امروز ادبیات کسانی که در گذشته با امام بودند، تغییر کرده است

به گزارش ایرنا، ‘محمدحسین صفارهرندی’ شامگاه امروز در همایش بصیرت مردمی شهرستان گرگان افزود: این افراد در گذشته نمی توانستند بگویند که ولایت مطلقه فقیه را قبول ندارند، اما امروز به نوعی این مساله را اعلام می کنند و در برابر مقام معظم رهبری ایستاده اند.

به گفته وی، کار ولی امر مسلمین بعد از امام راحل با وجود چنین افرادی، امروز بسیار سخت است،‌ اما ایشان با درایت و رهبری مدبرانه خود، به خویی در برابر این مسائل ایستاد.

وی تصریح کرد:‌ این افراد حتی برای مقام معظم رهبری پیام تبریک دادند، اما نتوانستند، ببینند که ایشان درایت جامعه را برعهده گرفته است و امروز در برابر قدرتهای جهان ایستادگی نموده است.

وی ادامه داد:‌ این افراد حتی آن موقع هم مساله ولایت فقیه را قبول نداشتند، اما رویشان نمی شد که در برابر رهبر و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران این مساله را بیان نمایند.

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: افرادی بودند که بعد از برکناری قائم مقامی رهبر و کنار گذاشتن منتظری، از نظام و امام فاصله گرفتند و برخی از این افراد در فتنه ۸۸ حضور داشتند و امروز در زندان هستند.

صفارهرندی گفت:‌ صلابتی که امروز ایران اسلامی در سراسر جهان به خصوص جهان اسلام از آن برخوردار است، ناشی از درایت و رهبری مقام معظم رهبری و سکانداری یک مرجعیت دینی می باشد.

به گفته صفارهرندی،‌ مقام معظم رهبری زمانی که به رهبری رسید، شرایط جهانی به گونه ای ویژه بود و در ان زمان، مشکلات پس از پایان جنگ، قلدریهای صدام، تجزیه شوروی و ظهور جمهوری‌های مستقل را شاهد بودیم.

وی ادامه داد:‌ در چنین برهه ای رهبری با درایت و مدیریت داهیانه کشور را از انواع آسیب ها و مشکلات به سلامت عبور دادند.

صفارهرندی یادآور شد:‌ ایران اسلامی با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری روز به روز قدرتمند تر و توانمندتر شد و در عین حال شاهد ضعف آمریکا هستیم.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود:‌امروز ایران اسلامی همان صلابت دوران امام راحل را دارد و رهبر جامعه اسلامی با مدیریت و درایت خود،‌با این مشکلات، خم به ابرو نمی آورد و به راه خود ادامه می دهد.

وی خاطرنشان کرد:‌مردم کشور ما نیز چنین رهبر با صلابت با عظمت و با هیبتی را به عنوان رهبر جامعه پذیرفتند و در راه حمایت از ایشان، به مسیر خود ادامه می دهند و برای ایشان آغوش گشودند.

عضو تشخیص مصلحت نظام افزود:‌ فرق بین رهبری جامعه و سایرین زیاد است و با تحقیق هم نمی شود، فردی مانند رهبر معظم انقلاب را پیدا کرد که جای او بنشیند که البته این بخشی از عنایات خداوند متعال می باشد.

/۵۷۹۷۴۶۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۶۵۴۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.