرانی کتاب درسهای دموکراسی برای همه دکتر بشیریه را بخونه. این سریال های یاشین، تکراک و خرم سلطان زیادش خوب نیست.باید افق خحواسته هامون را بالا ببریم. البته منظور فعالیت های سیاسی خواستی نیست. اما دانایی بهتر از نادانی است.

      • زهره.ز:

        به اق ناصر گل . راستی اقا ناصر منو شما تو یه سایت کامنت گذاشته بودیم من اسم اون سایت رو یادم رفت اگه تو یادته یه زحمت بکش اسمش رو برام کامنت بذار (همون سایتی که دوتا دختر رفتن تو استادیوم تا فوتبال نیگا کنن )

        • ناصر:

          سلام زهره خانم متشکرم. اسم ان صفحه به شرح زیر است
          (( دو دختر ایرانی با لباس مردانه در ورزشگاه ازادی ))

        • سارينا:

          سلام علیکم اقا ناصر زهره جون.راست میگی؟؟؟علوم اقتصاد!!پس کی علوم سیاسی بود سریع خودشو معرفی کنه!!خخخخ.اقا ناصر شما خودتو بذار جای اون دختر بیچاره اون موقع دیگه لازم نیست کتاب درسهای دموکراسی بخونی..!!!اونم یاشین نیست یشیم درسته.خوب اسم این فیلما رو بلدیا من که حتی اسمشونم نمیدونم زهره جونم تو چی؟؟تو میدونی؟؟آقا ناصر جون نشین این فیلما رو ببین بداموزی داره برادر…!!!!

          • ناصر:

            سلام.من اصلا این فیلم ها رانگاه نمی کنم، ولی فامیل هام نگاه می کنند و من اخبارش دارم. من خودم سینمای کلاسیک هالیود مثل فیلمهای کارگردان معروف هیچکاک را نگاه می کنم.ضمنا منظور شما از این که اگه جای دختر بودی دیگه لازم به خواندن کتاب فلسفی نیست اشتباه است، چرا که از اظهار نظرات دیگران متوجه کم دانشی انان شده ام. به طور مثال در کامنت قدرت میگه زنان باید حجاب کنند تا مردان سالم بمانند به حدی ناعاقلانه است که گفته شود همسایه ما غذا درست کند تا من سیر شوم. هر کدام از ما باید بدانیم اصالت با فرد است یا با جمع؟ و یا اینکه ازادی مهمتر است یا برابری؟ ان وقت بهتر متوجه میشیم
            دقت کنید امروز مرد سالاری نداریم. البته زن سالاری هم نداریم. بلکه دولت سالاری داریم

            • سارينا:

              نه دیگه آقا ناصر جون اینطوری نتیجه نگیر.این مسئله با اونی که شما میگی فرق میکنه!!!کسی که کار خطائی انجام میده اونم به این بزررررگی باید سزاشو ببینه اگه این مجازاتای سنگین نبود که الان سنگ رو سنگ بند نمیشد!!!میگن اقاجون اگه طرف این کار بری مجازاتت مرگه ولی بازم ….!!!به هرحال تهش یه ترسی برا این افراد به وجود میاد زیادم بی تاثیر نیس.ولی این سه تا پسر اینقدر بی وجدان بودن که………!!!!
              من اهل فیلم دیدن نیستم حالا اگه اکشن باشه یه چیزی.در مورد مردسالاری هم باید گفت مردا دیگه زورشون نمیرسه وگرنه این خصلت مردسالاری ولشون نمیکنه حالا اگه میتونن دستور بدن!!!خخخخخخخ

  313. مسعود:

    در هر حال سوء تفاهم شده بود منو ببخش اقا مسعود قدیمی من یه مقدار عجولانه صحبت کردم

    • سارينا:

      در کدوم حال؟؟؟الان تو کدومی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      واااااااااااااااااااااااای عجب داستانی شده ها…!!!کدومتون طالع زهره رو گفتین؟؟؟دقیقا ما با کدوم مسعود دوستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خب مسعود یه نشونی بذار رو اسمت تا تو را از مسعودای جدید تشخیص بدیم..!!!!منم قاطی کردم..!!!خخخخخخخخ.مسعود تو ۶ ماهه اینجائی؟؟؟؟؟مخاطبت تو این مدت کی بوده؟؟تو این سایت که غیر از ما چند نفر کسی نیست!!همه ما هم که تقریبا یه زمان وارد سایت شدیم…!!!!

    • زهره.ز:

      ببین مسعود این دفعه یا تو رو میکشم یا خودم رو !!!!!!!!!!! اخه تو پدرمون رو دراوردی که خب بگو کدوم مسعودی ااااااااااه دیونه شدم بخدا.

  314. قدرت الله:

    همیشه دختران مردان را تحریک کرده اند این مردان بیچار گناهی ندارند

    • ناصر:

      اقا قدرت این چه حرفیه. هر کس مسئول کار خودش. اگر قتل نبود فقط تجاوز بود اعدام انصافا زیاده واسش. اما شما هم در حق زنان کم لطفی نکن. مرد و زن نداره. هر کس باید بتونه کنترل رفتار خود را داشته باشه.
      موفق باشی

      • سارينا:

        مردان بیچاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخ

  315. مسعود:

    امروز بارون قشنگی بود ولی هوام خیلی سرد بود

  316. مسعود:

    من حدود ۶ ماه اومدم تو این سایت مطلب گذاشتم حالا نمی دونم اون مسعود کیه که شما دارین میگین زهره جان

    • زهره.ز:

      ای بابا پس تو همون قدیمیه هستی هان همونی که خیلی عصبانی بود . اما…….. اصلا وللش بیخیال.

  317. سیف الاسلام:

    اعدام تنها مجازات برای آن ملعون ها است.آن حرامزاده ها را بکشید.البته دختر نیز خطاکار است.خدا بیامرزدش.

  318. دریا:

    باید اعدام میشدن…اقا پسرا لطفا شما نظر ندید…شما نمیفهمید ۱۸ ساعت تجاوز چه معنی داره واسه یه دختر اونم سه تا پسر….خوب شد دختره مرد من اگر جاش بودم و زنده میموندم صد در صد خودکشی میکردم

    • REZA:

      salam darya khodetam mesle esmet bozorgi saee kon bozorg bemon..d

  319. لطیف:

    ا

  320. HANI:

    مگه اینجا چت رومه ک با هم بحث میکنین

  321. هانی:

    این نامردای بی ناموس بی وجدان باید سنگسار بشن
    اخه مگه اینجا چت رومه که با هم بحث میکنین

  322. مسعود:

    خوب در چه حال هستید خوبین .سارینا نیستی شما خوبین .دنیا بابت نوشتهای که اخر کامنتش بود بهش گفتم بی ادب الان یادم نیست که اون موقعه چی نوشته بود

    • زهره.ز:

      مرسی . راستی تو که نبودی یه مسعود دیگه اومده بود و کلی شاکی بود ازت فکر کرد تو از اسم اون استفاده کردی استفاده که چه عرض کنم فکر میکرد سواستفاده کردی نمیدونم کامنتش رو دیدی یا نه اصصصلا اینا رو ولللللش تو برا چی میذاری میری همینطور سر خود میری اخه نمیگی دوستات دلتنگ مرامت میشن آق مسعود

    • سارينا:

      آهان پیدات کردم.این دیگه خودتی.مسعود یه پیشوندی پسوندی به اسمت بیفزا تا ما را از این سردرگمی برهانی آیا…..من خوبم ممنون شما خوبی؟

  323. مسعود:

    نه این ایراداتی که سایت درست میکنه من اطلاعات رو کامل میدم ولی خوب سایت اطلاعات ناقص ثبت میکنه.من مسعود هستم تممممممممممممممممممممممام.

  324. حماد:

    ۱۸ ساعت خیلییه عجب دردی کشیده چه مرگ سختی همرا با تجاوز

  325. نام شما...:

    ممنون .زهره خوبم مرسی منم موندم الان من همونم یا اون جای منه سارینا جان تقصیر سایت من تقصیری ندارم

    • زهره.ز:

      اها.پس چرا با همین اسم مسعود کامنت نمیذاری راستی تو مسعود mhهم هستی /مسعود هم هستی/نام شما هم هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  326. مسعود:

    من که قاطی کردم مگه چنتا مسعودهست اینجا مسخره بازیا چیه من از همون اول با این اسم وارد شدم پس اگه مسعود دیگهای هست یه مخفف به اسمش اضافه کنه

  327. نادر:

    امیدوارم بعضی اسم(زو۷۲) راعوض نکرده باشند!!!!!
    هر چند من هر دوشان رادوست دارمممممممممممم.

  328. مسعود mh:

    از زهره خانوم .دریاچه ی نمک سارینا بی ادب دنیا

    • زهره.ز:

      سلام اق مسعود چه خبر ببینم کجا بودی تا حالا اون یکی مسعود چی میگه راسته خودت رو جای اون زدی یا اینکه هم اسم از آب در اومدین .البته من که میگم گزینه دوم راسته امااااااااا؟؟؟؟؟؟

      • سارينا:

        سلام زهررررررره خوبی؟؟؟این مسعود جدیده.مسعود هول کردیا!!!!۴ تا کامنت گذاشتی هیچ کدومشونم مفهوم نیس!!!قشنگ تمرکز کن ببینی چی داری مینویسی!!!خب گفتی از زهره ممنونی(بابت چی؟؟؟)/منم که دریاچه نمکم(لطف داری!!!)/دنیا هم بی ادبه(وااااااا واسه چی؟؟دنیا که حرف بدی نزده.تو اومدی به مسعود فحش دادی!!!)
        عجبببببببببب……..!!!!!!!!!!

  329. مسعود mh:

    ممنون از زهره خانوم .دریاچه ی نمک سارینا بی ادب دنیا

  330. مسعود:

    سارینا خیلی از نظرت ممنونم نمک نمکدون دریاچه ی قم

  331. مسعود:

    سارینا خیلی خوشمزه ای شما نمک

    سارینا خوشمزه دریاچه نمک این پشنهادها زیادی خندهداره

    ی قم

  332. علی20:

    نمیدونم اونجا نبودم نظر بدم ولی به نظر من کدوم ادم عاقلی اونهمه دیازپام میخوره البته هر کسی نظری داره ولی به نظر من شاید دروغ میگن.
    البته عرض کردم شاید.

  333. سارينا:

    نیگا نیگا سایت پرشده از ادمای حکیم و ادیب و فاضل و … که هرکدومشون هم یه سازی میزنن!!!!!!بقیه بچه ها رو هم که پر دادین!!!زهره دوباره که تو نیستی پس کجائی؟؟

    • زهره.ز:

      من میام میبینم شما نیستین زود میرم

  334. سيف الاسلام:

    زهره خانم سلامتی شما از همه چیز مهم تر است.این بسیارخوب است که شما به فکر تناسب اندام خود هستید اما به چه قیمتی؟شما با رژیم های سخت بر بدن خود صدمات بدی وارد میکنید.شما باید وزنتان را بر اساس قدتان بسنجید نه وزن خاله تان.قدتان چقدر است؟ان را بر حسب سانتیمتر به دست اورید و به توان ۲ برسانید.سپس وزنتان را بر عدد به دست امده تقسیم کنید.اگر حاصل نهایی بین ۱۹ و ۲۵ باشد شما کاملا سالم هستید و نیازی به رژیم نیست.

    • زهره.ز:

      مرسی از راهنماییت حق با شماست اما نمیتونم جلوی زیاده خواهی هام رو بگیرم این موضوع منو هم اذیت میکنه

  335. زهره.ز:

    سارینا و زهرا کجا رفتین شما دلم براتون تنگیده

  336. سيف الاسلام:

    زهره خانم بله گاهی اوقات برای تجارت مجبور میشوم به خارج کشور بروم.اما شغل اصلی من پارچه فروشیست و روحانی نیستم.شما نظرتان در مورد روحانیون چیست؟

    • زهره.ز:

      اگه بگم نباید ازم ناراحت بشی . من از روحانیون خوشم نمیاد نمیدونم چرا اما اصلا دوست ندارم جایی که روحانیون هستن برم اصلا ولش کن این حرفا رو . سیف الاسلام شما بچه دارین میشه بگی چندسالته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • سيف الاسلام:

        چرا ناراحت شوم؟هر کسی عقیده ی خود را دارد.من ۳۷ سال دارم و سه پسر دارم.چرا این را پرسیدی؟

        • زهره.ز:

          اخه تو کامنت بالایی گفتی که بچه هام .راستی تو سن ۳۷ سالگی ۳تا پسر داری معلومه که زود بابایی شدی نه . خدا برات نگهشون داره

  337. سيف الاسلام:

    خیر جناب ناصر من روحانی نیستم ولی روحانیون را دوست دارم.اغلب انان مردمانی پاک طینت هستند.

    • ناصر:

      اگر دین از حکومت جدا بود روحانیون احترام بیشتری می داشتند. اگر روزی در ایران بتوانیم رفراندوم برگزار کنیم من به دولت سکولار رای خواهم داد. انوقت هم سیاست به اهل فلسفه داده میشد و هم روحانیون واقعا روحانی می بودند.

  338. رها:

    واقعا سخته
    زود قضاوت نکنید از کجا معلوم ک حرف این سه تا راسته اون بیچاره
    که مرده و کسی هم نیست شهادت بده

  339. مصطفی:

    مثل گوشت قرمه سبزی ریز ریز میکردم

  340. بهداد:

    دم ناصروزهراوزهره و دنیاباقی بچه هاگرم واسه نظراتون خییییییییییلی جالبه همه پیچوندین ولی حق باناصره

    • زهره.ز:

      هه بهدادجون شما لطف دارین اما کدوم کامنتش رو میگی حق با ناصر؟؟؟؟؟؟؟؟

  341. زهره.ز:

    دنیاجون مگه سایت خراب نی .کدوم کامنت منو دیدی ؟

    • دنیا:

      ایباباعزیزم حالت خوبه؟همین جاکه نوشتی جدی میگی نادرتوبه ففففففال اعتقادداری؟؟؟منم پاسخ دادن روزدم برات نوشتم وای بالاخره پیدات کردم……….زبونم مودراورد!!!!!!

  342. نادر:

    رویا رویا سسسسسسسسسسسسلاممممم
    فال رابنده اعتقاد دارم………..

    • زهره.ز:

      جدی میگی نادر تو به فففففال اعتقاد داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من که اصلللللا به فال اعتقاد ندارم اگه طالع بینی باشه یه چیزی اما فال عمرا

      • دنیا:

        وای بالاخره پیدات کردم زهی جون یه ساعت دیگه بروسایت ای تجاوزهولناکه شایدکامنتم تااون موقع ثبت شد .

