اصلاحات به جای شعار دادن لکه ننگ فتنه ۸۸ را از دامن خود پاک کند

حجت الاسلام آشتیانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دولت اصلاحات یاوه گو یی‌های بسیاری را انجام داد لذا واضح است که این جریان بین حرف تا عمل‌ شان فرسنگ‌ها فاصله است، آنها به جای شعار دادن بکوشند لکه ننگ فتنه ۸۸ را از دامن اصلاحات پاک کنند.

حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به اظهارات  ضد و نقیض اخیر برخی از چهره‌‌های  اصلاح‌طلب مدعی پیرو خط امام(ره) اظهار داشت:‌ دولت اصلاحات یاوه گو یی‌های بسیاری را انجام داد لذا واضح است که این جریان بین حرف تا عمل‌ شان فرسنگ‌ها فاصله است، آنها به جای شعار دادن بکوشند لکه ننگ فتنه ۸۸ را از دامن اصلاحات پاک کنند.
 
وی با بیان اینکه نظام در دوران اصلاحات یک مسیر دور شدن از ارزش های انقلاب و خط امام(ره) را تجربه کرد، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در فتنه ۸۸  نشان دادند که نه تنها رهنمودهای امام (ره) و واهداف نظام را دنبال نمی کنند بلکه با همپو‌شانی با جریان های انحرافی سالهاست در صدد تخریب افکار عمومی نسبت به نظام و ولایت فقیه هستند.

حجت الا سلام آشتیانی ادامه داد: ادعای اصلاح‌طلبان مبنی بر پیروی از خط و اندیشه امام (ره) برای نظام و مردم پذیرفتنی نیست چرا که فتنه ۸۸ خط بطلانی از سوی اصلاح‌طلبان بر نصایح و رهنمودهای امام (ره) بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه عملکرد اصلاح‌طلبان همسو با اپوزیسیون غرب و جریانهای انحرافی مصداق بارز نقض گفتمان امام (ره) و ولایت فقیه بود، افزود: اصلاح‌طلبان در یک همگرایی با سران فتنه غرب، آمریکایها و صهیونیست‌ها فتنه بزرگ ۸۸ را خلق کردند لذا این افراد نمی توانند مدعی دفاع از حق و صیانت امام (ره) باشند چرا که امام(ره) همواره بر لزوم مبارزه با دشمنان اسلام و استکبار جهانی تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در دوران حیات امام(ره) حتی قصدشان براندازی و فتنه بود، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان از ابتدا با اهداف توطئه‌  در دل نظام نفوذ کردند، یکی از مصادیق بارز  توطئه‌ آنها تفرقه بین برخی گروها  و تشکلهای سیاسی بود اما خوشبختانه تدابیر و درایت امام(ره) نقشه های شوم آنها را  ناکام گذاشت.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: اصلاح‌طلبان داعیه داران حامی امام(ره)، انقلاب، نظام و ولایت فقیه به جای فرافکنی بکوشند تا در رویه خود اصلاحاتی صورت دهند در غیر این صورت تکرار تفرقه و فتنه مردم را نسبت به آنها بی اعتماد خواهد کرد.

“انتهای پیام”/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.