نخستین اجلاس سراسری بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

رییس دانشگاه آزاد اسلامی از اخذ مجوز برای کلیه واحدهای بدون مجوز علوم و تحقیقات دانشگاه خبر داد.

به گزارش تفسیری سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر فرهاد دانشجو در اولین اجلاس سراسری بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی که در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی پروژه موفق نظام جمهوری اسلامی است که ماحصل زحمات خیرین، اعضای هیات علمی، دانشجویان، کارمندان، ائمه جماعات، استانداران، نمایندگان مجلس و سایر اشخاص است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد را با نقدینگی محدود و ۲۶۰۰ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته است، گفت: دانشگاه همچنین ساختار متمرکزی داشته که بیشترین تصمیمات در ستاد مرکزی آن اتخاذ می‌شد.

دانشجو با بیان اینکه در بدو ورود به دانشگاه آزاد از بین ۴۲ واحد علوم و تحقیقات بیش از ۳۲ واحد آن مجوز نداشتند و مدرک فارغ التحصیلان آنها توسط آموزش عالی کشور به رسمیت شناخته نمی‌شد، افزود: خوشبختانه این مشکل تا به امروز حل شده است.

وی با تاکید بر اینکه چندین برنامه مهم در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است، از فرهنگ به عنوان اولویت اول نام برد و گفت: در دست راست دانشگاه آزاد اسلامی پرچم فرهنگ است چرا که انسان و انسانیت با فرهنگ معنا پیدا می‌کند.

دکتر دانشجو ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش را اولویت دوم دانشگاه آزاد دانست و گفت: دانشگاه آزاد توسعه کمی نسبتاً مناسبی داشته است و ما باید بر اساس شاخصها به ارتقاء سطح کیفیت آموزش و پژوهش بپردازیم.

به گفته­ دانشجو، ۸۰ درصد شاخص‌های کیفیت آموزش عالی در دنیا برای همه قابل استفاده است و باید برای تک تک آنها برنامه ریزی شود.

این خبر تکمیل می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.