      • saeed:

        منم اعتماد ندارم

  343. رویا:

    ای بابا چه جالب شد همه کامنت ها راجب به فال بود
    خوشم میاد ایرانی ها بحث رو میپیچونن که جو عوض شه
    دم همتون گرم

  344. دنیا:

    !

  345. زهره.ز:

    سلام اقا ناصر ببخشید که همش مزاحمتون میشم . اقا ناصر خاله من اومد و گیر داد که برا منم باید طالع بینی کنین . اون مثل من متولد ۷۵ .۱۸اردیبهشت اما اون ساعت ۱۲ ظهر به دنیا اومده و دارم جدی میگم اگه اذیت میشین یا ناراحتتون میکنه بیخیالش شین . اخه این خاله بنده چون ۴ساعت ازم بزرگتره هی بهم دستور میده تا برم دعواش کنم میگه خفه من ازت بزرگترم تو این مورد هم هرچی بهش میگم بیخیال شو میگه ادم با بزرگترش اینجوری نمیحرفه خلاصه از روی اجبار ازتون خواهش کردم بازم معذرت میخوام

    • دنیا:

      کامنتم کووووووووووووو هااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • دنیا:

      الوووووو الووووووو!!!!!!!انتن نمیده !الووووووووووووووووووووووووووو ؟؟؟؟؟؟؟

    • ناصر:

      سلام تازه از سرکار امدم وقت همه بخیر. شخصیت کلی ایشون مانند شماست( دوستی شما باید خیلی خوب باشه هم ماه و هم سال تولدتان یکیست) منتها ساعت ۱۲ ظهر ساعت اسب است (باید دقیق باشه). در نتیجه می بایست خصلت ورزشکار بودن یا حداقل ورزش دوست بودن ان تقویت شده باشد. همچنین اسب ها اقتصاد دان های خوبی هستند پس باید شم اقتصادی اش حداقل نسبت به شما بهتر باشد البته اسب ها دمدمی مزاج نیز هستند پس ایشون تند تند اهدافش را عوض می کند. بازم تاکید می کنم عامل اصلی شخصیت سازی وراثت و زنتیک بهد اب و هوا و طبقه اقتصادی و اجتماعی و محیط جامعه هست
      موفق باشی. راستی این اقای سیف اسلام اخونده؟ مثل اها حرف میزنه

      • زهره.ز:

        وووای اقا ناصر نمیدونی که این خاله پدرمن رو در اورده نه بابا چه دوستی . ما به خون هم تشنه ایم باورتون نمیشه اگه بگم انقد شیطان صفته که نمیدونی .من خیلی ادم ترسویی هستم یعنی از جن و…..خیلی میترسم ولی خالم یه شب که با هم بودیم بهم میگه مامانت اومده دنبالت من که رفتم بیرون خالم از در پشتی در اومدو با یه ملافه سفید رو سرش پرید جلوم به خدا قلبم واستاد اون لحظه .اقای سیف الاسلام نمیدونم فکر نکنم منم تو یه دعوای کوچولو باهاش اشنا شدم در کل مرد باحالیه انقد از درود فرستادن و ملعون گفتنش خوشم میاد جالبه نه!!!!!!!!

        • ناصر:

          سلام زهره خانم. فکر کنم ساعت تولدت را دقیق نگفتی. این نکاتی را که گفتی همان دوستی است یعنی اینکه با هم هستید.ضمنا حدس میزنم شما ساعت ۵ یا ۶ صبح به دنیا امدی نه ساعت ۴ صبح. چون ببرها ترسو نیستند. اگر ساعت ۶ صبح به دنیا امده باشی ساعت خرگوش است. که با علامت سال شما یعنی موش هماننگی بیشتری دارد. ساعت خرگوش حس سیاستمداری شما را تقویت کرده و نکته سنج و ظرافت بیشتری دارید و همچنین در درک روانشنناسی دیگران قوی تر شده اید.

          • زهره.ز:

            اقا ناصر بذار خوب برات توضیح بدم . من ۴صبح به دنیا اومدم و این ترسی که میگم اونطوری که شما فکر میکنی نیست من امکان نداره وقت خواب بدون دیدن فیلمهای ترسناک بخوابم چون از بس که چنین فبلمها رو دیدم انگار هر لحظه امادگی برای دیدن یه چیز ترسناک در اطرافم دارم اگه نصف شب از بیرون صدای مشکوکی بشنوم سریع میرم بیرون انقد تو تاریکی وایمیستم تا چیزی رو نبینم دست بردار نیستم . و در مورد خالم منو خالم تمام لباسهامون رو یکجور ویک رنگ ودر یک روز میخریم و شباهت خیلی خیلی زیادی به هم دیگه داریم تا حدی که بیرون قدم میزنیم همه فکر میکنن دوقلو هستیم اما از نظر شخصیتی کمی متفاوتیم خالم یه کم بیشعور تشریف داره چون خیلی سربه سرم میذاره اما من ادم کم حوصله ای هستم وزود عصبانی میشم ولی خالم جنبش خیلی بالاست .وهردومون عاشق ودیوونه فوتبالیم و وقتی که داریم فوتبال نگاه میکنیم انقد فک میزنه که اعصابم داغون میشه چون من ترجیح میدم تو ارامش فوتبال نگاه کنم از اونجایی که زیاد حوصلش رو ندارم ولی همیشه و هرروز باهمیم چون همسایه ایم الانم تشریف خرش رو اورده و کنار من نشسته همینطور مثل رادیو شکسته داره زر میزنه . امیدوارم تونسته باشم منظورم رو بیان کنم

          • زهره.ز:

            اقا ناصر من ساعت ها رو دقیق بهت گفتم منتها شاید بد توضیح دادم. همیشه تمام لباسهامون یکجورویک رنگ و تو یه روز میخریم و خیییلی بهم شباهت داریم و تا حدی که همه فکر میکنن ما دو قلو هستیم اما از لحاظ اخلاقی باهم کمی فرق داریم مثلا منو خالم هر دو عاشق فوتبالیم وقتایی که داریم باهم فوتبال نگاه میکنیم اون هی جیغ و دست میزنه اما من دوست دارم تو ارامش فوتبال نگاه کنم من عاشق فیلمهای ترسناکم اما اون عاشق فیلم هندی .من ترسو نیستم از بس که فیلم های ترسناک میبینم انگار هر لحظه امادگی دیدن چیزهای ترسناک رو دارم برا همینم به کوچکترین صدا توی شب شک میکنم و میرم بیرون اما خالم همه چی رو به شوخی میگیره و این منو عصبانیم میکنه باورتون میشه من یه مدت خیلی چاق بودم وزنم ۷۰ کیلو بود اما خالم همیشه وزن سابطی داره اون ۵۸ کیلو بود منم ازش حسودیم میشد و در طول ۷ماه رزیم سخت الان وزنم ۵۷ کیلو. شاید بخاطر فاصله سنی کمی که داریم اینجوریه در عین حال که دوستش دارم ازش متنفر هم هستم

  346. مسعود:

    اشتباه نمی کنم مطمئنم تو یه اشغالی که تو خلا نبود یه سریا تو سایت به اسم اونا pm میدی روم با شما دختر خانوماست گول این اشغالو نخورین با اون طرز صحبت کردنش

  347. مسعود:

    سلام این مسعود کدوم مسعود که به اسم من داره پیام میده چرا من از گذشته تقریبا ۴ ماه پیش اسم ایشون رو ندیدم الانم که اومده کلید کرده رو دختر خانوما واقعا متاسفم یه ذره شعورم بد نیست …

    • سارينا:

      مگه ما چندتا مسعود اینجا داریم که میگی کدوم مسعود؟؟ما همه تقریبا تو یه زمان وارد این سایت شدیم پس تو جدیدی.میگم اسمتو بزار مصعود تا با مسعود اشتباه نگیریمت…..!!!

      • دنیا:

        فکرکنم مسعودیه ۱۰ ۲۰ تایی هست به هرحال (کرم ازخوددرخته)!

      • احمد:

        میخواهم باهات اشناشم

    • زهره.ز:

      خب اقا مسعود شاید هم اسم هستین . من خودم اسمم زهره و یکی دیگه هم هست که اسمش زهره اما اون ۴۰ سالست این که دلیل نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!

      • فرزاد:

        Mage u chand salete

        • فرزاد:

          زهره ززززززز

          • زهره.ز:

            با اجازه بزرگترا ۱۷ سالمه

  348. سيف الاسلام:

    انفجار تروریستی بیروت را تسلیت عرض میکنیم و برای درگذشتگان طلب امرزش میکنیم.
    مرگ بر امریکا
    مرگ بر اسراییل
    مرگ بر عربستان سعودی
    درود بر حزب الله

  349. سيف الاسلام:

    درود خداوند بر زهره باد.من پس از مدت ها به سایت تجاوز هولناک سر زدم.یادم می اید ما انجا نظراتی گذاشته بودیم اما هم اکنون نظرات نیستند.چه اتفاقی افتاده؟راستی از مختار چه خبر؟آیا به درگاه خداوند توبه کرد یا همچنان غرق در گناه است؟

    • دنیا:

      سلام جناب سیف الاسلام
      شمانگران مختارنباش به فکرخودت باش وگناهان خودتو اصلاح کن مختارهم قرارنیست براانجام کاری ازشمااجازه بگیره !

      • سيف الاسلام:

        سلام دنیاخانم انشاءالله خداوند گناهان همه ی ما را اصلاح کند.او ارحم الراحمین است.من به فکر خود و همه ی مسلمین هستم.از دوست پسرهایتان چه خبر؟باز هم تلفنی صحبت میکنید؟هنگام صحبت کردن با آن ها از یاد خداوند غافل مشوید.

        • دنیا:

          هههههههههههههه اقای سیف الاسلام هنوزهم اون کامنت هاروفراموش نکردین؟من هیچ وقت ازیادخداغافل نمیشم (هیچ وقت)

          • سيف الاسلام:

            انشاالله که اینگونه باشد.شما دختر پاکی هستید.سعی کنید این پاکی و معصومیت را حفظ کنید

            • دنیا:

              خیلی ممنون چشم سعی میکنم .

    • زهره.ز:

      وای سلام سیف الاسلام بالاخره اومدی خیلی خوشحال شدم . راستی دلم برا ملعون گفتنت تنگ شده بود ایییییول . از مختار هم خبری ندارم یهو غیبش زد خوب چه خبرا کجا بودی تو این مدت؟

      • سيف الاسلام:

        بله من هم مسرور شدم.راستش من به خاطر شغلم وقت ازاد کمی دارم.در این مدت در کشور پاکستان بودم و به تجارت چای و برنج مشغول بودم.شما کجا بودی در این مدت؟

        • زهره.ز:

          منم مثل همیشه تو سایت های مختلف خودم رو مشغول میکردم . جدی به خاطر شغلت از کشور میزنی بیرون؟

  350. سيف الاسلام:

    اولین ملاک برای انتخاب همسر ایمان و تقوای اوست.برادران و خواهران من خواهشا از این مهم غافل نشوید والا در دنیا و اخرت دچار خسران خواهید شد.بعد از آن اخلاق طرف هست و اولویت سوم هم زیبایی و جذبه ی جنسی اوست.موارد دیگری هم وجود دارند اما این سه اصل از همه مهم ترند.

    • خود خودشم:

      سیف الااسلام خداوکیلی من و دوستام اینقدر به پیامای تو خندبدیم که دل درد گرفتیم ، خدا خیریت بده یه مدت بود از ته دل نخندیده بود ،،، اومده تو سایتی که همش از تجاوز مطلب داره بعد از خدا و پیغمبر حرف میزنه ، جمع کن بابا کاسه کوزتو ، عرب پرست .
      گویند کسان که بهشت با حور خوش است من میگویم که آب انگور خوش است ، این نقد بگیرو دست از آن نسیه بدار که آواز دوهل شنیدن از دووور خوش است .

  351. سيف الاسلام:

    ناصر ملعون از خدا بترس.امدی اینجا برای خودت دکان بازکرده ای؟این اراجیف چیست که تحویل میدهی؟طالع بینی هیچ گونه پایه و اساس علمی ندارد و مشتی خرافه است.تو با سخنان کفرالود و منحرف خود سعی در گمراه کردن جوانان داری.جوانان این مرز و بوم همه باایمان و متدینند.اعوذ بالله من الشیطان الرجیم.دور شو ای شیطان رانده شده.برادران و خواهران من از شر ناصر به خداوند پناه ببرید.او همان شیطان است در هیبت ادمی.

    • ناصر:

      فعلا شما مذهبی ها دکان باز کردید ما که نه پولی می گیریم و نه بر انها حکومت می کنیم
      ملعون یعنی چه مردک؟ واژه فارسی استفاده کن.
      ضمنا طالع بینی علم محض نیست ولی به هر حال درصدی دید تجربی دارد مثلا مطالعات نشان می دهد متولدین شهریور بیشترین امار دانشگاههیان و مثلا مرداد ورزشکار وورزش دوست هستند که با ادعای نظری هماهنگ هستند. در حالی که دین یک مسئله کاملا متافیزیک و غیر علمی است.
      در ذهن تو لازم نیست به مردم بگویی چی درست یا غلط است مردم نازنین کشور من در درجه اول به اخلاق بها می دهند. دین یک مورد شخصی است.
      من بیش از این علاقه به گفتگو در مورد دین ندارم. در عین حال به اعتقادات همه مردم احترام می گذارم(اصل دموکراسی)

    • ناصر:

      فعلا شما مذهبی ها دکان باز کردید ما که نه پولی می گیریم و نه بر انها حکومت می کنیم
      ملعون یعنی چه مردک؟ واژه فارسی استفاده کن.
      ضمنا طالع بینی علم محض نیست ولی به هر حال درصدی دید تجربی دارد مثلا مطالعات نشان می دهد متولدین شهریور بیشترین امار دانشگاههیان و مثلا مرداد ورزشکار وورزش دوست هستند که با ادعای نظری هماهنگ هستند. در حالی که دین یک مسئله کاملا متافیزیک و غیر علمی است.
      در ضمن تو لازم نیست به مردم بگویی چی درست یا غلط است مردم نازنین کشور من در درجه اول به اخلاق بها می دهند. دین یک مورد شخصی است.
      من بیش از این علاقه به گفتگو در مورد دین ندارم. در عین حال به اعتقادات همه مردم احترام می گذارم(اصل دموکراسی)

      • سيف الاسلام:

        چرا یاوه میگویی؟که گفته که مذهبیون بر مردم حکومت میکنند؟ولی خدا بر این سرزمین حکومت میکند و حاکم اصلی مردم همان حضرت حق است.الحمدالله من انقدر توانایی و شرافت دارم که دین را وسیله ای برای کسب روزی قرار نداده ام.خدا لعنت کند کسانی را که باعث شده اند امثال شما به مذهبیون بدبین شوید و اینگونه تهمت بزنید.در ضمن من هیچ گاه برای کسی تعیین تکلیف نکرده ام.حتی برای فرزندان خودم.من راه درست را به ان ها نشان دادم و گفتم شما ازادید هرگونه که میخواهید لباس بپوشید هر فیلمی را تماشا کنید هر گونه رابطه ای با افراد داشته باشید و غیره.ان ها هیچ محدودیتی ندارند و کاملا آزاد هستند .خداوند به انسان اختیار داده و او ازاد است هرگونه که میخواهد زندگی کند.وظیفه ی ما امر به معروف و نهی از منکر است و قصد تحمیل چیزی را بر کسی نداریم.انشاءالله خداوند شما را هم از منجلاب جهل و ضلالت رهایی بخشد و هدایتت کند.آمین

  352. کامی:

    سلام اقا ناصر لطفا میشه فال من رو هم بگیری سال۷۶ ۱۸ فروردین ساعت ۱۰ شب با تشکر

  353. مسعود:

    زهره خانم شما هم عذر خواهی منو بپذیر.خوشحالیم از آشنایتون.

