آیت الله علم الهدی:در انتخابات آینده با شعار امام زمان تلاش می کنند جایگاه رهبری را کم رنگ کنند/فتنه‌گران تازه حرف از پیروی از ولایت و رهبری می‌زنند

۲۶ام بهمن ،

به گزارش خبرآنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در همایش جبهه پایداری با بیان اینکه «در انتخابات ۹۲ با فتنه‌ای مواجه هستیم چه بسا از جنس فتنه ۸۸ نباشد»، اظهار داشت:بعد از بیداری و هوشیاری مردم در فتنه ۸۸ و به دنبال آن وابستگی ملت نسبت به ولایت، فتنه‌گران می‌دانند که هر ندایی به ضرر رهبری بلند شود، این ندا به عنوان دیدگاه باطل از سوی مردم شناخته می‌شود، از این رو بدانید که هیچ فتنه‌گری با این عنوان نمی‌آید و آنها در این نوبت دم از پیروی از ولایت و رهبری می‌زنند.»
امام جمعه مشهد با بیان اینکه فتنه تازه دو کار را انجام می‌دهد، گفت: اولین کار ساختار شکنی است، یعنی هرچه رهبری می‌گوید، خلاف آن را عمل می‌کنند و دیگر اینکه در مقابل عظمت رهبری دو چیز را علم خواهند کرد، یکی امام و دیگری امام زمان(عج)؛ عده‌ای خواهند آمد با علم کردن امام تلاش کنند تا رهبری را از هیبت بیاندازند و با شعار امام زمان تلاش می کنند جایگاه رهبری را کم رنگ کنند، این در حالی است که نه امام زمان(عج) از قرآن بالاتر است و نه رهبری از امیرالمومنین(ع).
برخی رسانه های داخلی اخیرا اظهارات پایانی رئیس جمهور در مراسم ۲۲ بهمن و تکرار عبارت «زنده باد بهار»  را شعار تبلیغاتی جریان حاشیه دولت برای انتخابات ریاست جمهوری خواندند، اما رئیس جمهور چهارشنبه جاری در حاشیه نشست هیات دولت منظورش از این جمله را «امام زمان» عنوان کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وقتی با قرآن علیه حضرت علی(ع) توطئه کردند، «چرا نباید اکنون با نام امام زمان(عج) و یا امام خمینی بخواهند توطئه‌ای علیه رهبری راه بیندازند؟»، اظهار داشت: از این رو بدانید عناصری در عرصه انتخابات وارد خواهند شد که صبغه آنها آنقدر پررنگ است که به هیچ وجه نمی‌شود، جریان عامه را نسبت به فتنه گر بودن آنها توجیه کرد، این همان خط فتنه تازه است.
علم‌الهدی با بیان اینکه انتخابات دروازه مردم سالاری است، گفت: جامعه ولایی دیوارهای بلندی دارد که هیچ‌کس نمی‌تواند از این دیوارها بالا رود و یا اینکه زیر پوشش رهبری بخواهد بر گرده مردم مسلط شود، البته در این بین دروازه مردم‌سالاری در کشور وجود دارد که انتخابات مصداق بارز مردم سالاری به شمار می‌آید، در این بین اگر مراقبت، بیداری و هوشیاری مردم وجود نداشته باشد، ممکن است از این دروازه هر عنصر وابسته به دشمن نیز ورود پیدا کند.
وی خطاب به اعضای جبهه پایداری تاکید کرد: دشمن آنقدر آگاه است که عنصر وابسته خود را از خارج وارد کشور نمی‌کند، بلکه عنصرهای داخل کشور را استخدام و سربازگیری می‌کند،مهم آن است که همه این عناصر را بشناسند و بدانند که هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل هوشیاری مردم در برابر پاسداری از دروازه کشور بایستد، رسالت شما این است که مردم را بیدار کنید.
وی ادامه داد:این جریان‌های ضد ولایت فقیه می‌خواهند با علم امام خارج بیایند که شاید نتوان نیت آنها را برای مردم توجیه کرد، از طرف دیگر آنها ممکن است با صبغه و شعار امام زمان خارج آیند که همه باید بدانند که این اشخاص فتنه‌گر می باشند، خیال نکنید که این بار فتنه گر با شعار مرگ بر رهبری خارج می‌آید، چراکه می‌داند اگر این کار را بکند، مردم محکم به سینه‌شان می‌زنند و آنها را نابود می‌کنند.
این عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه این بار نباید بلای فتنه ۸۸ بر سرمان بیاید، گفت: در فتنه ۸۸ کار به جایی رسید که آنها وارد خیابان‌ها شدند و آنگاه رهبری مجبور شد برای سرکوب و کنترل فتنه از خود هزینه کند و به میدان آید، البته مردم هم پشت سر رهبری به میدان آمدند اما این بار باید حواسمان جمع باشد تا عنصری در عرصه کاندیداتوری وارد شود که ویژگی‌های فتنه‌گری را داشته باشد، وظیفه همه ما آن است که قبل از ورود این اشخاص، دستشان را برای همه باز کنیم.
دیگر اظهارات امام جمعه مشهد در این همایش به شرح زیر است:

