احمدی پس از فینالیست شدن: کاراته ایران مستحق اول بودن است

۰۲م آذر ،

کاراته کای ملی پوش وزن ۶۷- کیلوگرم ایران پس از راهیابی به فینال بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه گفت: خوشحالم که این مهم را انجام دادم و با این کار توانمندی کاراته ایران را نشان دادم.

سعید احمدی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به فرانسه، اظهار کرد: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و وزن من شلوغ ترین وزن این دوره از مسابقات بود و کاراته کاران بسیاری در آن حضور داشتند. این اولین دوره بود که در این وزن این همه کاراته کا حضور داشتند.

وی افزود: من برای رسیدن به فینال ۶ برد را در کمتر از یک ساعت بدست آوردم که این نشان دهنده آمادگی بدنی بالا و همچنین تلاش بسیار کادر فنی برای اماده سازی من است. بردن این تعداد حریف مستلزم آمادگی بدنی خوبی بود که خوشبختانه من کاملا آماده بودم.

کاراته کای ملی پوش وزن ۶۷- کیلوگرم ایران با اشاره به اینکه حتمام حریفنش سخت بودند گفت: حریف بلاروس ، مراکش و آرژانتین قدرت بالایی داشتند و با هوش بودند. حریف آلمانی قهرمانی اروپا را در کارنامه داشت و مهمتر از همه در مبارزه آخر برای راهیابی به فینال مقابل نماینده آمریکا قرا رگرفتم و با قدرت او را شکست داده و فینالیست شدم.

وی ادامه داد: برایم بسیار مهم بود که بتوانم قدرت واقعی کاراته ایران را به همه جهان بشناسانم. این موفقیت من تا این مرحله قطره کوچکی از توانمندی کاراته ایران را نشان می دهد. خوشحالم که کاراته ایران به مانند قبل رو سفید شد.من ثابت کردم که کاراته ایران هنوز هم در سطح جهان آقایی می کند.

احمدی یاد آورشد: کاراته ایران با موفقیت امروز نشان داد که هنوز هم راه عموزاده ها، ویشگاهی ها و روحانی ها ادامه دارد و ما مستحق آن هستیم که در کاراته جهان هنوز هم اول باشیم.

وی گفت: سطح مسابقات جهانی بسیار بالاست و گواه آن هم ۶ مبارزه ای بود که من برای رسیدن به فینال انجام دادم. اگر ببینید در بازیهای المپیک هم یک ورزشکار برای رسیدن به مدال این همه مسابقه نباید بدهد و این در حالی است که من برای فینالیست شدن این تعداد میارزه را انجام دادم و تازه یک مبارزه دیگر هم باید انجام دهم.

احمدی در مورد حریف مصری اش در دیدار فینال گفت: او مبارز خوبی است ولی به او فکر نمی کنم و باید برنده شوم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.