افزایش قیمت ۲۰۶ به ۲۷ میلیون تومان!

 افزایش قیمت 206 به 27 میلیون تومان!

افزایش قیمت ۲۰۶ به ۲۷ میلیون تومان!

ممتازنیوز: پس از افزایش رسمی قیمت انواع محصولات ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار دوباره اوج گرفت و به مرز ۲۷ میلیون تومان رسید.

پس از تصمیم گیری اخیر اعضای کمیته قیمت گذاری در جلسه اخیر، قیمت انواع خودرو در نمایندگی ها طی هفته جاری به طور رسمی افزایش یافت.
برهمین اساس قیمت محصولات ایران خودرو میانگین ۱۰ درصد و حداکثر ۲۰ درصد رشد داشته است.
براساس قیمت های جدید مصوب قیمت رسمی پژو ۲۰۶ تیپ۲، ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان تعیین شد اما این امر سبب رشد قیمت این محصول در بازار شده است.
براساس این گزارش قیمت پژو ۲۰۶ تیپ۲ تا چند روز پیش با قیمت ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان در بازار خرید و فروش می شد امروز به مرز ۲۷ میلیون تومان رسید.
همچنین قیمت ۲۰۶ مدل V8 در بازار که تا چند روز گذشته ۲۶ میلیون تومان بوده امروز به حدود ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده در حالی که قیمت رسمی این خودرو ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان تعیین شده است.
همچنین قیمت ۲۰۶ مدل V9 در بازار نیز از ۳۴ میلیون به ۳۶ میلیون تومان رسیده است.
اما تندر ۹۰، دیگر محصول پرفروش شرکت ایران خودرو پس از اعلام این افزایش رسمی قیمت ها دستخوش تغییر قرار نگرفته و حتی با اندک کاهش هم در بازار مواجه شده است.
براین اساس تندر۹۰ مدل E2 امروز در بازار به قیمت ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان به فروش می رسد.
لازم به ذکر است، قیمت رسمی اعلام شده برای این محصول ۲۱ میلیون و ۴۰ هزار تومان تعیین شده و تا چند روز پیش در بازار با قیمت حدود ۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می شد.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.