  • عناصر فتنه کسانی می باشند که غالبا قدرت‌یاب و فرصت‌طلب می‌باشند، حتی اگر امروز این اشخاص با چنین خصوصیاتی فتنه‌گر نباشند، ممکن است که در آینده به استخدام فتنه در آیند.
  • مگر فتنه‌گران در سال ۸۸ از اول فتنه‌گر بودند؟ فتنه را آمریکا و انگلیس طراحی کرد و عوامل اجرای آن نیز ضد انقلاب در داخل و خارج کشور بود، اما آنهایی که فتنه را به فتنه‌گر رساندند، قدرت‌یاب و فرصت‌طلب‌هایی بودند که فکر می‌کردند که با تکیه بر عناصر فتنه می‌توانند برای خود قدرت و پرستیژ درست کنند.
  • براین اساس به کسانی که می‌خواستند از آنها تبری جویند، گفتم که برادر بزرگوار شما می‌خواهید چه کسانی را تبرئه کنید؟ یعنی می‌خواهید بگویید که آنها گول خورده‌اند؟ آقایی که ۱۳ بیانیه داده که بعد از آنکه عکس امام پاره شده بیانیه داده و یا اینکه شعار نه غزه و نه لبنان را همچنین جمهوری ایرانی را سر دادند باز هم بیانیه داد و در زمانی که پرچم امام حسین و عزادارانش را به آتش کشید، به آنها مردم خداپرست گفت، می‌خواهید این آقایان را تبرئه کنید.
  • درست است که فتنه در خارج از کشور طراحی شد و عوامل اجرای آن نیز ضدانقلاب بودند اما اینها فرصت‌طلبانی بودند که در مسیر فتنه وارد شدند به همین سبب است که امام علی(ع) فرمود که فتنه زاد و ولد می‌کند، در واقع می‌توان گفت که این آقایان نیز بچه فتنه شدند.
  • براین اساس اینکه آقایان بچه فتنه شدند نمی‌توان گفت که اینها در فتنه بی‌تقصیر بوده‌اند.
  • جریان فتنه از بستر انحراف خارج می‌آید، گفت: کسانی که فتنه‌گر شدند، هیچ‌گاه نتوانستند به اسلام برگردند، نمونه آن منافقین است که این اشخاص هیچ‌گاه به انقلاب نیز بازنگشتند، کسی که به آن طرف رفت، در سراشیبی سقوط کرد و دیگر راه برگشت ندارد، نمونه دیگر را می‌توان بنی‌صدر گفت.
  • آنهایی که در دام جریان انحرافی و فتنه بیافتند دیگر قابل برگشت نیستند، در این شرایط باید شما نخبگان و جوانان حزب‌الله ولایی مردم را هوشیار و بیدار کنید تا اگر روزی عناصری خواستند در زیر پرچم امام و امام زمان(عج) وارد عرصه شوند، مردم نسبت به نیت آنها آگاه باشند و پرچم‌ها و رنگ آنها در مقابل چهره مردم بی‌رنگ شوند.

/۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.