ترافیک جاده های اصلی مازندران نیمه سنگین و روان است

سرهنگ ‘ جعفر محمدنژاد ‘ چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : مسافران و گردشگران با کندی در حال عبور از جاده های اصلی این استان هستند و این موضوع موجب شد تا این افراد با تاخیر به مقاصد خود برسند .

وی پیش بینی کرد در روزهای آینده شاهد تراکم ترافیکی سنگین درجادههای هراز ، کندوان وفیروزکوه خواهیم بود که این وضعیت مشکلاتی را برای مسافران به وجود خواهد آورد .

محمد نزاد با اشاره به اعمال محدودیتهای ترافیکی در جادههای اصلی این استان ، بیان داشت : محدودیت های ترافیکی برای افرایش ایمنی سفر و عبور و مرور آسان در جاده های هراز ، کندوان و فیروزکوه اعمال شده است .

محمدنژاد اظهار داشت : درصورتی که حجم بار ترافیکی در جاده های اصلی استان بیش از حد باشد و نتوانیم آن را هدایت و کنترل کنیم ، اقدام به اعمال محدودیت های جدید در جاده های هراز و کندوان خواهیم کرد .

فرمانده پلیس راه مازندران اضافه کرد : جاده شریانی کندوان باتوجه به باریک بودن طول مسیر،وجود پیچ های خطرناک و حجم بالای عبور و مرور مسافر،نیازمند برنامه ریزی مناسبی است تا مسافران با آرامش خاطر از این راه عبور کنند که این امر صورت می گیرد .

وی از رانندگان تقاضا کرد با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ازراههای استان عبور کنند تا شاهد حوادث ناگوار در مسیرهای این استان نباشیم .

محمدنژاد به مسافران توصیه کرد در صورت خواب آلودگی حتما از ادامه رانندگی خودداری کنند و مدتی را به استراحت بپردازند تا با آرامش خاطر به مقاصد خود برسند .

محمدنژاد باد اشاره به حضور نیروهای امدادای از جمله پلیس در راه های استان ، بیان داشت : نیروهای امدادی با استقرار در راه های استان در صدد هستند ، سفری امن را برای مسافران فراهم کنند . ک/۳

۵۱۹/۴۰۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۵۵۸۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.