سومین آزمون ادواری سنجش مهارت برگزار می گردد

دوشنبه ۱۵آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

سومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای در ۴ حرفه به صورت همسان و هماهنگ کشوری و بیش از ۳۴۰ حرفه غیر متمرکز در روز جمعه ۱۹ آبان ماه در ۳۱ استان برگزار می گردد.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌ به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور داوطلبان شرکت در سومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت برای دریافت کارت ورود به جلسه خود باید به نشانی اینترنتی http.//advari.irantvto.ir مراجعه نموده و پس از وارد نمودن مشخصات فردی خود نسبت به دریافت کارت خود به صورت اینترنتی اقدام نمایند.
بر اساس این گزارش تفسیری: سومین آزمون ادواری سنجش مهارت و صلاحیت حرفها ای در سال جاری در ۴ حرفه به صورت همسان و هماهنگ کشوری و بیش از ۳۴۰ حرفه غیرمتمرکز در بخش های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر در روز جمعه ۱۹ آبان ماه همزمان در ۳۱ استان و بیش از ۴۵۰ حوزه امتحانی طی ۴ نوبت آزمونی برگزار می گردد.
این گزارش تفسیری می افزاید: بیش از ۳۳ هزار نفر در آزمون ادواری این دوره ثبت نام نموده اند که از این تعداد ۲۶ هزار و ۲۱۳ نفر مرد و۶  هزار و۷۹۵ نفر زن می باشند که تمهیدات لازم برای شرکت متقاضیان در این آزمون فراهم شده است.
گفتنی است: با توجه به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت در صورتی که متقاضیان با شکلی مواجه شوند می توانند با شماره تلفن های ۳۲۵۲۲۱۳۶-۰۲۶، ۳۲۵۱۹۷۲۷-۰۲۶، ۳۲۵۱۹۶۱۶-۰۲۶، تماس حاصل نمایند. /ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.