توصیه‌های آیت‌الله‌ نوری‌همدانی به وزیر اطلاعات

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی گفت: نظام اسلامی نعمتی است که با ایثارگری‌ها، تلاش‌ها و زحمات فراوان، پایه‌گذاری شده و وزارت اطلاعات باید با تمام قدرت از آن حفاظت کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) این مرجع تقلید، پیش از ظهر امروز در دیدار حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علوی، وزیر اطلاعات، خدمت به نظام مقدس اسلامی را از بالاترین عبادت‌ها دانست و اظهار کرد: نظام اسلامی نعمتی است که با ایثارگری‌ها، تلاش‌ها و زحمات فراوانی، پایه گذاری شده و وزارت اطلاعات می‌بایست با تمام قدرت از آن حفاظت کند.

وی با اشاره به سخنان وزیر اطلاعات در هنگام رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی، خطاب به حجت الاسلام والمسلمین علوی خاطرنشان کرد: مطالبی که در مجلس بیان کردید، بسیار امیدبخش بود و امیدواریم که ان‌شاءالله این مطالب در عمل هم محقق شود.

وی با اشاره به نامه ۳۳ نهج‌البلاغه، افزود: بر اساس فرمایش امام علی‌(ع)، وزارت اطلاعات چشم بیدار نظام اسلامی است و باید در حراست از آن، به همه جهات توجه و دقت داشته باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از حوزه، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علوی، وزیر اطلاعات نیز در ابتدای این دیدار، گزارشی از ضروریترین فعالیت‌ها و برنامه‌های این وزارتخانه را ارائه داد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.