آماده ی مسابقات المپیک و جهانی ۲۰۲۴ می شویم/طرح تخریب فدارسیون ناشنوایان بطور کامل منتفی شده است

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سرپرست فدارسیون ناشنوایان اظهار داشت: پیگیری های مستمر سبب شد تا شهرداری تهران طرح بزرگراه امام علی را تغییر دهد وتخریب فدارسیون ناشنوایان iبه طور کامل منتفی شده است.

 علیمرادی سرپرست فدارسیون ناشنوایان پیوند اعضا و بیماران خاص در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پیش از حضورم در فدارسیون ناشنوایان تصمیمی مبنی بر تخریب فدارسیون فوق توسط شهرداری تهران برای طرح ساخت بزرگراه امام علی (ع) وجود داشت و با حضورم در این فدراسیون پیگیری های مستمر شدیدی در خصوص لغو این تصمیم انجام دادم و در نهایت مسئولین شهرداری تهران با تغییر در طرح بزرگراه امام علی از تخریب فدارسیون ناشنوایان و منصرف شدند بنابراین iبه هیچ عنوان تنها مجموعه ای ورزشی فدارسیون ناشنوایان تخریب نمی شود.

وی ادامه داد: فدارسیون ناشنوایان بیش از ۵۵ سال قدمت دارد و باید این مجموعه ورزشی برای ورزشکاران ناشنوا و تحت نظر این فدارسیون حفظ شود و خوشبختانه مسئولین نیز این موضوع رادرک و از تخریب آن جلوگیری کردند.

علیمرادی افزود: فدارسیون ناشنوایان مجموعه فرهنگی ورزشی می باشد که امکاناتی نظیر استخر، سالن تئاتر، سالن چند منظوره سالن کشتی و ورزش های رزمی- خوابگاه زمین فوتبال سالن بدن سازی و رستوران را  دارا می باشد و از این حیث در شرایط مطلوبی قرار دارد.
سرپرست فدارسیون ناشنوایان، پیوند بیماران خاص ادامه داد: جامعه ورزشی ناشنوایان بسیار گسترده است و سال های متمادی می باشد که ورزشکاران این حوزه و iبه خصوص ملی پوشان از امکانات موجود در این فدارسیون استفاده و iبهره می برند تصمیم و خبر تخریب فدارسیون ناشنوایان اتفاق بسیار ناخوشایندی بود که ورزشکاران این حوزه را بشدت آزرده کرده بود البته خوشبختانه این تصمیم عملی نشد.

وی افزود: در طرح پیشی شهرداری تهران مبنی بر احداث اتوبان امام علی  و ایجاد مسیر انحرافی در وسط مجموعه ورزشی مذکور تنها دو هزار متر مربع از ۱۴ هزار متر مربع این فدارسیون حفظ و حدود ۱۲ هزار متر مربع تخریب و از بین می رفت.

علیمرادی تصریح کرد: تخریب بخش اعظم فدارسیون ناشنوایان توسط شهرداری تهران ما را iبه آن داشت تا با بازنگری جلسات مکرر با مسئولین شهرداری از این اقدام جلوگیری کنیم و با تقاضای مکرر از انها درخواست کردیم تجدید نظری در اجرای طرح احداث بزرگراه امام علی داشته باشند تا فدراسیون ناشنوایان همانند ورزشگاه انقلاب که درمسیر بزرگراه کردستان قرار داشت حفظ شود.

سرپرست خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه تغییر طرح بزرگراه امام علی توسط شهرداری تهران تا حدود فراوانی با مشکل مواجه بود اما تلاش مسئولین فدارسیون ناشنوایان شهرداری تهران و منطقه ۷ را مجاب کردند و در نهایت از طریق سیمای جمهوری اسلامی ایران طرح عدم تخریب فدارسیون ناشنوایان اعلام شد.

علیمرادی افزود: فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضا و بیماران خاص مسابقات المپیک ۲۰۲۴ و مسابقات جهانی پیوند اعضا را پیش رو دارد و مسئولان درصدد ایجاد شرایط و اعزام ورزشکاران ناشنوا و پیوند اعضا iبه مسابقات مذکور می باشند.

سرپرست فدارسیون در پایان از مسئولین شهرداری تهران و منطقه ۷ مبنی بر جلوگیری از تخریب فدارسیون تشکر و قدر دانی کرد./با


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.