اولین جلسه تحقیق و تفحص از بنیاد شهید بعد از تعطیلات/ مسئولان بنیاد شهید به‌جای دور زدن نمایندگان پاسخگوی مطالبات مردم باشند

فروردین ۱۴۰۳

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به روند بررسی تحقیق و تفحص از بنیاد شهید گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران که به تعبیر مقام معظم رهبری باید دستگاه عصمت و طهارت باشد، به جای متوسل شدن به شیوه های نامطلوب و دور زدن نمایندگان ملت پاسخگوی عملکرد خود و مطالبات مردم باشند.

“مصطفی افضلی‌فرد”  نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روند تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تحقیق و تفحص از بنیاد شهید که با امضای بیش از ۶۰ نفر از نمایندگان مجلس تقدیم کمیسیون اجتماعی شد، با دعوت از نمایندگان تحقیق و تفحص و مسئولان بنیاد شهید به تصویب صحن علنی رسید.
 
وی افزود: با توجه به انتخاب هیئت رئیسه این کمیته، اولین جلسه تحقیق و تفحص از بنیاد شهید بعد از تعطیلات تابستانی مجلس (هفته آینده) برگزار خواهد شد.
 
نماینده مردم اردبیل تصریح کرد: بعد از اولین جلسه، کمیته‌ها، کارشناسان، مشاوران و گزارشگران سازماندهی شده و به ماموریت‌های لازم جهت بررسی مسائل به دستگاه‌های مربوطه اعزام خواهند شد که در نهایت آنان گزارش کار خود را ارائه می‌کنند.
 
افضلی‌فرد تاکید کرد: رفتاری که مسئولان بنیاد شهید در خصوص تحقیق و تفحص از این سازمان داشتند، بسیار نامناسب بود، چرا که آنان به جای پاسخ‌دهی منطقی و قانونی به سوالات نمایندگان به گزارش کار خود پرداخته پاسخ قانع‌کننده‌ای ارائه نکردند.
 
وی افزود: مسئولان این سازمان با لابی‌گری، سعی داشتند نمایندگان را از این تصمیم خود منصرف سازند و در این مسیر با توسل به دروغ به دنبال فرافکنی و اتلاف وقت تلف کردن بودند.

افضلی فرد ادامه داد: نمایندگان مجلس با احساس مسئولیت‌پذیری که در برابر ملت ایران دارند، همواره در تلاش‌اند تا پاسخگوی مطالبات به‌حق مردم باشند.
 
نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در پایان خاطرنشان کرد: سازمان امور ایثارگران که به تعبیر مقام معظم رهبری باید دستگاه عصمت و طهارت باشد، به جای متوسل شدن به شیوه های نامطلوب، پاسخگوی عملکرد خود و مطالبت مردم باشند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.