افزایش حجم معاملات در سهام ۳شرکت بیمه

۲۸م آذر ،

بینا- در معاملات امروز بیست و هشتم آذرماه، سهام هشت شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت.

به گزارش بینا، در معاملات امروز بازار سرمایه در گروه شرکتهای بیمه،حجم معاملات به نسبت روزهای قبل بهتر بود بطوریکه سه نماد آرمان، ملت و بپاس معاملات میلیونی داشتند. بیشترین حجم اما، مربوط به بیمه آرمان بود که در این چند روزه اخیر بصورت بلوک جابجایی­هایی داشته است. بیمه پاسارگاد هم در آستانه مجمع فوق العاده خود بیش از ۲میلیون ۳۵۰ هزار سهم را روی تابلو برد. شایان ذکر است که نماد این شرکت در پایان معاملات امروز بسته شد تا در روز پنجشنبه همین هفته مجمع خود را برگزار کند. اما شرکتهای بیمه ای که اسمی از آنها بر تابلوی بازار نبود آسیا و ما بودند. سایر نمادهای گروه هم علی رغم باز بودن معاملات بسیار کم حجمی داشتند. همچنین، شاخص صنعت بیمه در بورس امروز ۰٫۰۸ درصد کاهش داشت و به رقم ۱۵۶۵ رسید.
سایر معاملات شرکتهای بیمه بدین صورت بود:
بیمه ملت با حجم معاملات ۱,۰۳۴,۱۲۶ سهم به ارزش ۱,۱۳۴ میلیون ریال داد و ستد شد قیمت پایانی این سهم به رقم ۱,۰۹۷ ریال رسید. بیمه آرمان نیز نسبت به روز قبل ۱،۶۹ درصد افزایش داشت و با مبادله ۵,۶۸۱,۰۰۰ سهم به ارزش ۱,۶۱۲ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۲,۰۴۴ ریال بسته شد.
بیمه پاسارگاد با کاهش ۰۵،۰ درصدی مواجه بود. در این نماد ۲,۳۵۰,۵۳۸ سهم به ارزش ۵۷ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی ۲٫۱۰۳ ریال بسته شد.
بیمه البرز نسبت به روز قبل ۲۳،۰ درصد کاهش داشت. در این نماد ۱۹۱،۵۴ سهم به ارزش ۲۰۹ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی ۳,۹۲۰ ریال بسته شد.
بیمه پارسیان نیز حجم معاملاتی برابر ۹۴۳،۲۲ سهم به ارزش ۵۰ میلیون ریال داشت و قیمت پایانی آن با ۰۹،۰ درصد کاهش،  ۲,۲۰۶ ریال بود.
بیمه میهن با افزایش ۴٫۷۹ درصدی و حجم ۶,۱۳۷  سهم به ارزش ۷ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۱,۱۵۹ ریال، بیمه دانا نیز با حجم ۳,۳۶۰ سهم به ارزش ۱۴ میلیون ریال و قیمت پایانی ۴,۳۶۱ ریال به کار خود پایان دادند.
در بیمه نوین ۳,۲۰۰ سهم به ارزش ۶ میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت. این نماد با کاهش ۵۵،۰ درصدی به قیمت پایانی ۱،۹۹۸ ریال رسید.
شاخص کل بازار سرمایه هم امروز، قله ی تازهی را فتح کرد. شاخص کل بورس با ۱٫۲۵ درصد افزایش به رقم ۳۵۱۰۶ رسید. بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس مربوط به فولاد مبارکه با ۹۹واحد و بیشترین تأثیر منفی هم مربوط به پالایش نفت بندرعباس با ۵ واحد تأثیر بود . همچنین در معاملات امروز تعداد ۳۳,۳۰۵ میلیون سهم به  ارزش ۱,۸۴۳,۱۱۶٫۹۲ میلیون ریال در بازار بورس مورد معامله قرار گرفت.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.