ملت ایران خواهان مقاومت در برابر تحریم‌ها است

خبرگزاری فرانسه در گزارشی در خصوص تحولات اخیر بازار ارز ایران اذعان کرد این بحران تهدیدی برای جمهوری اسلامی نیست و مردم خواهان مقاومت در برابر تحریم ها هستند.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از “خبرگزاری فرانسه”؛ با وجود لفاظی های اسرائیل، کارشناسان معتقدند؛ مردم ایران با وجود تحریم ها، همچنان از برنامه هسته ای ایران حمایت می کنند.

تیری کوویل، عضو موسسه روابط بین الملل و راهبردی پاریس، می گوید؛ “آیا مردم از تحریم های اقتصادی راضی هستند و با ادامه آنها از ملت و نظامشان دل می کنند؟ فکر نمی کنم.”

فرانسوا نیکولود، سفیر سابق فرانسه در ایران می گوید؛ ایرانیان با برنامه هسته ای “بسیار موافق” هستند و مایلند در برابر تحریم ها مقاومت کنند.

وی افزود: راهبرد غرب مبنی بر تلاش در جهت فشار بر ایران به امید آنکه تغییرات سیاسی به وجود بیاید تا ایران را وادار کند برنامه هسته ای خود را متوقف سازد _ “بسیار مورد شک” است.
این تحلیلگر فرانسوی گفت: به لحاظ تاریخی ایران کشوری است که همیشه خواسته در برابر فشار غرب مقاومت کند.

این گزارش می افزاید؛ ایالات متحده و اتحادیه اروپا، امسال فشارهای خود را بر ایران افزایش داده اند، تا تهران را مجبور کنند فعالیت هسته‌ای خود را متوقف سازد اما به این خواسته نمی رسند.


باشگاه خبرنگاران
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.