اختتامیه جشنواره اوقات فراغت تابستانه منطقه ۱۹ برگزار شد

یکشنبه ۲۵ تیر – ۰۳:۵۹:۵۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با حضور رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران؛

بزرگنمایی:  

جشنواره اوقات فراغت تابستانه منطقه ۱۹ با ارائه خدمات متنوع فرهنگی ـ ورزشی در بوستان ولایت برگزار شد و طی آن شهروندان از امکانات ارائه شده بهره‌مند شدند.
به گزارش خبرنگار ورزشی آریا، در این جشنواره شهروندان با حضور در غرفه‌های تعبیه شده از خدمات متنوع ورزشی شامل فوتبال‌دستی، شطرنج، تنیس روی میز، دارت، ایرهاکی، تیروکمان، بدمینتون، والیبال، فوتسال، پرتاب توپ داخل حلقه، بسکتبال، سرسره بادی، ترامپولین، استخر توپ، گلف، بازی‌های رایانه‌ای، مسابقه روباتیک و… استفاده کردند.
این جشنواره با حضور دیگر ادارات معاونت اجتماعی منطقه ۱۹ شامل سلامت، آموزش شهروندی و… برگزار شد و طی آن شهروندان در بخش آموزش شهروندی خدماتی نظیر آموزش گل و گیاه، آموزش فرهنگ آپارتمان‌نشینی، آموزش ترافیک، نقاشی، گریم و… را دریافت کردند.
گسترش ورزش همگانی، اشاعه فرهنگ قرآنی
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گسترش ورزش همگانی به منظور حفظ و ارتقای سلامت جسمی و روحی جامعه را  اشاعه فرهنگ قرآنی خواند.
آقامیر با حضور در مراسم اختتامیه جشنواره اوقات فراغت تابستانه منطقه ۱۹ اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی به منظور دستیابی به جامعه‌ای پویا، شاداب، با نشاط و کارآمد، یک تکلیف است و ما در این راستا گام‌های اساسی برداشته‌ایم.
آقامیر در بخش دیگری از اظهارات خویش، توسعه ورزش برای حفظ و ارتقای سلامت جسمی و روحی را عمل به آموزه‌های قرآنی خواند و گفت: مطابق نص صریح قرآن، حفظ سلامت از واجبات دینی و شرعی است. بدون شک توسعه ورزش به تحقق این دستور صریح پروردگار می‌انجامد.
وی اظهار امیدواری کرد که با توسعه فرهنگ ورزش، به توسعه پایدار در کشور دست یابیم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۵۱۵۵۹۵۸۱۲۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.