  354. مسعود:

    سارینا منظورم این نبود که ظاهر اصلا مهم نیست.منظور من این بود که انتخاب نباید فقط از روی ظاهر باشه.نباید تنها ملاک انتخاب فقط ظاهر فرد باشه والا آخرش پشیمونیه. البته دو نفر باید برای هم جذاب باشن از ظاهر هم خوششون بیاد. ولی دلیل اتخاب فرد نباید ظاهرش باشه.چه بسا آدمهای بدی که ظاهر خوبی دارن اما بسیار خطرناکن.همون طور که گفتم ظاهر هیچ دختر یا پسری برای دیگری خوشبختی نمیاره.ظاهر تا اونجا مهمه که بتونی طرفتو دوس داشته باشی.
    بیشتر ازدواجهای که به شکست میرسه بخاطر انتخاب از روی ظاهر بوده.البته اگه کسی از ظاهر کسی دیگه خوشش نمیاد خب مسلما” نباید بهاش ازدواج کنه

  355. لوک بدشانس:

    آقا ناصر شما به روح اعتقاد دارین؟

    • ناصر:

      سلام. روح یک مبحث دینی است و به عقیده مرتبط میباشد من نه به روح و نه به هیچ دینی اعتقاد ندارم. روح وجود ندارد هر چه هست همان جسم است (اصل ماتریالیسم). روح حالت تکامل یافته جسم است مثلا کامپیوتر یک سخت افزار پیشرفته است که دارای قابلیت نرم افزار بوده در اینجا نرم افزار چیزی شبیه روح به نظر می رسد در حالی که وود نداره.
      من به حقوق انسانی و اخلاقی پایبندم

      • محمدمهدي:

        منم از مصاحبت با شما بسیار خوشحال شدم…شما مرد بسیار محترمی هستید هر چند در این مورد که فرمودین اختلاف نظر بسیاری باهاتون دارم و به نظرم شما یک ادمی هستید که میخواید با این حرفای بی پایه و عجیبتون خودتونو عالم و دانا و صاحب نظر نشون بدید،اما در هر صورت واستون احترام قائلم…

        • سيف الاسلام:

          جناب محمدمهدی سخنان این مرد به ظاهر محترمانه است تا بدین وسیله باطن کثیفش را پنهان کند.ناصر و امثال او آفات امت اسلامی هستند و باید هرچه سریع تر ریشه کن شوند.بدانید که ماه و ساعت تولد نیست که خلقیات و اینده ی انسان را شکل دهد.همه چیز به عزم و اراده ی شخص بستگی دارد.فریب این حرف ها را نخورید.

          • سارينا:

            خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ…..وای که چهقد خندیدم….منظور لوک بدشانس یه چیز دیگس…خخخخخخخخ…..نیگاش کن چه توضیح فاضلانه ای هم داده….خخخخخخخخخخخخ.ناصر داره میگه به روح اعتقاد داری؟؟؟فهمیدی حالا یا بازم باید برات مسئله رو بازتر کنیم…خب خودت بگیر دیگه….خخخخخخخخخخخخ

            • ناصر:

              اشکال سارینا خانم. ما هم به فال مثبت گرفتم. از تذکرت سپاسگزارم

              • سارينا:

                آره خوب کاری میکنی…همه چیو به فال نیک بگیر حالا کی به کیه..!!

  356. زهره.ز:

    مسعود جان من سایتم هنگیده تازه اسمت رو تو اخرین نظرات دیدم بازم ازت معذرت میخوام و اگه بمونی خوشحال میشم عزیزم . برو بچ فعلا بای ما رفتیم

  357. سارينا:

    ایول چه بارونی داره میاد…شب برمیگردم بااااای

  358. زهره.ز:

    دنیا جونم کجایی دارم میرماااااا

    • دنیا:

      وای همه جارودنبالت گشتم نبودی حالاکه من میام میخوای بری ! عجب !

  359. مسعود:

    سلام زهره من از شما عذر خواهی میکنم.شما زهره جان انسان محترمی هستی.والبته مهربون.من بد برداشت کرده بودم.

  360. مسعود:

    نه میام. فقط فکر کردم شما و زهره با هم میتونید دوستای خوبی برا هم باشید. نظراتت رو درمورد رژیم گرفتن و همچنین جایگاه نظرات مردم در زندگی فردی خوندم بسیار جالب بود.
    سارینا ظاهر خوب میتونه زود تکراری بشه و دیگه به چشم نیاد اما اخلاق خوب هیچ وقت تکراری نمیشه. هیچ کسی رو تو دنیا ظاهرش خوشبختش نکرده.

    • سارينا:

      من و ساما با هم دعوا میکنیم گیسای همو میکشیم ولی با هم دوستای خوبی هستیم.نمیشه گفت ظاهر مهم نیست چون من یکی اگه طرف خوش قیافه و خوش تیپ نباشه اصلا جذبش نمیشم البته برا ازدواجا.بعد که خوشم اومد باید ببینم اخلاقش چه طوره.منظورم این نیست که پسر خییلی مثبتی باشه باید اخلاقش به من بیاد در ضمن صدا هم خیییلی برام مهمه.در کل از ادمای خوش اخلاق و مهربون و باجنبه و پرجذبه خوشم میادو نظر مردم هم اصصصصصصلا برام مهم نیست.زهره هم اشتباه میکنه که جلو آینه این همه وقت میذاره بابا راحت باش برا خودت زندگی کن مردم این وسط چیکارن؟؟
      دنیا چون اسمتو قبلا ندیده بودم تعجب کردم که اسم منو اوردی حالا بیخیال…..

  361. مسعود:

    سلام سارینا خانم
    من که قهر نیستم. هوای زهره خانم رو هم داشته باش.برات دوست خوبی هست.زهره دختر مهربونی هست.

    • سارينا:

      علیک سلام مسعود خان.پس چرا تو حرفات یه بغضیه؟؟؟اینکه زهره رو به من سپردی یعنی دیگه نمیای؟؟؟؟

      • دنیا:

        هان؟ازکجا؟

    • زهره.ز:

      ساریناراست میگه مسعود انگار ازم ناراحتی . دیگه نمیخوای بیای واسه چی؟

  362. مسعود:

    میدونم منظوری نداشتی.منم ناراحت نشدم.
    درمورد اینکه میگی ساعتها جلو آینه میستی یا رژیمهای سخت میگیری هم
    با بالا بردن اعتماد به نفس حل میشه.و نظر دیگران کم اهمیت تر .
    به هر حال هرکسی زیبای خاص خودشو داره.پیروز و موفق باشی

    • سارينا:

      زهررررررررررررره بدو بیا مسعود اومد.انگار بخشیدتت ولی لحنش هنوز ناراحته دلشو شکستی بدجور.مسعود چون با زهره قهر بودی زهره هم از ناراحتی ۷ ماهه برنج نخورده اعتصاب غذا کرده…!!!!!!! اخلاق مهمه نه قیافه زهره بانو…….

      • دنیا:

        زهره ؟ زهرا؟کجایین پس ! اه حوصلم سررفته ! سارینازهره یازهرارودیدی منوخبرکن باشه گلم؟

        • سارينا:

          دنیا ما همو میشناسیم آیا…؟؟؟؟؟؟زهره هم فککنم ساعت ۵ و ۶ بیادش اون موقع یه سر بزن

          • دنیا:

            نه ازکجابایدهموبشناسیم؟

          • مهدی:

            اقاااا این چتا برای چند سال پیشه؟

    • زهره.ز:

      اه میدونستی منظور خاصی نداشتم ولی بازم انقد اذیتم کردی . اشکالی نداره . مرسی از راهنماییت مسعود جان خوشحالم که منو بخشیدی . شما هم موفق باشی

  363. زهره.ز:

    سارینا دیشب چقد زود خوابیدی ؟ راستی من دارم میرم و بعد از ظهر بر میگردم سایت خرابه اعصابم ریخته بهم فعلا گود بای سارینا

    • دنیا:

      زهره جون کجارفتی ؟؟؟؟؟

      • زهره.ز:

        سلام دنیا جون فعلا هستم اما تا دقایقی دیگر زهره ناپدید میشود . چرا؟ چون میخواهد برود مهمانی

  364. زهره.ز:

    سارینا نیستی ؟ نیگا سارینا همش تقصیر تو . مسعود باهام قهر کرده ؟

    • سارينا:

      خب قبول کن که خیلی بد باهاش حرفیدی هرچند که غیر عمد بود بعدشم صبر کن هنوز که مسعود نیومده حالا وقتی اومد کامنتا رو خوند باهات آشتی میکنه.سایت که خراب نیست مگه خرابه؟؟؟اتفاقا دیشب ساعت ۳ خوابیدم اصلا عادت ندارم زود بخوابم .زود خوابیدن یه جورائی سوسول بازیه….خخخخخخخخ

  365. مسعود:

    سارینا حق باتو بود.
    بهتر بود که من با اون آدم هم صحبت نمیشدم.
    به هر حال بعضی ها حرف زدنشون اینجوریه دیگه

    • زهره.ز:

      اه مسعود من که گفتم منظورم تو نبودی . حالا اگه ناراحت شدی ببخشید باشه . قهر نکن دیگه بگو بخشیدی بگگگگگگو

    • سارينا:

      چه جالب زهره هروقت میام تو سایت تو هم همون موقع میای دل به دل راه داره ساما جون.چی گفتی؟؟؟ ۷ ماهه برنج نخوردی؟؟؟اینجوری که موهات میریزه پوستت هم داغون میشه!!!!برو بابا یعنی اینقد نظر دیگران برات مهمه حتی به قیمت سلامتیت؟؟؟اتفاقا من دخترای خیلی لاغر رو دوست ندارم یعنی هیشکی دوست نداره امروز یه برنج مشتی درست کن با کباب بزن به رگ یه کم قوت پیدا کنی دست از این کارات هم بردار.بعدشم مگه میخوای بری عروسی که ۳ ساعت طول میدی؟؟؟مشکلت فقط اینه که به نظر مردم خیییلی اهمیت میدی بابا خودتو عشقه بقیه رو بیخیال.مسعود تو هم به دل نگیر اینجور که زهره میگه اشتباه نوشتاری بوده ناراحت نشو…..

    • زهره.ز:

      مسعود مگه دختری که قهر میکنی اره مسعود:مسعود:مسعود:مسعود:مسعود انقد میگم تا جواب بدی مسعود:مسعود:مسعود

  366. زهره.ز:

    واقعااا چشم بیشتر دقت میکنم زرنگ جون، سارینا من خیلیییییی ناراحتم، من آدمیم که وقتی از خونم بیرون میرم باید سه ساعت قبلش آماده بشم چون بینهایت به خودم میرسم و این موضوع منو عذابم میده همه خانوادم متوجه سختگیری من نسبت به خودم شدن و خیلی نگرانم هستن به طور مثال من به خاطر لاغر موندنم هفت ماه که لب به برنج نزدم و از غذاهای پرکالری دوری میکنم و وووو غیره

  367. زهره.ز:

    هههههههههههههههه مسعود از خنده دارم میترکم تو جدی فکر کردی من دارم در مورد تو تیکه میندازم اره خیییلی بچه ای مسعود .به خدا در مورد خودم بود اخه من یه کم تو بعضی از زمینه ها به خودم زیادی سخت میگیرم میخوام بدونم همه دخترا تو سن من اینطورین یا فقط خودم این مشکل رو دارم . ههههههههههههه مسعود نگو تو هم همین فکرو کردی مثل سارینا هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    • سارينا:

      ساما جونم راست میگی باورم شد انگار جدی جدی مشکل داری!!!!خخخخخخخخ.خب بچه جون رو جمله بندیت بیشتر کار کن!!!اشتباه مینویسی بعد انتظار داری دیگران…..!!حالا ولش کن مشکلت چیه وسواس داری عزیزم؟؟؟هر مشکلی داری بگو تا کمکت کنم ساما جون

  368. مسعود:

    زهرا-ز یعنی تو خیلی با جنبه ی!!!!!!

  369. مسعود:

    زهره-ز حالا من یه شوخی بهات کردم تو باید ایجور در مورد من حرف بزنی!!؟؟؟؟؟؟
    خب اما مهم نیست

    • زهره.ز:

      اه مسعود چقد بی جنبه ای منم باهات شوخی کردم حالا تو باید ناراحت بشی ؟؟؟؟؟!!واقعا که . به هر حال مهم نیست

      • سارينا:

        خب راست میگه دیگه!!!منم تعجب کردم که اینجوری جوابشو دادی زهره!چون مسعود بهت گفت خوشگل و با کلاسی پس از لحاظ روحی مشکل داره؟؟؟؟؟؟؟؟ساما جونم به نظرم باید مهربونتر باشی عزیزم.مسعود بزار طالعتو بگم:مهربون/ خوش اخلاق /زودباور/ساده/دارای افکار مثبت

        • زهره.ز:

          ااااه سارینا مگه چی گفتم من که تو تعجب کردی. من کی گفتم از لحاظ روحی مشکل داره من دارم جدی میگم شما سایتی میشناسی که از لحاظ روحی به من کمک کنه ؟؟؟؟؟؟همین یعنی انقد فهمیدنش سخته!!!!!!!!!!!!!!

