اطلاع‌رسانی صحیح رادیوهای اسلامی از وضعیت مسلمانان میانمار و بحرین

اطلاع‌رسانی صحیح رادیوهای اسلامی از وضعیت مسلمانان میانمار و بحرین

جام جم آنلاین: دبیر کل اتحادیه رادیو‌های قرآنی و اسلامی، اعلام کرد: وظیفه اتحادیه رادیوهای قرآنی و اسلامی برای اطلاع‌رسانی وضعیت مسلمانان میانمار بسیار حساس است چرا که رسانه‌های اسلامی باید حامی مردم مسلمان و بیانگر ظلم‌هایی که برآن‌ها روا می‌شود، باشند.

به گزارش روابط عمومی رادیو قرآن, محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه رادیویی قرآن، با بیان این مطلب گفت: رادیو قرآن به عنوان دبیر کل اتحادیه رادیو‌های قرآنی و اسلامی، همواره به مسائل مربوط به کشورهای مسلمان به ویژه کشورهایی که دچار بحران شده و تحت ستم حکامشان هستند، حساس بوده و واکنش نشان داده است.

وی بیان کرد: به هنگام تحولات و برخوردهای دور از انسانیت در کشورهای بحرین و میانمار رادیو قرآن اعلام موضع داشته و به عنوان دبیرکل اتحادیه رادیوهای قرآنی و اسلامی بیانیه صادر کرد که ‌هم‌اکنون در سایت رادیو قرآن نیز موجود است. این دو بیانیه به تمامی اعضای اتحادیه فرستاده شده تا آنها در یک همگرایی مطلوبی قرار گیرند.

مدیر شبکه رادیویی قرآن افزود: امروز بر مسلمانان جهان واجب است وضعیت مسلمانان مظلوم میانمار و بحرین را به گوش عالمیان برسانند و در این میان وظیفه اتحادیه رادیوهای قرآنی و اسلامی برای اطلاع‌رسانی وضعیت مسلمانان میانمار بسیار مهم‌تر و حساس‌تر است چرا که رسانه‌های اسلامی باید حامی مردم مسلمان و بیانگر ظلم‌هایی که بر آنها روا می‌شود، باشند.

وی افزود: امروز تمام مجامع بین‌المللی و شبکه‌های خبری که در مقابل این جنایت‌ها سکوت می‌کنند، مسئول این ظلم و بی‌عدالتی در میانمار هستند پس با اطلاع‌رسانی صحیح باید در برابر این جنایات ایستاد و آن‌ها را محکوم کرد.

محمدزاده در ادامه با اشاره به وضعیت شیعیان بحرین گفت: امیدواریم با مجاهدت‌های برادران و خواهرانمان در بحرین وضعیت مسلمانان به ویژه شیعیان در این کشور بهبود یابد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.