بارزالی: من از میلیتو می ترسم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

شاگردان آندره آ استراماچونی در هشت بازی اخیرشان به پیروزی رسیده اند و دیگو میلیتو در ده بازی ای که در این فصل با پیراهن نرآتزوری برگزار کرده، به ۵ گل رسیده. حالا الان و در آستانه مصاف دو تیم آندره آ بارزالی از کارسختی که برروی دوشش قرار داده شده آگاه است.

بارزالی در مورد بازی یووه- اینتر و رویارویی با میلیتو به اسکای سپورت ایتالیا گفت:« من از دیگو میلیتو می ترسم. او یک مهاجم کامل است و یکی از قدرتمندترین مهاجمان اروپاست. میلیتو چیزی را از دست نمی دهد. اینتر یک تهدید همه عیار است. استراماچونی مربی خوبی است و فکر می کنم که این درست است که او را یک مربی جوان با ایده های خوب بدانیم. یک چنین مربی ای فرصت های خوبی برای موفقیت خواهد داشت.»

بارزالی ادامه داد:« فکر نمی کنم که در این برهه وقتی بتوان این بازی را یک بازی سرنوشت ساز دانست. نرآتزوری قطعا برای جام رقابت می کند ولی ما تیمی هستیم که به خودباوری رسیده ایم. همیشه سعی می کیم که سرمان را پائین انداخته و فقط بازی کنیم و برای خیلی ما، آغاز کار دراین فصل آغاز سختی بود. چرا که در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هم حضور داریم. با گفتن همه این ها امیدوارم که بتوانیم به مصاف اینتر رفته و کنترل بازی را در دست بگیریم.»

بازی دو تیم روز شنبه ساعت ۲۰٫۴۵ به وقت اروپای مرکزی در ورزشگاه یوونتوس برگزار می شودو اختلاف دو تیم تا پیش از برگزاری این بازی ۴ امتیاز است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.