بازگشت جری لوییس به عرصه بازیگری+عکس

۲۶م دیماه ،

جری لوییس بازیگر کهنه‌کار هالیوود که آخرین بار در سال ۱۹۹۵ در فیلم “استخوان‌های خنده‌دار” ظاهر شده بود، از فردا در نقش “مکس رز” آغاز به بازی می‌کند.

ممتازنیوز: جری لوییس بازیگر کهنه‌کار هالیوود که آخرین بار در سال ۱۹۹۵ در فیلم “استخوان‌های خنده‌دار” ظاهر شده بود، از فردا در نقش “مکس رز” آغاز به بازی می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، این فیلم که هنوز نام نهایی آن مشخص نیست به کارگردانی “دانیل نوآ” و برمبنای فیلمنامه‌ای از خودش ساخته می‌شود، درامی دربارهٔ یک پیانیست جاز است که پس از ۵۰ سال زندگی مشترک با همسرش، به تازگی او را از دست داده است.

اما او اندکی پیش از درگذشت همسرش به این نتیجه می‌رسد که ازدواجشان دروغی بیش نبود. او با این فکر به بررسی دوباره قبل و کشف نکات مهمی می رسد که او را با شخصیت هایی از یک دوره کاملا طی شده، رودر رو می کند. این فیلم اولین تجربه کارگردانی نوآ است.

جری لوییس ۸۶ ساله قبل از فیلم “استخوان‌های خنده‌دار” آخرین بازی مهمش را سال ۱۹۸۳ با بازی در فیلم “سلطان کمدی” به کارگردانی مارتین اسکورسیزی انجام داده و در برابر رابرت دنیرو ظاهر شده بود.

این بازیگر سالخورده در تجربه تازه سینمایی‌اش در برابر کلر بلوم و کوین پولاک بازی می‌کند. این فیلم در لس‌آنجلس فیلمبرداری می‌شود و گروه موزاییک مدیا تهیه آن را برعهده دارد.

جری لوئیس متولد ۱۶ مارس ۱۹۲۶ بازیگر، کمدین، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان آمریکایی است که برای بازی در فیلم‌های کمدی اش در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ میلادی، شهرتی جهانی یافت. او جوایز متعددی را از جشنواره فیلم کمدی آمریکا، دوربین طلایی، اتحادیه منتقدین فیلم لس آنجلس و جشنواره فیلم ونیز در کارنامه اش دارد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.