وحدت؛ رمز موفقیت اصول‌گرایان در عمر ۳۴ ساله انقلاب‌اسلامی/تلاش‌هایی برای ایجاد اختلاف در جریان اصول‌گرا

۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: در شرایط کنونی جریان‌های مختلف مخالف اصول‌گرایی چه در خارج از کشور و چه در داخل، تلاششان این است که بین این جریان اختلاف بیندازند و این کار را از طریق ایجاد شک و تردید، گاهی با شایعه و گاهی با نقل قول‌های دروغ انجام می‌دهد.

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره ضرورت وحدت در جریان اصول‌گرایی اظهار داشت: یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت بین نیروهایی است که معتقد به انقلاب و مبانی ارزشی آن می باشند و ما به آنها اصول‌گرا می‌گوییم. این وحدت پس از گذشت ۳۴ از عمر انقلاب اسلامی همچنان رمز موفقیت است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز افزود: در شرایط کنونی جریان‌های مختلف مخالف اصول‌گرایی چه در خارج از کشور و چه در داخل تلاششان این است که بین این جریان اختلاف بیندازند و این کار را از طریق ایجاد شک و تردید، گاهی با شایعه و گاهی با نقل قول‌های دروغ انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه اختلاف سلیقه طبیعی است و هرکس در یک چهارچوب و شاکله خاص حرف خود را پیش می‌برد و حرکت می‌کند، تاکید کرد: در جریان اصول‌گرایی اختلاف سلیقه به معنای تشکیک در “اصول اصول‌گرایی”‌ که تعریف شده در ارزش‌های دینی و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری است، نیست.

حجت‌الاسلام سالک با بیان اینکه آنچه امروز در عمل شاهد هستیم، یکی “اختلاف سلیقه” است و دیگری “تلاش برای ایجاد اختلاف”‌ عنوان کرد: اصول‌گرایان باید هشیار باشند تا مبادا غفلت کرده و فریب خبرها غلط و شایعات را بخورند و در پازل دشمن بازی کنند؛ وحدت اصول‌گرایی، رمز موفقیت است و شکی در آن نیست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که “سازوکاری همچون کمیته ۸+۷ اصول‌گرایان برای انتخابات ریاست جمهوری در نظر دارید؟” گفت: آقایان اصول‌گرا در حال بررسی و انجام مذاکراتی می باشند که ممکن است به فرمول جدیدی برای انتخابات پیش‌رو برسند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.