افزایش ۳۰ درصدی فضای نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

سومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران در فضایی حدود ۲۴ هزار متر مربع در مصلای امام خمینی (ره) میزبان علاقه مندان به بازی های رایانه ای خواهد بود.

به گزارش ممتاز به نقل از هنر ایران،  نمایشگاه سوم بازیهای رایانه ای در فضایی بالغ بر ۲۴ هزار متر مربع و در قالب بخش های مختلف برپا می گردد.
فضای نمایشگاه امسال در مقایسه با سال قبل بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

نخستین دوره بازی های رایانه ای تهران اردیبهشت ماه سال ۹۰ در برج میلاد تهران برگزار شد و با توجه به استقبال گسترده علاقه مندان به بازی های رایانه ای و به منظور تسهیل حضور علاقه مندان به این عرصه، دومین دوره این اتفاق فرهنگی در فضایی بالغ بر سه و نیم برابر مساحت دوره اول به مساحت ۱۸ هزار متر مربع در تیرماه سال ۹۱ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

ترویج نظام ملی رده بندی سنی بازیهای رایانه ای ESRA، نمایش توانمندیهای متخصصان و هنرمندان ایرانی، توسعه همکاری‌های بین‌المللی به ویژه با کشورهای اسلامی در زمینه صنعت بازی‌های رایانه‌ای، ارتقاء سطح دانش فنی و تامین امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تولید در کشور و معرفی ایران به عنوان قلب بازیسازی منطقه از اهداف برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران به شمار می رود.

سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران از ۲۲ تا ۲۶ مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می گردد.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.