خشم آمریکا از موفقیت و ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم‌ها

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: دولتمردان آمریکایی با مواضع ضد ایرانی آبروی خود را به تاراج گذاشته چرا که در شرایط فعلی تمام کشورها می‌دانند که آمریکا از موفقیت‌ها و ایستادگی ملت ایران به خشم آمده بنابراین سعی دارد تا با همکاری رژیم غاصب صهیونیستی علیه ایران فرافکنی کند.

محمد بهاری در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه کشورمان گفت: تحریم‌های اعمال شده غرب علیه کشورمان بی فایده بوده و این تحریم‌ها بر اراده ملت ایران در مسیر پیشرفت و توسعه تاثیری نخواهد داشت و غرب را همواره با شکست مواجه کرده است.

وی تصریح کرد: در طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دولتمردان غربی ملت ایران را تهدید کرده و هر آنچه را در توان داشتند، علیه ایران به کار گرفتند اما به هیچ یک از اهداف شوم خود نرسیده و با تشدید تحریم‌ها مقاومت ملت ایران چند برابر شد.

بهاری تاکید کرد: آمریکا  به این نتیجه رسیده  که با تحریم‌ها نمی‌تواند اراده ملت ایران را از بین ببرد اما همچنان به  تلاش‌های بیهوده دل بسته و در مسیر نا کامی‌های خود گام برمی دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا با تهدیدها و اعمال فشارها علیه ایران آبروی خود را در عرصه بین‌الملل به تاراج گذاشته است، افزود: دولتمردان آمریکایی با مواضع ضد ایرانی آبروی خود را به تاراج گذاشته چرا که در شرایط فعلی تمام کشورها می‌دانند که آمریکا از موفقیت‌ها و ایستادگی ملت ایران به خشم آمده بنابراین سعی دارد تا با همکاری رژیم غاصب صهیونیستی علیه ایران فرافکنی کند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: ملت ایران همواره ثابت کرده که از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی حمایت و در برابر تحریم‌های غرب ایستادگی خواهد کرد و طبل رسوایی آمریکا و غرب به صدا درآمده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.