اطلاعیه شرکت شاپرک درباره چگونگی تغییرات در پذیرش کارت‌های بانکی توسط پایانه‌های فروشگاهی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) طی اطلاعیه ای اعلام نمود: از ابتدای آذر ماه سال جاری کلیه پایانه های فروشگاهی فعال کشور، فارغ از نوع و نام تجاری، از طریق این شبکه قادر iبه پذیرش عموم کارت‌های شبکه بانکی کشور می باشند.

به گزارش تفسیری سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران و iبه نقل از روابط عمومی شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) در این اطلاعیه آمده است: طبق ضوابط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از ابتدای آذر ماه سال جاری کلیه پایانه های فروشگاهی فعال کشور، فارغ از نوع و نام تجاری، در شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) قادر iبه پذیرش عموم کارت‌های شبکه بانکی کشور می باشند.

این تغییرات با هدف افزایش کیفیت خدمات پرداخت در سطح جامعه و افزایش ضریب امنیت پرداخت‌ها انجام شده است که طی دستورالعمل‌هایی از سوی بانک مرکزی iبه بانک‌ها و شرکت‌های ارائه نماینده پرداخت الکترونیک ابلاغ و در حال اجرایی شدن است. 

در عین حال شرکت شاپرک ضمن اتخاذ تدابیر لازم با تشکیل و آموزش یک کارگروه متخصص iبه صورت ۲۴ ساعته آماده پیشگیری از بروز هرگونه نقص احتمالی در شبکه پرداخت کارتی است.

دارندگان محترم پایانه های فروشگاهی و اصناف می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات فوق با تلفن‌های پشتیبانی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت (شماره تلفن‌های حک شده بر روی پایانه های فروش) تماس بگیرند./عب


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مغازه دار:

    آقا این که اطلاعیه نیست، بیشتر خبر هست!
    اطلاعیه باید همه نکات رو بیان کند!
    امروز پشتیبان دستگاه وقتی به مغازه ی من مراجعه کرد و گفت که قرار است چه بشود، از او خواستم دستگاهش را جمع کند و با خود ببرد، به بقیه هم همین را خواهم گفت!
    چرا در مورد «کسر کارمزد» و «عدم واریز آنی» سخنی به میان نیامده؟ آیا مردم را «جیگر» فرض کردند؟
    وارد اینترنت شدم تا خبر را جستجو کنم و هرجا خبر را دیدم این متن را می نویسم تا شاید مسئولان بفهمند که «اوه اوه»!!!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.