اولین اشتباه غرب علیه ایران آخرین اشتباه آنها خواهد بود

۱۶اردیبهشت،

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان این مطلب که اولین اشتباه غرب علیه ایران آخرین اشتباه‌شان است، گفت: آمریکا و رژیم‌صهیونیستی توان مقابله با تعداد قلیل رزمندگان فلسطین را نداشته و ظرف ۸ روز دست‌های خود را بالا بردند حال چگونه می‌توانند در برابر ایران ایستادگی کنند.

منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل،‌ سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بروزرسانی موشک‌های ضد تسلیحات زیرزمینی در پادگان‌های رژیم صهیونیستی برای حمله به تاسیسات فردو گفت:  حمله به تاسیسات فردو اشتباه بزرگی است و آمریکا و رژیم صهیونیستی این اشتباه فاحش استراتژیک را انجام نخواهد داد زیرا می‌دانند در این صورت، بنا به فرموده مقام معظم رهبری حیفا و تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد.
 
وی با بیان این مطلب که اولین اشتباه غرب علیه ایران آخرین اشتباهشان است، ادامه داد: آمریکا و رژیم‌صهیونیستی توان مقابله با تعداد قلیل رزمندگان فلسطین را نداشته و ظرف ۸ روز دست‌های خود را بالا بردند حال چگونه می‌توانند در برابر ایران ایستادگی کنند.
 
حقیقت‌پور با اشاره به این مسئله که در فرهنگ یهود آمده است که یهودیان از خون می‌ترسند تصریح کرد: کافی است دو موشک ما با سرزمین‌های اشغالی برخورد کند و خون یهودیان در خیابان‌ها جاری شود تا فرار را بر قرار ترجیح دهند.
 
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی در پایان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و آمریکا متوجه باشند که اگر به زندگی‌شان علاقمند می باشند به هیچ وجه نباید به سمت این اشتباه فاحش استراتژیک حرکت کنند.

گفتنی است آمریکا در حال افزایش قدرت بزرگ‌ترین بمب سنگرشکن جهان (ضداستحکامات) با هدف افزایش میزان موفقیت استفاده احتمالی از آن علیه تاسیسات اتمی “فردو”ی ایران است.

به گزارش عصر ایران، روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا نوشت: براساس خبرهای انتشار یافته، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) بزرگترین بمب “ضد استحکامات” موجود را دوباره طراحی کرده است.

 انتهای پیام//


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.