اتحاد، انسجام داخلی و آگاهی ملت عامل حفظ استقلال و تداوم الگو‌پذیری ایران در جهان

اردیبهشت ۱۴۰۳

آیت‌الله شبستری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اتحاد، انسجام داخلی و آگاهی ملت از جمله عواملی است که سبب حفظ استقلال و تداوم الگو‌پذیری ایران در جهان به حساب می‌آید.

“آیت‌الله محسن مجتهد شبستری” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران بعنوان الگویی موثر برای کشورهای منطقه و جهان اسلام اظهار داشت: تحقق شعار استقلال که در ابتدای انقلاب مورد تأکید مردم قرار گرفته بود در کشور جمهوری اسلامی ایران بعنوان مستقل‌ترین کشور و بعنوان بهترین امتیاز برای کارآمدی این نظام و الگوی سایر کشورها به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: مهمترین عامل برای بدست آوردن و حفظ چنین انقلابی وجود رهبری شایسته و الهی است که مردم وی را نایب امام زمان(عج) بدانند و به ایشان باور دینی داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به معیارهای دیگری برای کارآمدی نظام جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: اتحاد و انسجام و آگاهی ملت از جمله عواملی است که سبب حفظ استقلال و تداوم الگو‌پذیری ایران در جهان به حساب می‌آید.

وی به صدور انقلاب اسلامی به سایر کشورها اشاره و تأکید داشت: اصل انقلاب اسلامی در طول ۳۴ سال به دنیا منتقل شده است، اما به سبب عدم وجود معیارهای مذکور کیفیت انقلاب‌ها یکی پس از دیگری دچار مشکل می‌شوند، بنابراین بعنوان الگوهای بالقوه‌ به فعلیت در‌نیامدند تا بتوانند سرنوشتی همچون جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ استقلال داشته باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.