استقلال فلسطین در سازمان ملل باید به رسمیت شناخته شود

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: طرح عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط محمود عباس یک اقدام سیاسی درونی بوده و برای جلب افکار عمومی فلسطینی‌ها است و غرب و آمریکا با آن موافقت نخواهند کرد چرا که با منافع آن‌ها در منطقه و به خصوص تامین امنیت اسرائیل در تضاد است.

 مصیب نعیمی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به درخواست محمود عباس مبنی بر عضویت فلسطین در سازمان ملل گفت: فلسطین باید به عنوان یک سرزمین مستقل به رسمیت شناخته شده و مناطقی که در محاصره صهیونیست‌ها قرار دارد پاکسازی شده و مرز مشخصی برای حاکمیت فلسطینی‌ها تعیین شود.

وی افزود: عضویت فلسطین در سازمان ملل، واقعیت اشغالگری رژیم صهیونیستی را عوض نخواهد کرد چرا که فلسطین با اشغال خارجی مواجه بوده و سرزمینش در اختیار نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی است و حاضر به خروج از این فلسطین نیستند و تا زمانی که مدیریت محافل بین‌المللی با آمریکا بوده برای حفظ منافع خود، در برابر چنین خواسته‌ای مقاومت خواهد کرد. 
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان  کرد: طرح عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط محمود عباس یک اقدام سیاسی درونی بوده و برای جلب افکار عمومی فلسطینی‌ها است و غرب و آمریکا با آن موافقت نخواهند کرد چرا که با منافع آن‌ها در منطقه و به خصوص تامین امنیت اسرائیل در تضاد است.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.