اصلاح طلبان می خواهند به هر شکل ممکن در فضای سیاسی باقی بمانند

اسدالله بادامچیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فعالیت زودهنگام برخی از جریان های سیاسی برای ورود به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: من بار ها گفته ام و باز یادآور می شوم که جریان اصلاحات در ایران مرد و با عیسی مسیح هم زنده نمی شود اما عده ای تصور کردند که منظور بادامچیان این است که اطلاح طلبان برای همیشه از صحنه سیاسی کشور حذف شدند در حالی که اینگونه نیست.

رئیس فراکسییون حزب موتلفه اسلامی در مجلس با بیان اینکه همچنان اطلاح طلبان در فضای سیاسی حضور دارند افزود: اما آنها نمی توانند تاثیر چندانی در صحنه سیاسی ایفا کنند، در انتخابات مجلس نهم مشاهده کردیم که نتوانستند موفقیت خوبی را بدست آورند ضمن آنکه اختلاف و دودستگی در این جریان زیاد است.

این فعال سیاسی خاطرنشان: عده ای در اردوگاه اصلاح طلبان به مقابله با خاتمی پرداختند و پس از رای دادن او در انتخابات مجلس نهم اعتراض خود را اعلام کردند. باید خطاب به این افراد گفت: آیا رئیس جمهور سابق که مورد حمایت شما بود نمی تواند در انتخابات شرکت کند؟! چرا علیه وی جریان سازی می کنید؟

بادامچیان با بیان اینکه جریان اصلاحات به هر شکل ممکن می خواهد حضور خود در جغرافیای سیاسی کشور را حفظ کند افزود: از این رو آنها از الان موضوع انتخابات ریاست جمهوری و نامزدهای مورد نظر خود را مطرح کرده اند تا بگویند که می خواهند در صحنه سیاسی باقی بمانند.

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه نباید از الان وارد انتخابات ریاست جمهوری شد اظهار داشت: البته در بین مردم و خواص همواره  این سوال مطرح می شود که مدیریت آینده دستگاه اجرایی را چه شخصی برعهده می گیرد اما در حال حاضر ملاک برای ما انتخابات دور دوم  و تشکیل مجلس نهم است و به مرور زمان وارد انتخابات آینده می شویم.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.