لوییس همیلتون خواننده می‌شود

۱فروردین ۱۳،

لوییس همیلتون خواننده می‌شود

Bookmark and Share

لوییس همیلتون راننده تیم فرمول یک مرسدس به زودی یک آلبوم موسیقی به بازار عرضه خواهد کرد. به گزارش روزنامه انگلیسی سان او یک سال است که روی آهنگ‌های این آلبوم کار می‌کند و  تهیه‌کننده‌اش به این روزنامه گفته او استعداد خوبی در موسیقی دارد. 

همیلتون که دوست دخترش نیکول شرزینگر، خواننده گروه موسیقی پوسی‌کت دالز است، آهنگ‌هایش را با کمک خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده‌ای به نام انجل ساخته است. انجل سابقه همکاری با خوانندگان مشهوری مانند ریانا، دیزی راسل، پروفسور گرین و فرانک اوشن را در کارنامه‌اش دارد. 

انجل در مصاحبه‌ای به روزنامه سان گفته آهنگ‌های همیلتون بسیار خوب است و امیدوار است او این آهنگ‌ها را با جهان شریک شود. 

«صدای او از بسیار از خواننده‌های حرفه‌ای بهتر است. او خواننده‌ خوبی است و صدایش تازه و نرم است.»

انجل می‌گوید همیلتون بدون عجله در حال حاضر فقط مشغول ضبط آهنگ‌ها است. به نقل از او آهنگ‌ها سبک‌های مختلفی دارد و  همیلتون تاکنون دوازده آهنگ ساخته است. 

لوییس همیلتون در حال حاضر در رده‌بندی رانندگان در فصل ۲۰۲۴ مقام چهارم را دارد. او در دومین مسابقه فصل در مالزی به لطف هم‌تیمی‌اش نیکو رزبرگ سوم شد. 

گفته می‌شود او برای دیدن نیکون شرزینگر که در آمریکا زندگی می‌کند سال قبل بیست میلیون پوند برای سفر با جت خصوصی پرداخته است. انجل می‌گوید نیکول شرزینگر که خود در یک مسابقه انتخاب استعداد‌های موسیقی داور است، در حرفه آهنگسازی همیلتون دخالتی نداشته است. 

لوییس همیلتون خواننده می‌شود

برچسب ها : لوییس همیلتون | تاریخ : ۲۰۲۴/۰۳/۲۷
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.