آمریکا دیگر جوابگوی خواسته مردم خود در برابر عدم تحریم ایران نیست

۳ م دیماه ،

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: واقعیت امر این است که آمریکا دیگر جوابگوی مردم خود نیست و سرمایه گذاران غربی در تحریم علیه ایران با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند.

میرحسن‌آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، در و‌اکنش به درخواست مقامات سیاسی و نظامی پیشین آمریکا از کاخ سفید جهت توقف تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی گفت: واقعیت امر این است که آمریکا دیگر جوابگوی مردم خود نیست و سرمایه گذاران غربی در تحریم علیه ایران با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: تحریم‌هایی که از سوی غرب و آمریکا بر ایران هموار گشته بیش از اینکه بر جمهوری اسلامی ایران صدمه وارد کند به دولت‌های غربی و آمریکا ضرر زده است و نخبگان آمریکایی نیز با موضع گیری علیه دولت خود خواهان توقف این تحریم‌ها می باشند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین به نتیجه رسیدن گفتگوها را در پی منطق و کار منطقی دانست و اظهار داشت: گفتگو هنگامی به نتیجه خواهد رسید که دو طرف در پی امتیازی برابر کنار یکدیگر نشسته باشند و طرف غربی_آمریکایی در پی امتیاز گرفتن یک جانبه از ایران نباشد.

نماینده مردم اراک و کمیجان در پایان خاطرنشان کرد: گفتگوها باید بدون واسطه و کنار گذاشتن تحریم‌ها از جانب طرف غربی صورت گیرد تا به نتیجه دلخواه هر دو طرف دست پیدا کنیم.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.