اوباما در جایگاهی نیست که راجع به تغییر حکومت ایران نظر بدهد/لحن دکتر روحانی در سازمان ملل خوب بود

فروردین ۱۴۰۳

مسئول بسیج دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی شهید بهشتی گفت: امیدواریم با تجربه‌ای که تیم حاضر در نیویورک دارند و با در نظر داشتن مواضع اصلی و خطوط قرمز نظام، اعتمادسازی جهانی را در جهت منافع و عزت ملی ایجاد کرده و “‌نرمش قهرمانانه‌” که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به آن تأکید داشتند تحقق بخشند.

“‌محمدمهدی رمضان‌زاده‌” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان مواضع مطلوب اوباما در برابر استفاده صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای ایران اظهار داشت: اوباما در نطق خود با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست اذعان کرد که انرژی هسته‌ای حق مسلم ایران است.

وی افزود: حجت‌الاسلام روحانی در مجمع راجع به مردم مظلوم فلسطین مواضع ایران را به صورت نرم بیان کرد و به طور غیرمستقیم رژیم جعلی صهیونیست و مواضع اوباما نسبت به اسرائیل به عنوان هم‌پیمان در منطقه زیر سؤال برد.

مسئول بسیج دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی شهید بهشتی در ادامه گفت: دکتر روحانی با سخنرانی قوی خود نشان داد که مواضع هر دولتی در جمهوری اسلامی ایران نسبت به رژیم جعلی صهیونیستی مشخص است.

رمضان‌زاده تصریح کرد: حجت‌الاسلام روحانی دربارهٔ وضعیت سوریه مواضع نظام را مبنی بر اثربخشی جنگ جدید منطقه‌ای و همچنین تنش‌هایی که عواقب خطرناکی را در پیش خواهد داشت صریحأ به گوش جهانیان در صحن علنی مجمع اعلام کرد.

وی در ادامه با موفق خواندن لحن دکتر روحانی در مجمع ابراز کرد: انتظار می‌رفت حجت‌الاسلام روحانی نسبت به صحبت وقیحانه اوباما که گفت به دنبال تغییر حکومت ایران نیستیم مواضع صریح‌تری اتخاذ کند چراکه آمریکا در جایگاهی نیست که راجع به حکومت ایران نظر بدهد.

مسئول بسیج دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: سخنان دکتر روحانی مثبت بود؛ امیدواریم با تجربه‌ای که تیم حاضر در نیویورک دارند و با در نظر داشتن مواضع اصلی و خطوط قرمز نظام اعتمادسازی جهانی را در جهت منافع و عزت ملی ایجاد کرده و “‌نرمش قهرمانانه‌” که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به آن تأکید داشتند تحقق بخشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.