  370. سمیه:

    خجالت داره خبر راجع به تجاوزه!!! وحشتناک ترین اتفاقی که میتونه واسه یه دختر بیوفته اونوقت شما اینجا طالع بینی می کنید>؟؟ طالع بینی کنید اما نه اینجا…. واقعا که

    • دنیا:

      اخه به توچه ربطی داره ؟ ناراحتی برویه سایت دیگه فضولی کن !

  371. قاضی:

    این ناصر ازون فالگیراییه که هر چن وخ یه بار تو حوادث مینویسن کلاه گذاشته سر زن ودخترا وتجاوز کرده و اون خانوما هم که باهاش هم کلام شدن، کشته مرده فال وطالع و…شایدم یه چیزای دیگه…..لقمه آماده واسه ناصر وسوژه گزارش بعدی صفحه حوادث…

    • ناصر:

      نه دوست من اشتباه نکن. فال با طالع بینی فرق میکنه. فال اینده را میگه که امکان نداره ولی طالع بینی و حتی کف بینی اثرات نجوم به صورت مغناطیس بر ذهن را دنبال میکنه و فقط شخصیت کلی فرد و نه اینده را میگه.
      در مورد من و یا حتی هر کس دیگه هیچ وقت پیش داوری نکن چون اطلاعی از ان شخص نداری. ضمنا اگر در سایت های دیگه بری من در مورد خیلی از مسائل جامعه از فقر بگیرید تا نا شادابی و غیره اظهار نظر کرده ام.
      موفق باشید

    • زهره.ز:

      میدونی چیه این اسم قاضی که برا خودت گذاشته خیلی بهت میاد اصلاااااا برا تو ساخته شده . منظورت از لقمه اماده به چه کسایی ؟

  372. زهره.ز:

    سلام اقا ناصر یه سوال ازتون دارم شما سایتی میشناسید که از نظر روحی روانی بتونه کمک کنه دارم جدی میگم نه که بعضی از بچه های این سایت قبیل مسعود لوسن ترجیح دادم از شما بپرسم منظور من رو متوجه شدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناصر:

      سلام زهره خانم. پیشنهاد می کنم کتاب های روانشناسی در زمینه مهارت های زندگی، کار، تحصیلات و پیشرفت اجتماعی و رمز و راز شاد زیستن را مطالعه کنید که در کتابخانه ها فراوان هستند.
      اگر هم اهل کتاب نیستید که پیشنهاد می کنم باشید می توانید برنامه های جناب دکتر فرهنگ هلاکویی از کانا اندیشه و یا خانم دکتر شیرین نوری را از شبکه های ایرانیان خارج از کشور را ببینید
      مهارت های رفتاری در حیطه روانشناسی است نه طالع بینی.

  373. مسعود:

    زهره-ز خصوصیات شما براساس طالع
    خوشگل . با کلاس . خانم . شوهر دوست . کلا” گلی
    طالعت اینو میگه دیگه من نمیدونم.

    • زهره.ز:

      نه تو بمیری <یه کم فکر کن چیز دیگه ای نگفته طالع من . اق مسعود من خودم میدونم که خیییلی خوشگلم.باکلاس هم هستم . شوهر دوست که دیگه حرفشم نزن . هه اینها نیازی به گفتن نیست اق مسعود لوس

  374. زهرا 71:

    چه خبره اینجا طالع بینیو کف بینیو…

  375. زهره.ز:

    دستت دردنکنه آقا ناصر ؛دقیقا اخلاق منو گفتی،امممما من آدم کینه ای هستم به هر حال مرسی

    • ناصر:

      خواهش می کنم زهره خانم. منظور از کینه ایی به انتقام سرد و خاموش در بلند مدت حتی بعد از گذشت از سال هاست که متولدین سال مار در سال ها و ماه ابان در ماه ها فوق العاده انتقام جو هستند. شما واکنش سریع و لحظه ایی بیشتر دارید البته بر اساس طالع بینی.

  376. زهره.ز:

    اقا ناصر نیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  377. ناصر:

    اقا محمدی مهدی برای شغل تجارت از هر نوع ان از بورس بگیرید تا مسکن، مهندسی، سیاست و هنر پیش
    گی برای شما عالی است چرا که هوش وخلاقیت و جزء بینی و شناخت نیت افراد برای در حد عالی وجود دارد ولی شغل که احتیاج به نظم دارد مانند کارمندی یا معلمی یا نظامی گری برای شما مناسب نیست
    در مورد همسر نیز عوامل بسیار زیادی وجود دارد که طالع بینی فقط یکی از انهاست و به هیچ وجه تهنا از یک عامل استفاده نکنید اما به هر حال بهترین رابطه ها را متولدین سال میمون و اژذها و گاو و خوک دارید و بدترین رابطه با متولیین اسب و ببر و سگ دارید و در ماه نیز متولدین مرداد و فروردین و اذر رابطه خوب و متولدین شهریور و بهمن رابطه کمتری دارید.
    برای ازدواج توصیه می کنم در سنین بالاتر ۲۵ فکر کنید بهترین روش انتخاب همسر اول شناخت خود و بعد قرار گرفتن در موقعیت هایی که امکان انتخاب های بیشتر و بهتری فراهم گردد
    موفق باشید

    • افشان:

      آی م.م گیرت اوردم همش تو اینجور سایتائی ای بابا!!طالعتو خوندی؟؟مهندس میشی بچه جون اینقد حرص نخور.
      آقا ناصر سلام بیزحمت اگر اشکالی نداره طالع منم میگین؟ممنون میشم.۲۷ آبان ساعت ۹ صبح…. ممنون

      • ناصر:

        سلام. سال تولدتان را نگفتید اما ساعت ۹ ساعت مار است. ماه تولد شما ابان تحت نفذ عقرب است. دقت کنید هر کدام از ما انسان در ۱۰ ماه به دنیا می اییم به طور مثال شما که در ابان به دنیا مدید چون خورشید در ماه ابان بوده است اما بقیقه سیاره ها چطور؟ کره ماه و سیاره مریخ شما چطور؟ سیاره عطارد بر شیوه تفکر کنترل دارد باید ببنیند سیاره عطارد شما در په ماهی است خلاصه دوست عزیر برای به دست اوردن طالع مناسب باید به نمدار ماشین حساب تولد مراجه کنید این عنوان را در ترجمه گوگل ترجمه کنید بعد درسایت های انگلیسی اطلاعات دقیق تولدتان را بنویسید حتی مکان جغرافیایی تولد بعد اطلاعات مناسب را دریافت خواهید کرد
        موفق باشید

        • افشان:

          آفا ناصر دستت درد نکنه ممنون.

  378. نیلوفر:

    اهان زده سال ۹۱حواسم نبود

  379. نیلوفر:

    خب این قضیه که مال ۵ساله پیشه چرانظربدیم؟ولی یجادیگه خوندم پدرمادر دختره خدابیامرز قصاص نخواستن گذشتن شاید شاکی شدن که دخترشون چرا اصلا دوست شده وخودشم باپای خودشم رفته دیگه چون پسرها گفتن دوست دخترشون بوده نباید خودشم میرفته اونم باغ…خلاصه قصاص نخواستن..ولی اینجورپسرها بالاخره قصاص هم نشن چوبشومیخورن دنیاعمل و عکس العمله

  380. محمدمهدي:

    ههههههههه اینجارو باش…اقا ناصر اگه نرفتی منم طالع بینی کن خواهش میکنم…منتظرما…من متولد مرداد ۷۵ هستم ساعت ۴ بعداز ظهر به دنیا اومدم…نظرت چیه؟؟؟

    • ناصر:

      وقت بخیر.خواهش می کنم.
      سال ۷۵ سال موش (طالع بینی چینی نام حیوان دارند)
      ساعت ۴ عصر ساعت میمون(دقت کنید ساعت بدون عقب و جلو کشیدن رسمی)
      ماه مرداد هم ماه شیر است
      به عنوان یک اصل کلی هر عاملی که در ماه و سال و ساعت مشترک باشند تقویت شده و عوامل معکوس تضعیف می شوند. اگر اطلاعات داده شده صحیح باشند طالع بسیار خوبی دارید از این لحاض که نماد ها بسیار همانگ هستندبه طور مثال میمون بسیار زیرک و باهوش و زرنگ است در حالی که موش خود دست کمی از میمون در زیرکی و هوش ندارد و ماه مرداد که ماه شیر است بسیار جاه طلب کاریزماتیک مغرور و مدیر عالی است. طالع شما نسبت به طالع خانم زهره هماهنگ چرا که جاه طلبی موش تحت نفذ ببر در طالع از بین رفته در حالی که برای شما میمون عامل موش را به شدت تقویت می کند. حس تجارت قوی در هر سه عامل شما تقویت شده جاه طلبی و پیشرفت و زرنگی نیز تقویت شده است. خلاقیت شما باید بی نظیر باشد هنر پیشه خوبی نیز خواهی بود
      از معایب شما باید مکر و حیله توسط موش و میمون تقویت شده ولی مرداد کمی از ان را می کاهد.خودخواهی شدید در هر سه عاملتان وجود دارد. در عین حال شخص منفعت طلبی نیز باید باشید البته بی وفایی نیز از دیگر حصلت های شما خواهد بود
      موفق باشید

      • محمدمهدي:

        دستتون درد نکنه خیلی ممنون…من به طالع بینی اعتقاد نداشتم اما الان که دیدم شما شخصیت منو درست پیش بینی کردید اعتقاد پیدا کردم…همش درست بود غیر از اون حس تجارت قوی…حداقل الان حس تجارت ندارم!!شاید بعدا این حس تقویت بشه…در هر صورت THANKS A LOT MR.NASER!

        • ناصر:

          اقا محمد مهدی باید ببینید که شم تجاری شما نسبت به میانگین خانواده چطور است نه جامعه چراکه به هر عامل اصلی وراثت است. در مورد ساعت معمولا افراد امکان داره ساعت دقیق را ندادند. به هر حال از مصاحبت با شما خوشحال شدم

  381. ee:

    ee

  382. مسعود:

    البته اگه مثل زهرا٧١ دختر خوب و گلی باشی

  383. مسعود:

    زهر ه طالع تو اینه که شوهر خوب گیرت میاد. پول دار میشی.
    شوهرت زیاد دوستت خواهد داشت .و خلاصه دنیا به کامت میشه

    • زهره.ز:

      هههه خیلی با مزه ای اق مسعود”لوس”. اینها رو ولش اقا ناصر من متولد۷۵٫ ۱۸اردیبهشت.ساعت ۴صبح به دنیا اومدم لطف کن بهم بگو

  384. مجید:

    یعنی چی که قرص دیازپام رو خوذش خورد..خورذ که چی بشه مثلا..خورندین بهش

  385. ناصر:

    می بینم که بعضی ها عصبانی شدند.اشکال نداره این برخوردها خودش لازمه دموکراسی.ما ایرانیان به خاطر درگیر شدن در مشکلات اقتصادی، اجتماعی و حتی ناکامی ها همه ما یک جای مان لنگ میزنه.به هرحال من همه شما را دوست داشته و ارزوی موفقیت برای شماها دارم.

    • زهره.ز:

      سلام اقا ناصر امیدوارم نرفته باشی . یه خواهشی ازتون دارم میشه برا منم طالع بینی کنین البته اگه سختتون نمیشه

      • ناصر:

        سلام.خواهش می کنم.
        سال ۷۵ سال موش (طالع بینی چینی نام حیوان دارند)
        ساعت ۴ صبح ساعت ببر(دقت کنید ساعت بدون عقب و جلو کشیدن رسمی)
        ماه اردیبهشت هم ماه گاو است
        به عنوان یک اصل کلی هر عاملی که در ماه و سال و ساعت مشترک باشند تقویت شده و عوامل معکوس تضعیف می شوند.به طور مثال ببرها قوی و تهاجمی خهستند در حالی که موش ها احساساتی می باشند. موش ها افراد مادی هستند ولی تحت ببر که کمتر مادی گراست این عامل کاهش پیدا کرده و البته اردیبهشت ماه پول دوستی است در نتیجه شما دو عامل مادی گرا(سال موش وماه اردیبهشت) و یک عامل غیر مادی گرا(ساعت ببر).
        موش خسیس ولی ببر بخشنده است. ولی هر سه عامل شما یعنی موش و ببر واردیبهشت عملگرا هستند پش با قاطعیت می گویم شما فردی اهل عمل و نه اهل حرف هستید(جدا از ارزش گذاری).مادری فوق العاده خواهید شما چون هر سه عامل والدین دلسوزی هستند.در مطالعه هم بیشتر داستان دوست دارید(۹۰ درصد نویسندگان رمان موش هستند). در ارتباط با جنس مخالف خیلی راحت هستید(تعادل را نگه دارید).معایب شما یکی ان است که باید کمی گستاخ در زمان عصبانیت هستید (موش و ببر هر دو زود جوش هستند). اصلا کینه ایی نیستید(برخلاف متولدین سال مار). زهره خانم همه این عوامل را باید با متغیرهای دیگر مانند وراثت و ژنتیک و نژاد و طبقه اجتماعی و اقتصادی و تحصیلات و دوران کودکی باید در نظر گرفت. توصیه می کنم برای فهمیدن طالع بینی افراد یک خانواده را با هم مقایسه کنید چون در یک خانواده عوامل دیگر ثابت هستند.
        موفق باشید

        • محمدمهدي:

          اقا ناصر منم طالع بینی کنید.مرداد ۷۵ ساعت ۴ بعداز ظهر خواهش کردم
          مخصوصا درباره ی شغل و همسر اینده

  386. زهرا 71:

    حالا تو چرا جوووووووووش اوردی

  387. فريد:

    افراد نادان و پست و دروغگوی مثل این مرتیکه احمق ناصر بسیار برای جامعه خطرناک هستن.بعید میدونم حتی مدرسه هم رفته باشن

  388. زهرا 71:

    فرید چت شده عصبانیییییییی

  389. فريد:

    ناصر تو هیچی نیستی جز یه موجود بیمار وچاپلوس وپست

  390. زهرا 71:

    سعید و فرید از اول کامنتارو بخون بعد کفچه بزنین
    ۸ساله با اینترت سروکار دارم تا حالا از این راه ابلهانه با کسی دوس نشدم شما اقایون برین خودتونو جمع کنین تا کامنت با اسم دختر میبینین فوری جوابشو میدین

  391. سارينا:

    حق با ناصر نباید اعدامشون کرد…..باید تیکه تیکشون کرد این نامردای روزگار رو……
    راستی امروز تولدمه ناصر لطفا برا منم طالع بینی کن ببینم اوضاع از چه قراره

    • سارينا:

      ناصر انگار تو سایتی؟؟؟بدو من عجله دارم صبرم تموم شد طالعم خوبه یا نه…؟؟؟بدو دیگه

    • ناصر:

      سارینا خانم سلام. از لطف شما سپاسگذارم. کتاب های مناسب در این زمینه می توانید به کتاب طالع بینی خورشیدی خانم لیندا گودمن مراجعه کنید.

