امام جمعه بشرویه: دشمن از طریق جنگ اقتصادی با تمام قوا در مقابل ایران ایستاده است

حجت الاسلام ˈمحمد شمس الدینˈ روز چهارشنبه در رزمایش رزمی ، فرهنگی ثامن الائمه(ع) افزود : تحریمها و چالشهای اقتصادی از جانب دشمنان از ابتدای انقلاب در مورد ایران اعمال شده است .

وی اضافه کرد : اما اکنون دشمنان نظام اسلامی ایران با مشاهده توان دفاعی و رزمی ایران و نا امیدی از نبرد نظامی ، تحریمهای اقتصادی خود را با هدف فلج کردن و از پای درآوردن کشور ما شدیدتر کرده اند .

وی اظهار داشت : بعد از گذشت چند سال ما هنوز هم در جنگ به سر می بریم و باید همواره برای مواجهه با توطئه های دشمن که اکنون نه تنها در بعد اقتصادی بلکه در قالب جنگ نرم نسل جوان ما را تهدید کی کند ، در هشیاری و آگاهی کامل به سر ببریم .

امام جمعه بشرویه ادامه داد : اگر امروز انقلاب اسلامی ایران در مقابل هیچ ابر قدرتی سر تعظیم فرود نیاورده و با عزت و افتخار در مسیر ارزشهای ناب خود قدم بر می دارد ثمره پایداری و بیداری مردم در برهه های حساس و دشواری می باشد .

وی گفت : از مهمترین نتایج این پایداری و بیداری صدور انقلاب ایران به دیگر کشورها و خیزشهای اسلامی منطقه و همچنین مبارزات ضد استکباری در سرتاسر دنیاست که برگرفته از نهضت مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) می باشد.

حجت الاسلام شمس الدین افزود : در شرایط کنونی ما باید با حفظ انسجام خود بیش از گذشته پایبندی به ارزشهای مکتب اسلام و پیروی از اصل ولایت را تقویت کرده و در مسیر رشد و خودکفایی در مقابل هرگونه تحریمی مقاومت کنیم . ۱۱۰

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.