نتانیاهو پیروزی اوباما را در انتخابات آمریکا تبریک گفت

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

پس از آنکه منتقدان اول وزیر رژیم صهیونیستی را به حمایت از میت رامنی و به خطر انداختن روابط تل آویو- واشنگتن متهم نمودند، بنیامین نتانیاهو در تماسی تلفنی انتخاب مجدد باراک اوباما به عنوان رییس جمهوری آمریکا را به وی تبریک گفت.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا). به نقل از خبرگزاری رویترز، بنیامین نتانیاهو، اول وزیر رژیم صهیونیستی در حالی پیام تبریک خود را به باراک اوباما مخابره نمود که منتقدان وی را به حمایت از میت‌رامنی و به خطر انداختن روابط رژیم صهیونیستی – آمریکا متهم نموده بودند.

پس از انتخاب مجدد باراک اوباما به عنوان رییس جمهوری آمریکا، بعضی از رقبای نتانیاهو، اول وزیر رژیم صهیونیستی را به حمایت نادرست از میت رامنی متهم نمودند.

نتانیاهو به باراک اوباما در طول تماس تلفنی‌اش گفت که انتخاب مجدد رییس جمهور آمریکا نشان دهنده یک رای اعتماد به وی است.

کاخ سفید اعلام نمود که باراک اوباما پیام‌های بسیاری را از رهبران کشورهای سراسر جهان دریافت نموده و تاکنون توانسته به تعدادی از آن‌ها پاسخ دهد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که به دنبال ادامه‌ها همکاری‌ها با رییس جمهوری آمریکا برای مد نظر قرار دادن چالش‌های پیش روی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

نتانیاهو طی سخنانی گفت که بعضی از منتقدانش سعی داشتند تا از طریق مطرح نمودن حمایت وی از میت رامنی، بین اسراییل و آمریکا تنش ایجاد نمایند.

نتانیاهو گفت: اتحاد بین آمریکا و اسراییل بسیار محکم است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.