      • سارينا:

        سلام ناصر.ما رو گرفتی ؟؟؟؟؟؟؟حالا این کتاب رو از کجا بیارم تو این هیری ویری..؟؟؟؟؟؟اصلا ولش کن……

        • ناصر:

          اخه عنوان این گزارش خبر با طالع بینی خیلی به دوره. ولی باشه تو یک فرصت مناسب توضیح میدم ولی باید سال و ماه و ساعت تولد را هم بدانم

  392. فريد:

    واقعا برا زهرا٧١ متاسفم که ایقد بی جنبه هست و زود دوست هر کسی میشه

    • ناصر:

      اقای نادان و بی سواد بین هم وطنان تفرقه به وجود نیار. ما همه انسان و درجه بعد هم میهن هستیم.لازمه رشد تمدن ایجاد فضای گفتگو (زن و مرد هم نداره)است. برای ایجاد دموکراسی، ازادی، توسعه و رشد اقتصادی و اجتماعی دیلوگ لازم است. بنده فوق لیسانس علوم اقتصادی دارم و از مطالعات جانبی فراوان هم بهرهمندم واسه خودت متاسف باش ادم چابلوس و بی لیاقت.

  393. سعید هالک:

    زهراخانم وناصرخان قرارشدنظربدین نه اینکه سره بحث دوستی باهم بازکنین؛براتون متأسفم؛

    • ناصر:

      باشه اقا سعید. باور کنید من از یک طرف برای این همه جرم و جنایت ناراحتم که یکی از دلایل ان عدم وجود دکترین برای پاسخ گویی به نیاز اجتماعی افراد و از سوی دیگه وجود مجازات های وحشیانه متل اعدام ، سنگسار و … را به هیچ شکل تایید نمی کنم. ما باید علم حقوق را از دین (به دلیل عقب ماندگی ان برای جامعه) جدا کنیم.

  394. زهرا 71:

    متشکرم ممنوووونم.من ۷صبح بدنیا اومدم

    • ناصر:

      ساعت ۵ ال ۷ ساعت خرگوش و ساعات ۷ الی ۹ ساعت اژدها است. ساعت شما لب مرز است. اگر ارام و نکته سنج باشید احتمالا ساعت خرگوش و اگر پر حرف و پر انرژی و اهل گفتگوهای تند باشید ساعت اژدها به دنیا امدید.
      منم از شما ممنونم

  395. زهرا 71:

    منم کلی مطالعه کردم در مورد ماه و سال تولدم عااااااااشق فالم.نه اسفندی نیستم
    خوشبختانه
    طالعم چیه؟

    • ناص:

      سال های ۵۹-۷۱-۸۳-۹۵ و الی اخر سال میمون است هر ۱۲ سال تکرار میشه. متولدین این سال بسیار باهوش (همراه با متولدین سال مار)، زیرک، با مطالعه، اجتماعی، هدف دار، سخت کوش، و غیر مذهبی هستند. البته ترکیب سال و ماه و ساعت تولد را باید با هم در نظر بگیرید. مثلا متولدین سال میمون ماه اردیبهشت با ماه مرداد متفاوت است. فکر هم نکنید اینها یک سری کلیات است که به همه می خورد. اگر به دوستانت دقت کنی متوجه میشوی با متولدین سال موش و میمون رابطه خوب و با سال اسب و خروس و ببر رابطه کمتر ی دارید

  396. زهرا 71:

    یعنی متولد ۷۱

    • ناصر:

      راستی در مورد طالع بینی هم مطالعه دارم( طالع بینی علم است نه فال) اگه دوست داشته باشی به طالع شما را می گویم. سال ۷۱ سال میمون است به شرطی که متولد اسفند نباشی چرا که اسفند ماه جزء سال بعد حساب میاد

  397. زهرا 71:

    اها
    اخه مثه استادم حرف میزنی واسه همین پرسیدم

    • ناصر:

      شما لطف دارید. راستی ۷۱ یعنی چی؟

  398. زهرا 71:

    اقا ناصر شما حقوق خوندید؟
    اخه از شیوه سخن گفتنتون این حدس رو زدم

    • ناصر:

      نه زهرا خانم من علوم اقتصادی خواندم. البته مقداری مطالعات فلسفه سیاسی و اجتماعی دارم

  399. زهرا 71:

    دعوا نکنین…من میترسم
    واسش یه فاتحه بخونین بجای این حرفا.

  400. زهرا 71:

    اخه اقا ناصر تو پسری چی میدونی از دختر بودن چی میدونی سه تا پسر بهت حمله کنن چه حالی میشی.این همه زن خراب میرفتن سراغ اونا چرا دختر ! واقعا چرا

    • ناصر:

      زهرا خانم با سلام و وقت بخیر. فکر می کنم سوتفاهم شده. در غیر انسانی بودن و ناروایی هیچ شکی ندارم ولی موضوع این است که اعدام کردن خود نوعی گسترش فرهنگ خشونت طلبی است همان چیزی که الان من و شما از خواندن این خبر ناراحت شدیم. باز هم می گویم اعدام در کل اشتباه است

  401. amir nori:

    دلم به حال اون پدر و مادری که چشم به راه دخترشون می مونن وابراز تاسف برای اون سه تا موجود پلید که حتی اسم حیوان هم برای اونا خیلی زیاده …

  402. شهروند:

    ازقانون مداران میخوام بلایی سراون سه تابیارن که دیگه شاهدچنین خبرهای مزخرفی نباشیم…اگه واقغاسحرراضی بوده امیدوارم خداازسرتقصیراتش بگذره واونوبیامرزه!

  403. ایران را با نوموس پرستی اش دوست دام:

    اعدام . اعدام. عدام.
    هر سه .
    شاید دیگر فردا برای جبران امروز دیر باشد.

    • ناصر:

      ادم نا حسابی همه اعدام کردی چی شده..
      اعدام اشتباه است. حداکثر حبس ابد

      • رها:

        اقاناصر لطفا بیوگرافی خودتون رو بگید
        تشکر

      • بهاره:

        مگه شما پسرا به دخترایی که درگذشته اشتباه کردن و در اینده پشیمونن فرصت دوباره میدین که حالا میگین اعدام نه.به نظر من باید تیکه تیکشون کنن

  404. آزاده:

    مگه تو ایران دخترها با بیکینی میان بیرون میگی حجاب ندارن بیچاره ها فقط یکم موی سرشون پیداست

  405. آزاده:

    دختری که با یک پسر که در منطقه ی بسته و محدودی بزرگ شده به باغ رود آخر عاقبتش معلومه چی میشه. مگه میشه به هرکسی اعتماد کرد من خودم دانشگاه پاکدشت درس خوندم از این پسرها سر راهم تو دانشگاه زیاد بود آدم حسابشون نمیکردم که بخوان گولم بزنند.دخترها به هر کسی اعتماد نکنید

  406. soli:

    باسلام خدمت همه دوستان
    ماهممون مسلمونیم وپیرودین مبین اسلام وازدواج یه امرمقدس ونابی هس که باهیچ چیزی قابل قیاس نیست حال اینکه بعضیایاشرایطشوندارن ویاتنوع طلبی این اجازه روبهشون نمیده بحثش جداس!من یه دخترم وخداروشکرکه حمایت خداواهل بیت روتوزندگیم حس کردم وتوصیم به خواهرای گلم اینه هروقت فکرگناه بسرتون زدیادغریبی مولا بیفتین که شایدمانع ظهورش شماییدقول میدم هرگزسراغ گناه نمیرین اگه حضورخداروحس کنیدودقت کنیم اکه خطایی ازمون سرزده نگیم خدانمیبخشه که نامیدی بهترین خواسته شیطان
    التماس دعا

  407. یوسفی:

    فقط میگویم رسانه هاوروحانیون جوانان وخانواده هارابه ازدواج های ساده وکمخرج تشویق نمایند.

  408. صبا:

    خدا لعنتتون کنه امیدوارم اه بی ابرویی این دخترهمشون بگیره متاسفم واقعا……….
    اشکم در اومد

  409. ایمان:

    من نمی فهمم وارد شور شدن یعنی چی ؟!! یعنی وارد نمگ شدن ؟ یا مثلا وارد آب نمک شدن ..؟!

  410. مسعود:

    بالاخره بعضی ها منطقشون تا این حد

  411. مسعود:

    با تمام این تفاسیر باید بگم که به خداوندی خدا با این کارا خدا هم قهرش میگیره

  412. علی:

    خدا به لعنت ابدی گرفتارشون کنه آمین یا رب العالمین

  413. علی:

    به ارواح مرده هام قسم اگه دستم به این حروم زاده های آشغال برسه با اره از وسط نصفشون میکنم
    بی غیرتای بی ناموس آخه چطور تونستن همچین جنایت های وحشیانه ای مرتکب بشن
    خداوند با یزیدو شمر محشورشون کنه الهی آمین
    از خدای بزرگ عاجزانه خواستارم هرگز گناه همچین آدمای پستو رذلی رو نبخشه که اصلا به هیچ عنوان قابل بخشش نیستن بی پدر مادرا

  414. ناهید:

    جامعه ما داره به کجا میره.خوب شد دختر مرد اگه نمیمرد تو این جامعه چهجوری زندگی میکردبا نگاه…………دیگران

  415. Arnold Schwarzenegger:

    ضمنا از این به بعد هم هرکسی با نظر من مخالفت کنه،ببخشید ولی متاسفانه باید بگم که او خودش هم این کاره است.

  416. Arnold Schwarzenegger:

    درود بر عباس عزیز.درد عباس به جونم.به خاطر کامنتی که گذاشته.خب راست میگه دیکه.اگه راست نمیگفت شما دو نفر یعنی مهرشاد و مسعود فوری جبه نمی گرفتید و بهتون بر نمی خورد. حقیقت تلخه دیگه.

  417. مهرشاد:

    چه ادم هایی پیدا میشوند که بادیدن یک چیز همه را باهم جمع میبندند. کمی تعامل در رفتار و تفکر هم بد نیست همه ی ادم ها ی روی کره ی زمین به یک شکل افریده نشده اندهمه باهمدیگر فرق میکنند.افسوس وتاسف بخاطر تفکرات پوچ وتو خالی..که باعث میشود عده ای سربلند وپیروز که اصلا حقشان نیست وعده ای بدبخت که توان دفاع از خود را ندارند محکوم وسرشکسته شوندافسوس. اخه پیش خودتان چه فکرایی میکنید .فکر کردیدکه یک دانشجو وقتی به دانشگاه میرود چکارانجام میدهد.بجز این است که سرنوشت خود را تباه میکند یا سربلند وپیروز به امید اینده و شغل و.. مناسب باشدبغیر ازین است .متاسفانه عادت شده است که از جز پی به کل ببریم درحالی که همیشه اینطور نیست……….

  418. مسعود:

    دررابطه با بی ادبی که عباس اقا کردن باید بگم هیچ یک از حاضرین به دنبال این مطالب نیستند اینها واقعیاتی است که وجود داره و ما در این جامعه داریم زندگی میکنیم و این مطلب که شما عنوان میکنید فقط یه فکر بیهوده است و طرز بیان شما هم اصلا درست نبود

  419. عباس:

    یه سوال تو ذهنم نقش بسته شما همه که مخالف این چیزا هستید چرا امدید دنبال این مطلب شما همتون این کاره هستید….
    برادرا و خواهرا…

  420. حمید:

    زمان آخر الزمان هستیم پس جای تعجبی نیست امروز فرداست که آقا بیاد به امیدش بدرود

  421. ناصر:

    متاسفانه وقتی که ما مردان و زنان به هم رحم نمی کنیم چطور انتظار داریم یک حکومت ازاد و دموکراتیک داشته باشیم.
    اولا ارتباط با جنس مخالف یا موافق یک مسئله شخصی است و به دیگران ارتباط ندارد دوم اینکه ما باید دکترین برای پاسخ به همه ابعاد زندگی داشته باشیم. سوم اینکه ما ها همه انسان و هم میهن هستیم متاسفانه ارتباطاط جامعه ما از حالت ارگانیک ( علاقه) به مکانیکی (بی احساسی) تبدیل شده است.

  422. مسعود:

    مطمئنا جوفتشونم تخسیر کار بودن هر کدوم به یه نوعی ولی ترجیحا پسره بیشتر نباید همه چیزشو زیرپا میذاشت ولی از این ماجرا باید درس گرفت که دیگه دختر خانوما فریب هر حرفیو نخورن

  423. سوفیا:

    doostan be nazarate ham ehteram ezarid…..
    faghat mikham begam Toff be sharafe Harchi bigheyrate

    • ناصز:

      سوفیا خانم بهتر به جای واژه بی غیرت از واژه بی اخلاق یا عدم انسانیت استفاده کنیم . چرا که واژه های مذهبی خوشان ایجاد کننده نفرت هستند مثل واژه های حرام- سنگسار- کافر و ….

  424. مجتبی:

    اولا از این ماجراها کم اتفاق نمیفته چون دوره و زمونه بد شده در ثانی دختر خانومایی که بر اثر کمبودهای عاطفی و خانوادگی میرن با پسرایی دوست میشن که از تفکراتش خبر ندارن باید هم از این بلاها سرشون بیاد.آخه به چــــــــــــــــــه قیمتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • من:

      درست نامردی بهترین راهش اینه از ۱۸ سالگی واسشون یکی رو نشون کنن…

  425. مسعود:

    از این دوره زمونه هیچی بعید نیست شنیدن همچین حرفایی فقط نفرت ادما رو نسبت به این جامعه کثیف بیشتر میکنه.

  426. Raga:

    ازنظر من که امکان نداره کسی قبول کنه که ۳سر پسر به اوتجاوز کنند هر چه قدر که عاشق باشه .چون منم تجربه دارم ۳ساله باهم دوستیم حتی دستشم به من نخور ده پس اون عشق نبود حوس بود

    • مجتبی:

      عزیز من مگه با دار و دسته کورها طرفی؟از این فکرا نکن دوره بد دوره ای شده فقط میتونم بگم قدر خودتو بدون و ذهنتو از افکار بچه گانه پاک کن!

