اولین اجلاس بانوان فرهیخته واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

اولین اجلاس بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی با حضور خانواده شهید تهرانی‌مقدم، رضایی‌نژاد و شهدای اتفاق تروریستی اخیر چابهار برگزار می‌شود.

به گزارش تفسیری خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، اولین اجلاس بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی با حضور خانواده شهید حامد بزی و خانواده شهید مرتضی آسوده از شهدای اتفاق تروریستی اخیر چابهار، خانواده شهید تهرانی مقدم و همسر شهید رضایی نژاد از شهدای هسته ای برگزار می گردد.

در این اجلاس که با حضور  ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می گردد، زنان فرهیخته این دانشگاه مسائل و مطالبات خود را بیان خواهند نمود و در انتهای این مراسم از مادر و خواهر شهید حامد بزی، همسر شهید رضایی نژاد و دختر شهید تهرانی مقدم تجلیل خواهد شد.

اجلاس بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۹ تا ۱۶ یکشنبه ۱۴ آبان ماه جاری در ساختمان جلسات ریاست عالی دانشگاه (ساختمان اداری طبقه ۹) واحد علوم تحقیقات برگزار خواهد می گردد.

لازم iبه ذکر است، در آغاز این همایش فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه آزاد همراه با مهمانان و شرکت نمایندگان با حضور بر مزار شهدای گمنام با قرائت فاتحه ای iبه مقام شامخشان ادای احترام خواهند نمود.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.