اسرائیل همچنان در شوک شکست جنگ ۳۳ روزه به سر می برد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسن نصرالله در سخنانی که به طور مستقیم از شبکه المنار پخش می شد، به مناسبت ششمین سالگرد پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه گفت : مسائل فراوانی وجود دارد که دوست دارم به آنها بپردازم، تحولات منطقه به ویژه سوریه و آنچه امروز رخ داد که بخشی از سخنانم را به این مسائل اختصاص خواهم داد.

وی  تاکید کرد : اسرائیلی ها اکنون در ششمین سالگرد جنگ ۳۳ روزه همچنان با برگزاری نشستها، همایشها، میزگردها و سخنرانی ها با حضور مقامات بلندپایه برگزار می کنند و به شکست در این جنگ اعتراف می کنند.

نصرالله تصریح کرد : صهیونیستها اعم از نظامیان و سیاستمداران با وجود گذشت شش سال از جنگ جولای ۲۰۰۶ همچنان در شوک شکست از مقاومت به سر می برند.

دبیرکل حزب الله خاط رنشان کرد : صهیونیستها درباره شکست اتفاق نظر دارند، البته برخی از صهیونیستها، نمی خواهند شکست را بپذیرند و آن را نوعی ناکامی امنیتی قلمداد می کنند.

وی تاکید کرد : اسرائیلی ها در جنگ ۳۳ روزه هرگز نتوانسته اند به هدف اصلی خود که نابودی مقاومت بود، دست یابند.

دبیرکل حزب الله گفت : صهیونیستها با تمام توان و امکانات خود در جنگ جولای وارد شدند، در طول این جنگ، شورای عالی نظامی صهیونیستها چندین نشست برگزار کردند، حتی یک هیئت ویژه را مسئول بررسی رخدادهای این جنگ کردند، آنها در گزارش خود اعلام کردند که سکوهای پرتاب موشک حزب الله برای آنها پنهان بود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.