  427. امیر حمزه:

    والدین سنگدل :چطور به ظالم به جگر گوشه خودتان رضایت دادید ؟ ایا مادیات اینقدر مهم بود ؟

  428. lمسعود:

    و به این جمله توجه داشته باشید : با همان متری که دیگران را اندازه گیری می کنید اندازه گیری میشوید .

  429. مسعود:

    من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم فقط انقدی باید گفت خدایا هر دل تنهایی رو به دلدارش بسپار .ممنون از شما دوستای خوب

  430. مجید:

    اوف چه بکن بکنی بوده

  431. توحید:

    ته نامردی بود کارشون

  432. بچه تهرون:

    هر ۳ تاشون زباله اند ، حیوونات هم این همه مدت در فصل جفت گیری با جنس مخالفشون اینکارو نمیکنن !! کدوم دختری و یا عذر میخوام(( فاحشه ای )) اینکارو قبول میکنه و دوست داره !! این ۳ نفر رو باید با عمل جراحی به زن تبدیل کرد بعدش تبعید بشن به یه زندان مردونه تا بین خلافکاری مثه خودشون ۲۴ ساعته بهشون تجاوز بشه تا بفهمن اون طفلی چی کشیده !! کثافتای پست فطرت .

  433. فاطمه:

    وای خدایا اخرالزمانو الان باید درک کنیم

    • توحید:

      شووما خودشو نترسون

  434. ایناز:

    واقعا عجب کثافتایی پیدا میشن.بیچاره دختره.۱۸ساعت؟؟؟توسط ۳ نفر؟؟؟

    • مجتبی:

      شما احتیاط کن ! ! !

  435. سیاوش:

    رفتارشون دور ازانسانیت بوده و مسلمان بودن را اینها لکه دارمیکنند صددرصدباید اعدام شوند

  436. امیر:

    عیب اساسی ما ایرانیان این است که احترام درگفتگو رو رعایت نمی کنیم.مثلا من یه دوست دارم رفته به دوست دخترش یه پیشنهادداده که توام با رک گویی بوده اونم ناراحت شده بود بعد اومده بهم میگه چرا اون ناراحت شد اون که اهل اون کاراست.دوستان نگاه کنید رک گویی همون خشونت لفظی است این یعنی بی احترامی درگفتگو.

  437. امیر:

    بعضی ها اومدن گفتن طرف راضی باشه عیب نداره …خوب باهوش اون موقع تجاوز نمیگن که میگن رابطه اگه قانونی باشه که هیچ اگه نباشه میگن رابطه نامشروع نامشروع یعنی غیر قانونی.دوم اینکه تجاوز توام باخشونت بوده ودرفکر رسیدن به هدف وخواسته خودش است رابطه نامشروع باتجاوز کلا وماهیتا فرق اساسی وبزرگی دارد.تمام

  438. زهره.ز:

    ببین مجید وای به حالت اگه دوباره بهم توهین کنی تازه کامنتت رواز اخرین نظرات دیدم و کامل نفهمیدم چی نوشته بود اما اگه بهم توهین کرده باشی بخدا فحش بارونت میکنم بد نیست یکم مثل حسن شخصیت داشته باشی

    • مجتبی:

      ولشون کن لطفا اینا هم کمتر از اون شیطان صفتا نیستن چرا خودتو درگیر میکنی؟

  439. حسن:

    چرا نظرات ثبت نمیشه؟

  440. حسن:

    خانم زهره.ز
    سلام
    چند دو بار جواب سوال رو فرستادم نمیدونم چرا ثبت نشد.

  441. حسن:

    خانم زهره.ز
    سلام
    متولد ۱۳۶۰ هستم
    بنظرم یه جورایی با بحث روانشناسی شخصیت در ارتباط هستین . اینو از بابت گمانه زنی در مورد سنم توسط سرکار خانم گفتم .

    • زهره.ز:

      اقا حسن داشتی هوش نه خداییش کیف کردی …. من از بس کامنت دیگران رو میخونم دیگه تقریبا میتونم حدس بزنم که با چه سنی دارم کل کل میکنم تو سایت رمز ۴ انگشتی استقلالی ها یکی هست به اسم پدرام شما دقیقا مثل پدرام با شخصیت و با افت کلام حرف میزنی اونم تقریبا هم سن شماست واسه همین از شما سن تون رو پرسیدم .. مرسی از اینکه جوابم رو دادین

  442. حسن:

    خانم زهره.ز
    سلام
    متولد ۱۳۶۰هستم

  443. حسن:

    زهره.ز
    سلام
    اون جمله رو اصلاح کردم برا تشکر از شما .
    موفق باشید .

    • زهره.ز:

      سلام اقا حسن حق با تو بود من خیلی اشتباه داشتم حتی بجای اسم تو نوشتم حسین همین امروز فرداست که حسین بیاد باز خواستم کنه ههه میتونم بپرسم چند سالته چون مثل ادمای سن بالا مصلا حدود ۳۰ سال حرف میزنی لطفا جواب بده

      • مجيد:

        ای زهره ی احمق

        • زهره.ز:

          خفه شو کثافت احمق خودتی

      • زهره.ز:

        ااااه ببخشید منظورم این مثلا بود اشتباه نوشتم

  444. dr-milad:

    من بانظرسمیراخانوم موافقم باید اون سه جون درحدمرگ شکنجه بعدم سنگساربشن.
    نکته بعد اهای اقا مجید چراتو حرمت مردم رونگه نمیداری که هرچی میخوای در مورد افسانه خانوم میگی هرکی هست براخودش هست بتوچه.والله.

  445. حسن:

    خانم زهره.ر
    سلام
    (راستی حسین تو چه روحیه لطیفی داریی ) (جوجو)
    بنظرم تو این جمله جوجو اضافه بود برا همین جداش کردم
    بابت الباقیش متشکرم

    • زهره.ز:

      اوه اوه نگو تو رو خداحسن اقا الان که فکر میکنم میبینم جمله سازیم مشکل داره ای خدا تو مدرسه ازمون ایراد میگیرن اینجا ازمون ایراد میگیرن این طور که معلومه معلم فقط به اونهایی که تو مدرسه درس میدن نمیگن معلم اینجا معلم اونجا معلم همه جا هههه شوخی کردم درکل اگه ناراحت شدی شرمنده

  446. سمیرا:

    اون ۳ تا حیوون بایدسنگسار میشدن تا درس عبرتی بشن برای همه …………

  447. سمیرا:

    اون ۳ تاحیوون بایدسنگسار میشدن تا درس عبرتی میشدن برای بقیه…………

  448. بهروز:

    واسش متاسفم هیچی نمیتونم بگم

    • آرشام:

      اولا از همه مشکل از تربیت خانواده هاست
      دوما دختر که نباید به این راحتی به کسی ابراز علاقه می نمود
      سوما اون پسرای بی دین و ایمان اگر تنها مقداری دین و ایمان داشتند و حداقل اهل نمار بودن هیچ وقت همچین اتفاقی نمی افتاد روزگار بدیست خدا ما جوونا رو حفظ کنه و الله با این اوضاع احوال همه گرفتاریم

  449. morteza:

    به نظر من هر کس از این کارا بکنه نه غیرت دار نه ناموس

  450. حسن:

    خانم زهره.ز
    سلام
    منظورتون از( شماپسرای بد) کیه ؟

    • زهره.ز:

      چیه اقا حسین مصلا بهت بر خورده ناراحت نشو نانا منظورم تو نیستی منظورم اون پسرای اشغالی هستن که به این دختر ۱۸ ساعت تجاوز کردن…. راستی حسین تو چه روحیه لطیفی داریی جوجو

  451. مهدی:

    بابا دروغه سه تا فیل هم نمیتونند ۱۸ساعت سکس کنند از کمر نصف میشن چه برسه به انسان

  452. حسین:

    ببین چه وضی شده یا دارن استمنا میکنند یا تجاوز حیونا بهتر اینان

  453. حسن:

    شاید این موارد زنگ خطری باشه برای وقوع اتفاقای بسیار بدتر
    شاید
    شاید
    شاید

    • زهره.ز:

      اقا حسین شک نکن که اتفاقات بدتری میفته به لطف بعضی از شما پسرای بد

  454. سجاد:

    هموطنان گرامی متاسفانه نکته مهمی در اینجا فراموش شده و آن عملکرد تاسف بار قوه قضائیه است چون علیرغم رضایت سئوال برانگیزاولیای دم !!!!!جنبه عمومی جرم که آدم ربایی و تجاوز وحشیانه می باشد ازمنظرقانون مجازات بسیار سنگینی دارد بنابراین انتظار میرود صادر کنندگان رای مجازات دونکته را محض رضای خدا رعایت فرمایند اولاً امنیت و عفت عمومی جامعه ثانیاً خودشان را یک لحظه بجای خانواده قربانی تصور نمایند.

  455. مهنا:

    خدا لعنت کنه این سه حیوون کثیف و که با آبرو حیثیت این دختر اینجوری بازی کردن!!یعنی واقعا ارزش داشت واسه یه لحظه اینطور آینده شون و به تباهی بکشن؟؟؟کاش تک تک شون شبانه روز عذاب بکشن

  456. مریم:

    این انده دروغه! کدوم دختری میخواد با سه تا پسر اونم ۱۸ ساعت سکس بی وقفه داشته باشه؟ شاید دختره راضی بمرگ بوده و وضع روحی مساعدی نداشته و پسرا هم از خدا خواسته. انشالله خدا لعنتشون کنه…

  457. له:

    خیلی بد می حرفی حواست به خدت باشه

  458. گمراه:

    با سلام به همگی.
    من واقعا نمیدونم این پسران آدم بودن یا حیوون.
    بابا حیوون به حیوون رحم میکنه اینا دیگه چه جونورایی هستن که به همزاد خودشون رحم نکردن.آخه دختر مثل گلبرگ میمونه چطور از دلتون اومد که اذیتش کنین.خدا کنه که عذابش کل زندگیتون رو دربر بگیره.

    • رضا:

      لطفا جمع نبند همه مثل هم نیستن خوبه ما هم بگیم همه دختر ها کم عقلن که به پسر ها پا میدن

    • ناصر:

      دختر گلبرگ میمونه این خود شیفتگی ها را بگذارید کنار. شما دخترها باید سربازی بروید و مهریه هم نگیرید و نیمی از هزینه های زندگی را هم تقبل کنید. حقوق برابر همراه با وظیفه برابر. در مورد این مقاله هم باید بگویم بسیار متاسف شدم.

  459. sam:

    هانیه جون حرفت طلاست.اما چه فایده که هرکسی به فکر قرار فرداشه!!!!

  460. هانیه:

    هیچ چیز بهتر از عبرت گرفتن نیست وهیچ دوستییییی ب ازدواج ختم نمیشه و فقط بدبختیییی و بیجارگی واسه دختر داره

  461. هانیه:

    سلام دوسته عزیزواقعا از حرفتتتو واقعا خوشم اوومد واقعا اگه دختره درستییی بود هیچ وقت بای پسره غیبه نمیرفت اوونم باغ بچه ها خانواده تایه حدی میتوونه اون دختر هم خودشوو بدبخت کرد هم خانوادشووو خدابیامرزتش

  462. mina:

    اولا خاک برسرپدرمادرش بااین تربیت کردنشون ک دختره رفته باغ اون اشغالا دوما خدالعنت کنه اون سه تاروازسگم پست ترن

    • مجتبی:

      آفرین درود بر شما

  463. زینب:

    واقعا تعجب میکنم از نظرات بعضی دوستان…بابا این حرفارو کی باور میکنه مگه میشه که خود دختره به این کار راضی بوده باشه. دختره به نیت ازدواج با اون پسره دوست بوده و امکان نداره جلوی همسر آینده اش با دوستاش رابطه بخواد برقرار کنه . حالا گیریم که اون پسرها راست میگن و دختره راضی بوده، خب پس آخه مگه مریض بوده که اون همه قرص خواب آور میخوره؟ کدوم آدمی موقعی که میخواد رابطه جنسی داشته باشه قرص خواب آور میخوره .حتی اگر هم خودش راضی باشه آخه کدوم دختری راضیه که هجده ساعت تمااااااام، با سه نفر رابطه داشته باشه. بنابراین اون حیوونا دروغ میگن و یه ذره وجدان ندارن که لا اقل بعد از جنایتی که کردن مرد باشن و اشتباهشان رو بپذیرند.اگه خانواده ی اون دختر بدبخت حرفهای این پسرا رو باور کردن فقط میتونم بگم که براشون متاسفم.

  464. هستی:

    واقعا واسه همتون متاسفم…اگه اون دختره بیچاره حتی اگه ۵دقیقه قبل از مرگش میتونست حرف بزنه…خاک تو سره اون پدرومادر ک حرف ۳ تاسگه وحشی رو قبول کردن…

  465. aref:

    zohre?????????????????????????????????????

  466. یه دوست:

    ضمنا این تصمیم خونواده سحر خانوم هم به حساب اعصبانیت بیش از حد از اشتباه دخترشون میدونم و بهشون تسلیت میگم.
    بهتره خانوم هایی ک اخبار تجاوزهارو میخونن از دونه ب دونه ش درس عبرت بگیرن اینکه به هیچکس غیر خونواده حتی نزدیکترین دوست هم اعتماد نکن و مشکلات عاطفی و…این حاصل یه تجربه تلخه

  467. یه دوست:

    خانم زهره من از شما میخوام بپرسم چرا یه دختر باید به یه پسر که فقط جایگاه یه دوستو توی زندگیش داره باید اعتماد کنه و باهاش جایی بره؟؟؟این یه اشتباهه و هر اشتباهی تاوانی داره.عقلانی و منطقی تر بخوایم فکر کنیم میفهمیم تاوانش هر چقدر سنگین بوده ولی مقصر خودش بوده.اگه قرار باشه تموم پسرهای متجاوزی ک به اشتباه یه دختر مرتکب قتل…شدن اعدام کنیم زیاد طول نمیکشه که جامعه نابود ویشه بجای پاک شدن.اعدام درسته ولی واسه دزدیدن و قتل و تجاوز هایی ک دختر مرتکب اشتباه نباشه.

