اعتدال‌گرایان در ایجاد فضای آشتی و وحدت ملی موفق عمل کردند

۲۷خردادماه،

دبیر جبهه اعتدال‌گرایان گفت: این جبهه در ایجاد فضای آشتی و وحدت ملی موفق عمل کرده و ما شاهد حضور حداکثری تمام جریان‌های سیاسی در انتخابات بودیم.

“جمشید ایرانی” دبیر جبهه اعتدال‌گرایان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه سیاسی اظهار داشت: لازمه خلق حماسه سیاسی حضور تمام جریان‌های سیاسی در عرصه انتخابات بوده و برای این مهم جبهه اعتدالگرایان در تلاش برای خارج کردن جریان‌های شناسنامه‌دار کشور از حالت قهر بوده است.

دبیر جبهه اعتدالگرایان ادامه داد: با توجه به نشانه‌های افراطی در برخی از جریان‌های اصولگرا و اصلاح‌طلبان، ما در تلاش بودیم با برقراری اتصال بین این جریان‌ها به نتایج مطلوب برسیم.

ایرانی اظهار داشت: دغدغه امام راحل در طول فعالیت سیاسی و دینی ایشان این بود که باید مراقب جریان‌‌های افراطی یعنی خطر متحجرین و کسانی که دین را از سیاست جدا می‌دانند باشیم.

دبیرکل حزب فرزندان ایران افزود: اعتدالگرایان بسیار خوب عمل کرده و با احزاب و گروه‌هایی که دنبال افتراق و تفرقه بین شخصیت‌های نظام بودند اتصال برقرار کردند.

ایرانی بیان کرد: درخواست اعتدالگرایان طی دیداری که با آیت الله هاشمی رفسنجانی و شخصیت‌های مختلف داشتند این بود که آن‌ها درگیر نگرانی‌ها و دلخوری‌های سال ۸۸ و ۸۴ نشده و فضای آشتی و وحدت ملی را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: اعتدالگرایان همچنین جلساتی با محافظه کاران معتدل داشتند و به این نتیجه رسیدند که باید فضای همدلی و آشتی را دنبال کنند.

ایرانی بیان کرد: در پی اطلاع رسانی و نامه نویسی به علما همچون آیات عظام امینی، مظاهری، جوادی آملی از آن‌ها خواستیم در این زمینه دخالت کرده و از بداخلاقی‌ها و جریان‌های افراطی جلوگیری کنند.

دبیر جبهه اعتدالگرایان در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه این جبهه در ایجاد فضای آشتی و وحدت ملی موفق عمل کرده و ما شاهد حضور حداکثری تمام جریان‌های سیاسی در انتخابات بودیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.