۱۲ والیبالیست ناشنوا عازم مسابقات جهانی بلغارستان می شوند

اردوی مقدماتی تیم ملی والیبال ناشنوایان جهت حضور در مسابقات جهانی بلغارستان پایان فاته است و هم اکنون والیبالیست های کشورمان در نخستین اردوی آمادگی به سر می برند.

فرهاد وافم رئیس انجمن والیبال ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی آمادگی تیم ملی والیبال ناشنوایان باحضور ۲۵ والیبالیست آغاز شد و در پایان زمان مقرر یازده والیبالیست از حضور در اردوی اول خط خوردند از اینرو اردوی والیبالیست ها هم اکنون با ۱۴ ورزشکار برپا شده است.
وی ادامه داد: والیبالیست ها پس از پایان زمان اردوی مقدماتی خود از ۲۴ تیر ماه نخستین اردوی آمادگی خود را پس از ماه ها فاصله در فدارسیون ناشنوایان پیوند اعضا بیماران خاص بر پا کرده اند و قرار است طبق برنامه تا سوم خرداد ماه سال جاری تمرینات آمادگی انجام دهند.

واخم افزود: با توجه به اینکه زمان زیادی تا شروع مسابقات جهانی بلغارستان در اختیار نداریم و از طریق مدت طولانی نیز است که تیم ملی والیبال اردوی خاصی را بر پا نکرده است لذا طبق برنامه و در ماه مبارک رمضان نیز اردوی تیم ملی والیبال درمحل فدارسیون ناشنوا برپا می شود.

رئیس انجمن تصریح کرد: پس از پایان اردوی نخست تیم ملی والیبال ورزشکاران پس از استراحتی ۷ روزه دوباره تمرینات آمادگی خود را در اردوی دوم از ۱۰ مرداد ماه تا هنگام اعزام به مسابقات جهانی پیگیری می کنند البته در نهایت از ۱۴ والیبالیست ۲ ورزشکار کاهش وو تیم ملی والیبال با ۱۲ والیبالیست به مسابقات جهانی بلغارستان اعزام می شود.

واخم ادامه داد: تیم ملی والیبال تاکنون در مسابقات جهانی مقام آور نبوده است و متاسفانه علی رغم اینکه افتخارات زیادی در پرونده تیم ملی والیبال ناشنوایان وجود دارد اما امیدواریم در مسابقات جهانی بلغارستان مدال جهانی کسب کنیم و تیم ملی والیبال ناشنویان را از این حدیث مفتخر کنیم.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر ۱۲ والیبالیست، غلام رضا پارسا- نعمت میثمی؟؟ ، محمد رض غلامی به ترتیب به عنوان مربی بدن ساز- کمک مربی و آنالیزور تیم را همراهی می کند البته به عنوان سرمربی و ۲ نفر نیز به پزشک و داور کاردان اعزامی تیم ملی والیبال به مسابقات جهانی بلغارستان می باشند ضمن اینکه فاطمی نسب رئیس فدارسیون ناشنوایان پیوند اعضا و بیماران خاص در این بیمارستان تیم را همراهی می کند.

گفتنی است، تیم ملی والیبال ناشنوایان ۲۴ مرداد ماه راهی مسابقات جهانی بلغارستان می شودو سپس ۵ شهریور ماه عازم ایران می شوند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.