    • زهره:

      یه دوست با شمام— شمایی که داری این حرف رو میزنید باید یه کم درک کنی دخترای امثال ما رو ما احتیاج داریم که تو محیط بیرون هم زندگی کنیم و بتونیم اطرافیانمون رو خوب بشناسیم و بدونیم تو این جامعه چی میگذره اما این طور که معلومه یه دختر حتی نمیتونه با جنس مخالفش دوست بشه و یه رابطه معمولی و دوستانه داشته باشه حالا به نظرت دخترا باید تو خونه بشینن و منتظر این باشن که به سن ازدواج که رسیدن ازدواج کنن و جوونی رو بذارن تو اون دنیا و ازش اونجا استفاده کنن

  468. یه دوست:

    به عنوان یه دوست فرق نداره پسر باشم یا دختر به دختر خانوم ها یا آقا پسرهای متین خونواده دار با شخصیت خواستار یه زندگی ای ک آرزوشونو دارن توصیه/نصیحت/خواهش یا هر چیزی که اسمشو میتونین بذارین و میتونین قبول کنید میگم از محیط اینترنت/فیسبوک/دوستی های نسنجیده و ناشناخته دوری کنید که نه تنها واسه خودتون حتی واسه خونوادتون گرون تموم میشه.نیمی از جامعه ی ما مثل علف هرز شدن و همه رو دارن نابود میکنن

  469. میثم:

    سلام ودرود برشمابراونهایی که مثل خیلی ها میخونیم و باز هم دنبال این کارها هستن!!کاش من بدنیا نیمده بودم اگر میدونستم انقده دنیا کثیفه و دست خودم بود ههمون اول خودم وسربه نیس میکردم؟بعضی ازشما دختر اچتون میشه!بابا عشقو بای کی میزارید!؟آخه چراباروحیه و احساسات وزندگی خود چنین میکنید؟ کسی هست جواب من و بده؟؟؟؟؟چراعاقل کند کاری . . .میثم ۲۷ساله از شیراز

    • زهره:

      سلام میثم ۲۷ ساله – اخه چرا بعضی از شما پسرا از اعتمادی که یه دختر بهتون میکنه سو استفاده میکنید و این کارا رو باهاشون میکنین اخه یه زن وقتی با یه مرد میره بیرون دلش قرص که کسی نمیتونه بهش صدمه ای برسونه اما غافل از اینکه کسی که اون دختر انتخابش کرد به عنوان یه تکیه گاه بیادو این کار رو باهاش بکنه///// تا به تو تکیه کردم / پشتمو خالی کردی / تورسم دل شکستن رو بد جوری حالیم کردی

      • ارمان:

        از بیت اخری خوشم امد شاعری ها ¥¥¥¥¥¥♡¥¥¥

    • ولش:

      توتاحالات کجا بودی

  470. ابراهیم:

    ن از خواندن این حوادث رنج میبرم اما نمیدونم چراانقده دوست دارم بخونم بسیارتلخ وتاسف برانگیزه. . . . .

  471. meysam:

    agar lahzeyi be yade khanevade o naamuse khodesh mibud hamchin kaare kasifio nemikard

  472. ساره:

    کاش اون دختر هرگز به اون پسر علاقه مند نمیشد… کاش اون پسر وقتی تصمیم به همچین کاری گرفت برا یک یلحظه هم که شده به خدای بالاسرش فکر میکرد که نظاره گر اعمالشه… براش آرزوی بخشش و رحمت خدارو دارم، برای خانوادش طلب صبر و برای اون موجودات پست و حقیر از خداوند بزرگم نهات جبروتش رو خواستارم…

    • meysam:

      va hezaran ey kaashe dge,in afraad farghi ba heyvun nadaran

  473. کامران:

    این واقعند بی رحمیه.که دختری بخاطر ازدواج به کسی اعتماد کنه .وان پسر از اعتماد وی سو استفاده کنه. دختر تا فهمیدهمسخره این پسر شده ۱۰۰در۱۰۰اعتراض اورده.نتیجه نداشته. مجبوربه خودکشی شده. شایدم مجبورش کردند.به خودکشی

  474. سحر:

    یه دختر به چه دلیلی می تونه شرافتشو …پاکدامنی شو بذاره زیر پا و بره با یک نفر که نه با ۳ نفر در یک روز رابطه ی جنسی داشته باشه !؟؟؟؟ ها ؟/ ینی این قدر احمق و بی شعورن هستن؟؟ واقعا که ….اون پسره ی عوضی نیما…همون خاک بر سر مگه۸ نگفته بود سحر می خواد با من ازدواج کنه پس مگه دختره دیووونه بود که پیشنهاد رابطه ی ۳ نفری قبول کنه و اون هم جلوی کسی که می خواد باهاش زندگی کنه یک عمر …..با عقل جور در نمیاد …..
    بذار جلوی همسر آینده اش دو تا نکبت به بدنش دست بزنند و به بازیش بگیرند…
    اصن معلومه دیازپامو واسه چی بهش دادن ….برای این که وقتی سه نفری مست میشه دختره بی حال شه فرار نکنه …وگر دختره خل نبود که !
    حالم دیگه داره از این بیشرمی پدر و مادرش بهم می خوره ….حتما از خانواده ی اون پسرای عوضی پول گرفتند….

    • ;kamran:

      فقط.وفقط وفقطوفقط وفقط.باید این ۳نفرا تکه تکه کنند طوریکه تکه بزرگشون ناخونشون باشه

      • تک:

        گل گفتی کامران

    • یه دوست:

      سلام-میخواستم بگم اینقدر شیرین عقل نباشید.دختره یه اشتباه کرد و تاوانشو داد.اشتباهش چی بود؟اعتماد بی جا!از خونوادش چیزی نگید اونها بخاطر شرفشون-حیثیتشون-ناموسشون از پیگیر شدن و شکایت گذشتن و دخترشونو بخاطر اشتباهی ک به ضرر حیثیت و شرفشون توی زندگیشون فراموش کردن.این نظر منه شایدم بخاطر اعصبانیت و حال و هوای موقع شکایتشون داره

  475. shahrokh:

    ستاره خانوم بیخیال شومیشه فارسی بنویسی.دمت گرم

  476. shahrokh:

    ای باباتا از ازدواج حرفی میشه همه میگن پول نداریم.نهههه نسیم خانوم اشتباه نکن.اگه اینجوریه اونایی که ازدواج کردن هیچکدومشون پول نداشتن.حرف جالبی نیس………(میشه ازدواج کرد)

  477. shahrokh:

    خیلی ناراحت شدم از این اتفاق ….واقعا نمیدونم چی بگم فقط میتونم بگم متاسفم………….

  478. KAMELIA:

    اگه خودش راضی بوده خب عیبی نداره…

  479. لقمان:

    بى شرفیه

  480. حسام هروی:

    ای دانشجو برای متاسفام که داری بخاطره این اتفاقی که برات افتاده رنج می بری.

  481. حسام هروی:

    خوشم اومد دانشجو بسیار خوبی بوده.

  482. امید:

    اتفاق هولناکیه ولی نمی تونم درک کنم که شماها چتونه ؟!! بابا تا کی قصد دارید از خجالت هم در بیاین. بسه دیگه. از اون جایی که میدونم یکی هم می خواد جواب منو بده پیشاپیش میگم دمت گرم

    • نیکی:

      وااااااااااااقا جدی اینا چشوووونه؟

    • نیکی:

      واااااااقعا… جدی اینا چشوووونه؟!؟!

  483. عسل:

    سلام واقعا نمیشه فهمید کی راست میگه کی دروغ ولی لعنت بر هر چی دروغگووومعلوم نیست کدوم حرفشون درسته؟خود کرده را تدبیر نیست

    • کوروش:

      اول اینکه سلام
      من دانشجو وکالت هستم میدونم چه خبره
      اول اینکه آن سه نفر پسر تمام حقیقت را همون موقع زیر بازجویی گفتن من چون یک سال دیگه دانشگام تموم میشه میدونم فوتو فن وکیل ها چیه
      وکلای آن ۳ نفر گفتن باید همه چیو انکار کنن و بگن که زیر بازجویی زیر فشار بودن این کلک رو همه وکلا میزنن
      اخه مگه یه دختر دیونست بیاد با سه نفر رابطه هم زمان برقرار کنه
      حالا الان بعضیا که فیلم +۱۸ سال دیدن میگن آره چرا که نه اما باید بگم اونا فیلمه و اون دخترا دارن به خاطر پول اینکارو میکنن

      حالا ۲ راه بیشتر وجود نداره
      یا اینکه دختره از اون دسته دخترای خراب بوده
      یا اینکه واقعا بهش تجاوز شده
      این نظر منه

      • ایمان:

        آفرین !
        خوشم می آد از افرادی که مثل آقا کوروش نظرات زیبا و کارشناسانه می دن نه مثل خیلی ها فقط فحش و توهین به هم و جنس مخالفشون. مرسی آقا کوروش منم با نظرتون موافقم.

  484. farnaz:

    ey babaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa inja chekhabare in be on matalak mige on be in fekr konam injaro ba chat room eshtebah gereftid kalepokaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.faghat mitonam begam dore zamoneye badiye dige pesar dokhtare khob kojast hamaton fekr mikonid az hame behtarid ama hamamon badiiiiiiiiiiiiim

    • shahrokh:

      آره درسته بانظرت موووووافقم.

  485. افسانه:

    خداحافظ همگی.

  486. magid:

    اولا عفت کلام داشته باش
    دوما به تو هیچ ربطی نداره
    سوما تو هم نظر بده در کار بقیه دخالت نکن

    • افسانه:

      ای ول مجید

  487. فرزانه:

    خدایا به پدرومادر سحر خانوم صبر بده>خدایا واسه هیچکس پیش نیار

  488. افسانه:

    مجید نروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

  489. محمد:

    لا حول و لا قوت الا بلا

  490. عبدالله:

    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل
    این جوونای غرب زده کشورمونو به گند کشیدن

  491. ناشناس:

    خیلی باید حییون باشن که بعد ازاینکه اونقد بهش تجاوز کردن کشتنش
    فقط یه علامت سوال بزرگ تو ذهنم نقش بسته اونم اینه که چرا خانوادش رضایت دادن؟

  492. ahmad:

    لعنت الله علی القوم الضالمین

    • افسانه:

      جرم راه رفتن نیست ره هموار نیست

      • افسانه:

        برو بمیر.بی فر هنگ

        • فاطی:

          گورتو گم کن اشغال

  493. Luis:

    This aritcle went ahead and made my day.

  494. aabolfaz:

    طفلکی اون دختره چی کشیده ک ۱۸ساعت بهش تجاوزکردند.

    • بهار22:

      لایک
      آفرین به شعورتون بره بعضی پسرا متاسفم که اینکه دختره خودش خواسترو باور میکنن آخ کدوم دختر میخواد ۳نفر ۱۸ ساعت بهش تجاوز کنن این یه شکنجست اون قرصارم بهش دادن هی بدبخت نتونه خودشو تکون بده
      بعضیاتون لطف کنید جنس کثیف خودتونو با جنس مخالفتون یکی نکنید شمارو ول کنن ۲۴ساعت هم از این کار لذت میبرین.اونا هم باید سنگسار بشن بمیرن.

      • افسانه:

        بهار۲۲ عزیز من درگیر انتخاب رشته بودم و هستم.به خاطر همین چن وقتی بود نیومدم اینترنت.خواستم بهت بگم حرف یه ادم سبک مغز رو باور نکنی.البته اگه تو هم مث بعضی ها باور نمیکنی که من دخترم میتونی یه راهی بگی تا من ثابت کنم.مثلا شمارمو بدم یا وقتی اومدی شمال بگی بیام همو ببینیم.وااقعا متاسفم واس بعضی ها.

        • افسانه:

          بهار۲۲ عزیز من خیلی وقته تو این سایت میام.اما تازه شروع کردم به نظر دادن.خواستم بگم افی و افسانه خود من هستم.اما افسون و afsaneمن نیستم.باور کن یکی دیگه هست.من نمیفهمم منظور اقا مجید از اقا افسانه چیه.یعنی به این سادگی شخصیت ادمو خورد میکنن.این حرفل یعنی چی.من یه دخترم و از نظراتت فهمیدم دختر متینی هستی و از این که دیدم یکی مث خودمه خوشم اومد.فقط همین.اخه از بس اعصابم داغونه نمیدونم چی بنویسم.منتظر جوابتم

        • magid:

          سلام افسانه خانم من قصد توهین نداشتم ولی اگه کسی باهام تند برخورد کنه منم نمیتونم ساکت بشینم من ازت معذرت میخوام
          اصلا قصد نداشتم بیام تو این سایت نظربدم ولی وقتی نظرتو دیدم خواستم ازت معذرت خواهی کنم فقط همین برات آرزوی موفقیت میکنم
          ولی یه چیزی یادت باشه اینجا هیچکی هیچکی رو نمیشناسه و به اسامی هم نمیشه اعتماد کرد پس نباید فکر کنی هرکسو باید از روی اسم ونظری که داده میتونی بشناسی
          با آرزوی سربلندی برای همه دوستانی که این مدت منوتحمل کردم بخصوص مهسا خانم بازم ازشون کمال تشکر رو دارم واز ته دل ازشون عذرخواهی میکنم
          بای

          • افسانه:

            مشکلی نیست.من فقط خواستم بگم که حرف های ارش دروغی بیش نیست.راستی من گفتم از مشهد بدم میاد شما به دل نگیر.من کلا به جز رشت و لاهیجان و لنگرود و اصفهان و شیراز و چن تا از شهر های مازندران از هیچ شهری خوشم نمیاد!راست میگی از رو نظر نمیشه شناخت.ادم باید تو این دوره زمونه به همه چی مشکوک باشه.خدافظظظظظظظظظظ

      • توحید:

        همرو با ی چشم نبینید لطفا….

  495. davoud:

    هیچ اشکالی یوخدییییی

  496. SAMYBALA:

    اگه وافعادختره میخواست حقش بودبمیره،اون ۳تاپسرونفری۳۰سال زندان باحمالی با۱۰۰۰ضرب شلاق بزنن تاادم بشن بی ناموسای اشغالای کثافت

    • ساره:

      اون بنده خدا که مرده،خدا میدونه چی بهش گذشته،برای خانوادش از خدا صبر میخوام و برای اون آدم نماها مجازات خدارو…

  497. اهورا:

    ۳نفر حیوان ادم نما

  498. امیروو:

    سلام خواستم بدونم این دختر کیه همتون میشناسینش و بهش فوش میدید برادران عزیزم

    • سیندرلا:

      فکر کنم ارش بهار رو میخواد.فک میکنه افسانه پسره.رقیب عشقیشه.اینارو بیخیال.چه جونی داشته دختره

  499. آرش:

    خانم محترم شما به دل نگیرید ببخشید

    • افسانه:

      خدایا به من قدرت تحمل عقیده ی مخالف ارزانی کن.

