افزایش فضای معنوی و مذهبی در منطقه ۹

سهشنبه ۱۶آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

شهردار منطقه ۹ با اشاره به اهمیت گسترش شعائر دینی و مذهبی گفت: در جهت افزایش سرانه های دینی و مذهبی برنامه های متنوع در نظر گرفته است.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، حسین سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در جهتی سیاست های شهرداری تهران در خصوص توجه به مساجد و مقوله مسجد محوری، این شهرداری در نظر دارد تا ۳ مسجد دیگر در محلات منطقه احداث کند.
وی افزود: بر اساس بازدید های میدانی صورت گرفته از سطح محدوده جانمایی ساخت مساجد با حضور قائم مقام معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، مشاور شهردار تهران و مسئولین شهرداری منطقه انجام شد.
سلطانی تصریح نمود: در حال حاضر منطقه ۹ با جمعیت ۱۸۰ هزار نفر حاوی ۳۴ مسجد و امامزاده عبدالله و زید (ع) بوده و با وجود اینکه این منطقه در ورودی غربی تهران واقع شده با احداث این سه مسجد در جهتی افزایش فضاهای معنوی و مذهبی سطح محدوده گام های عمده و اساسی بر می داریم.
شهردار منطقه ۹ خاطر نشان نمود: همواره این شهرداری به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان و گسترش شعائر دینی و مذهبی در همه محلات سطح منطقه و همچنین در جهت افزایش سرانه های دینی و مذهبی،‌ برنامه های متنوع و متفاوتی را طبق وقتبندی معین در نظر گرفته است. /ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.