دولت برای برطرف‌کردن خسارت‌ها در زمان کوتاه برنامه‌ریزی می‌کند

اسفند ۱۴۰۲

رئیس‌جمهور در جمع اهالی روستای امیرآباد دشتستان:

رئیس‌جمهور در جمع پرشور اهالی روستای زلزله‌زده امیرآباد گفت: امروز خدمت شما مردم رسیدم تا سلام‌های گرم رهبر معظم انقلاب را به شما ابلاغ کنم و بگویم که دولت می‌کوشد تا هرچه سریعتر مشکلات ناشی از زلزله رفع شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور در جمع پرشور اهالی روستای زلزله‌زده امیرآباد گفت: امروز خدمت شما مردم رسیدم تا سلام‌های گرم رهبر معظم انقلاب را به شما ابلاغ کنم و بگویم که دولت می‌کوشد تا هرچه سریعتر مشکلات ناشی از زلزله رفع شود.

وی ادامه داد: اگر چه با عنایات خدای متعال خسارت‌ها سنگین نبوده، اما همین که چند نفر از هموطنان عزیزمان در این زلزله جان خود را از دست دادند، همه ملت را متأسف و متأثر کرده است.

دکتر روحانی تاکید کرد: دولت برای همه مناطق آسیب‌دیده از زلزله و برطرف کردن خسارت‌ها در زمان بسیار کوتاه برنامه‌ریزی خواهد کرد.

رئیس‌جمهور گفت: از رئیس بنیاد مسکن خواسته ام، رسیدگی به پرونده همه منازلی که در این زلزله خسارت دیده و باید بازسازی شوند را ، ظرف ۲۰ روز آینده انجام دهد.

دکتر روحانی که با استفاده از یک بلندگوی دستی با مردم این روستا سخن می گفت، خاطرنشان کرد: بودجه لازم برای بازسازی تأسیسات و معابر عمومی تخصیص یافته و منابعی که باید از آنها در جهت کمک به زلزله‌زدگان در قالب وام‌های بلاعوض و بلندمدت استفاده شود نیز تعیین شده و به لطف خدا همه کارها در کوتاه مدت به انجام خواهد رسید.

رئیس‌جمهور با اشاره به عیادت خود از مجروحین این زلزله در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات درمانی صورت گرفته برای مجروحین و آسیب‌دیدگان، از همه مسئولین و کسانی که از مراحل اولیه این اتفاق به کمک و امداد مردم شتافته‌اند، بویژه نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی و هلال احمر تقدیر و تشکر کرد.

دکتر روحانی در پایان از خداوند متعال برای بازماندگان این اتفاق صبر و اجر و برای آسیب‌دیدگان و مجروحین شفای عاجل مسألت کرد و گفت: بازسازی و رفع مشکلات این منطقه نیازمند یاری و تلاش مردم منطقه بوده و دولت نیز تا پایان به وظایف خود در قبال مردم به خوبی عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.