  500. afsane:

    سلام منم اسمم افسانست وقتی دیدم دارید راجع به اون افسانه اینطوری حرف میزدید دلم ی جوری شد دلم خاست بگم همه افسانه ها مثل هم نیستن
    مرسی

    • magid:

      بلا نسبت افسانه های خوب

  501. نیلو:

    بیچاره دختره.. خاک تو سر پدر مادرش و اون قاتلای پست باید اخته شون کرد حرومزاده هارو

  502. آرش:

    بله دقیقا

  503. آرش:

    افسانه معروف به افی حالا شناختمت تو کی هستی تو یه آشغالی هستی که لنگت خودتی تا یه دختر میبینی مثل بهار ۲۲ که داره یکم زبون میریزه میخوای به جمعت اضافه کنی تویی که بانام افسون افسانه و افی تو سایتها میپلکی لطفا گورتو گم کن ضمنا خانم بهار خانم تو هم عین خواهرمی خواهشا ندید بگیر تواین سایت این شخص رو خواهش میکنم ازت این یه آشقالیه که تو شمال اکثرا میشناسنش با سپاس از تو خواهر خوبم

    • atefeh:

      ببخشید اقا ارش منظورتون همون افسانه ای که اولین نظر را داده؟؟؟؟

  504. mahsaa:

    خودکرده را تدبیر نیست

  505. feze:

    واقعا برا بدر مادرش متاسفم

  506. fg:

    دانشجو جماعت …

    • سینا:

      اگه خودت خواهر دانشجو داشتی بازم همین حرف رو میزدی ؟

  507. رضا:

    سبحان الله

  508. افسانه:

    سوسو جان عاشقتم.افرین به طرز تفکرت.احسنت

  509. ندا:

    بنظر من همه اینها به تربیت خانواده برمیگرده و ذات طرف اگه این ۲تا درست باشه میتوانی درست و زود ازواج کنی متاسفانه در جامعه ما خانواده ها هنوزآموزش صحیح برای تربیت فرزندان ندارند فقط عمل زایش را انجام میدهند. گرانی همه جا بیداد میکنه پس بهانه گرانی نداشته باشیم,واینکه زنان جامعه حجاب دارن یا نه این یک مسئله شخصیه داشتن حجاب یا نداشتن که در جامعه ما اجباریه .شما مردا برین عزت نفس بیشتر کنین گردن خانوما نذارین لطفا.

  510. افسانه:

    بهار ۲۲ جون گیلان خوب هست اما نه برای زندگی.چون مردم همش دوست دارن تو زندگی هم سرک بکشن.اما تو تهران کسی به ادم کاری نداره.من ۱۹ سالمه

    • بهار22:

      آره عزیزم شاید درست میگی
      ولی تو تهرانم مردم دیگه زیادی نسبت به هم بی تفاوت و بی وفا شدن
      اینجا اینجوری اونجا اونجوری خخخخخخ شعر گفتم یه جا تعادل نداره آدم بره راحت زندگی کنه بخدا

    • magid:

      ضمنا خانم افسانه جنابعالی جای دخترمن حساب میشی پس بهتر در صحبت کردنت مراقب باشی
      مرسی

      • افسانه:

        اقا مجید من پسر نیستم.دیگه به من متلک نگو اقا افسانه.بهم بر میخوره.اگه بی ادبی کردم ببخش.من نمیدونستم شما ازم بزرگتری.من یه دختر۱۹ ساله ساکن شهرستان لنگرود استان گیلانم.نمیدونم چه جوری باور کنی.اما من حرف خودم رو میزنم.من وقتی داشتم نظرات رو میخوندم از حرف های بهار۲۲ و سوسو خوشم اومد.شما هم از حرفات معلومه که پسر محجوبی هستی.من فقط ازین که دیدم دختری مث بهار ۲۲ که مث خودم اهل دوستی با جنس مخالف نیست لذت بردم چون دختری مث خودم کم دیده بودم.شما هم هر حرفی رو باور نکن.به پیر به پیغمبر تهمت زدن کار زشتیه.

      • مريم:

        دوست دارم یه ساتور بهم بدن اونارو نگه دارن اینقد بزنمشون که همه صورتم خونی شه بعد از ته دل قهقهه بزنم یه تفم بندازم رو جنازشون سگ پدرا

    • کاظم:

      من از زن ها بدم میاد نسل انها منقرض بشه

      • آزاده:

        خاک بر سرت حتما از ننه یرخودتم بدت میاد کوچولو کوته فکر هاهاهاها

        • ;کاظم:

          شما زن ها هر وقت سربازی رفتید بعد با ما مردها هم کلام شوید………

          • النام شما...:

            اقا خجالت داره عنوان دوست اینطوری خراب کردید اگر پسره میخاست هیچوقت نمیذاشت دیگران ناراحتش کنند نه اینکه اونو به باغ ببره بلکه باغ و بنامش میکرد بله ازدواج میگرفت.

  511. میخ 5:

    یه دختر تو تراس روبرویی….

  512. گوژ پشت جهرم:

    الکی میگه!اره

  513. افتابه فروش جهرم!:

    افتابه افتابه خونه دار بچه دار زنبیلو بردار بیار.بیا اینور بازار

    • افسانه:

      کدوم بی شخصیتی این رو فرستاده؟؟

      • سیاوش:

        افسانه خانوم میتونم بپرسم اسم فامیلیتون چیه؟

  514. افی:

    bahar22 chera nagofti ahle kojai.man ahle gilanam

  515. افسانه:

    بهار ۲۲ جونم من اهل گیلانم.چرا به یکی دیگه گفتی اهل تهرانی اما به من نگفتی

    • بهار22:

      عزیز دلم افسانه جون چرا ناراحت میشی گلم من اونجوری گفتم به تو منظورم این بود که ما همه باحالیم و فرقی نمیکنه که هر کس اهل کجاست بعد آقا مجید فکر کرد طفره میرم گفت چرا طفره میری منم گفتم بابا من اهل تهرانم داداش چه طفره ای هه چه فرقی میکنه که حالا اهل کجا باشیم
      چه فرقی میکنه که حالا اهل کجا باشیم
      گفتی اهل گیلانی آخ که من چقدر عاشق گیلانم با اون هوای فوقالعادش و سرسبزیش به جای ما هم نفس بکش افسانه جان توروخدا. دوست دارم.

      • افسانه:

        بهار۲۲ جون ناراحت نشدم بابا!همین جوری خواستم بدونم.چون تمام نظراتت رو خوندم و برام جالب بود.احساس میکنم خیلی متینی!تی بلا می سر!! 

        • بهار22:

          آخ قربون اون حرف زدن قشنگ شمالیت برم من

    • magid:

      بد گیر دادی به بهار۲۲ افسانه جان که اهل کجاییه,بنده خدا گفت که تهران میشینه حالا به من بگه یا تو چه فرقی میکنه عزیز
      منم مهمونطور که بهار۲۲ جان گفتش گیلان رو خیلی دوست دارم ولی عاشق مشهد خودمونم البته اصالا بچه فردوس خراسان جنوبی ام

      • افسانه:

        فعلا که تو گیر دادی به بهار ۲۲٫چند بار فرستادم فک کردم ارسال نشده.من از مشهد بدم میاد.هر کی به بهار ۲۲ توهین کنه با من طرفه

      • افسانه:

        کسی از تو نپرسید اهل کجا یی!در ضمن اخرین بارت باشه میپری وسط حرف من و بهار ۲۲ جون. تو چرا همش به بهار۲۲ گیر میدی؟هان؟؟؟

        • magid:

          اولا اصلا مهم نیست که تو از مشهد خوشت بیاد یا نیاد
          ثانیا من خیلی وقته دارم با بهار خانم تبادل نظر میکنم ولی تو فکر کنم تازه اومدی
          ثالثا اون دیگه به خود بهار۲۲ بستگی داره من اگه مزاحمش شدم خودش میتونه این مطلبو بگه
          رابعا من اگه بخوام بگم اهل کجام باید از جنابعالی اجازه بگیرم؟ کسی هم از تو نپرسید اهل کجایی
          ضمنا بهتره مودب باشی خانم یا آقای افسانه

  516. افسانه:

    bahar22jan,22 yanichi?chera nagofti ahle kojaie.be yeki dg gofti na be man.man ahle gilanam

    • بهار22:

      تو عسل منی عزیزم ۲۲ سنمه

  517. ماریا:

    البته برای بستن دهان های گشاد باید بگم من یکبار ازدواج کردم۳سال پیش و هیچ دوست پسر یا نامزد یا ازدواج موقت یاصیغه ای هم نداشتم .هیچ علاقه ای هم به دوست بودن قبل ازدواج نداشتم خدارو شکری راضیم

  518. ماریا:

    اوههههههههههههههههه خیلی اومدم پایین بهارجون بدون اونایی که میگن ازدواج موقت میخوان نه دائم پولشو دارن دروغ میگن که میخوان ازدواج کنن پول ندارن !!.عقد موقت لازمه میزان معین مهر که باید پرداخت بشه اونایی هم که میخوان موقت عقد کنن مطمئن باش برای یکسال کمتراز بیست میلیون نمیگیرن. سال بعدش ببین چقدر قرارداد مینویسن این عقد نیست این خودفروشی به اسمه دینه نه ازدواج. خاک برسرشون کنن

    • بهار22:

      جدا انقدر میگیرن ! من نمیدونستم
      آره دیگه عزیزم منم همینو میگم یه کارایی میکنن بعدا میزنن به اسم اسلام اتفاقا گناهش اینجوری بیشتره خوب کسایی که میخوان این کارارو بکنن همینجوری برن باهم سنگینترن دیگه چرا صدتا صیغه میغه از خودشون در اوردن اما مث اینکه اینطوری که شما میگی این عقد اسلامی درآمدش بیشتره حتما به خاطر اونه هه هه ولی واقعا خاک بر سرشون.

    • magid:

      جدی که نمیگی؟وای خدای من,فکر نمیکردم اینقد زیاد بگیرن اینجوری که اصلا فایده نداره همون ازدواج دائم بهتره

      • بهار22:

        إ آقا مجید نکنه شما میخواستی بری عقد موقت کنی؟(خخخخخ)

        • magid:

          نه بهار خانم من اگه میخواستم عقد موقت کنم شهرستان خودمون با مبلغ خیلی پایینتر پیدا میشه ولی باید خدمتتون عرض کنم من اصلا نمیخوام ازدواج کنم مگه دیوونم؟!!!!
          راستی چرا افسانه خانم اینقدروت حساس شده؟

          • بهار22:

            اون که شوخی بود آقا مجید
            حساس نشده فقط کنجکاو شده بود

            • magid:

              میدونم شوخی بود منم چندان جدی جواب ندادم من یه آدم کاملا شوخ طبعی هستم,البته زیاد پرحرف نیستم
              نمیدونم شاید حق باتو باشه
              راستی نماز روزت قبول واسه ماهم دعا کن

              • بهار22:

                باشه ولی آقا مجید خیلیم دلت بخواد ازدواج کنیا خخخخخخخ
                من که دخترم ازدواج کنم دیوونه ام پسرا از خداشونم باشه تازه
                نماز روزه شماهم قبول التماس دعا

                • magid:

                  نه دیگه اینبار باهات موافق نیستم اتفاقا دخترا باید خیلی دلشون بخواد که ازدواج کنن
                  مگه نمیخوای ازدواج کنی که میگی مگه دیوونم ازدواج کنم؟
                  خداییش زن گرفتن سخته ازون سختر زن خوب پیداکردنه

                  • بهار22:

                    نخیر شوهر کردن سخته از اون سختر مرد خوب پیدا کردنه

                    • magid:

                      دقیقا واسه پسرا هم همین مساله وجود داره که چه طور یه دختر خوب پیدا کنن اونم تو این دوره زمونه
                      البته پسر ودختر خوب پیدا میشه
                      (امیدوارم دوستام قدر منو بدونن)

          • بهار22:

            حساس نشده کنجکاو شده بود

  519. دختری که صداش در نیومد:

    مرسی بهار جونم این خاطره اذیتم میکنه ولی تا اونجایی که بتونم بهش فکر نمیکنم وبرای ایندم تلاش میکنم امسال کنکور دادم وفکرمو با درسم همیشه مشغلول میکنم خیلی تلاش کردم برام دعا کن رشته خوب قبول شم

    • بهار22:

      ایشالا که قبول میشی عزیزم.

  520. دختری که صداش در نیومد:

    سلام من ۱۸ سالمه بچه که بودم مورد ازار جنسی قرار گرفتم مگه من چند سال داشتم فقط ۵ سالم بود ولی همه چی رو یادم هست هیچی نگفتم به کسی ولی خوشبختانه هنوز دخترم فکر میکنم معجزست بخاطر همین از سوم راهنمایی از موقعی که فهمیدم چه بلایی سرم اومده نماز شب میخونم وخدا رو شکر میکنم شما قضاوت کنید بازم تقصیر ما دختراست

    • بهار22:

      سلام عزیزم از این آدمای روانی همیشه و هر زمانی زیاد هست آدمایی که زورشون چون به بچه ها میرسه خودشونو اینطوری تخلیه میکنن و به خاطر سادگیه بچه اونو با ترسوندن قانعش میکنن که به کسی چیزی نگه اما مادر پدرها باید مواظب بچه هاشون باشن وبا خوش بینیه بیخود و زیاد اونو به خونه هر همسایه ای به بهونه بازی یا هر چی نفرستن و بچشونو دست هرکس نسپارند ولی شما هم بهتره این موضوعو دیگه فراموش کنی و به زندگیه عادیت ادامه بدی زندگی در کنار بدیها یه سری خوبیها هم داره به آیندت امیدوار باش و این هم خیلی خوبه که نماز میخونی اگرهم باز اون خاطرات اذیتت میکنه میتونی از مشاور هم کمک بگیری گلم سعی کن با کسی حرف بزنی حرف زدن آدمو آروم میکنه ممکن هم هست افرادی مثل شما که چنین خاطراتی از کودکیشان دارند زیاد باشن هر پسری هم که میگه تقصیر دختراست همه چی نجاست خودشو نشون داده عزیزم بزار بگن.

  521. مهران:

    ولی خیلی کثیف هستن اینجورادما

  522. مهران:

    این آدماخیلی نجستن

  523. مهران:

    خیلیم کار خوبی کردن

  524. magid:

    متشکریم ازاین طفره رفتن جالبتون مثلا من بچه فردوس خراسانم شما چطور؟

    • بهار22:

      من بچه تهرانم آقا مجید.

      • افسانه:

        بهار۲۲جون.چرا به من نگفتی اهل کجایی اما به مجید گفتی.من اهل گیلانم

      • magid:

        مرسی منم که گفتم اهل کجام,فقط یه چند سالی ازت بزرگترم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.