برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی اوقات فراغت در شمالغرب تهران

چهارشنبه ۲۱ تیر – ۱۰:۵۴:۳۵ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

شهردار منطقه دو تهران خبر داد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- شهردار منطقه دو تهران از برگزاری جشنواره “تفریحی ورزشی اوقات فراغت” منطقه ۲ تهران در بوستان پرواز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، اسد فاضل افزود: این جشنواره که با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان  در تابستان ۹۱ تدوین گردیده است از تاریخ ۲۲ الی ۲۸ تیر ماه در محل بوستان پرواز میزبان شهروندان منطقه خواهد بود.
وی افزود: تابستان و اوقات فراغت برای جوانان و خانواده ها همواره دغدغه ای اجتناب ناپذیر بوده است به همین منظور جشنواره تفریحی ورزشی اوقات فراغت توسط سازمان ورزش شهرداری تهران با رویکرد توسعه ورزش همگانی و جهت دهی مثبت به اوقات فراغت شهروندان در مناطق ۲۲ گانه در حال برگزاری است.
شهردار منطقه دو تهران تصریح کرد: به همین منظور معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ با برپایی این جشنواره دربوستان پرواز و در قالب بیش از ۴۰ عنوان رشته ورزشی و بازیهای تفریحی به مدت یک هفته و به صورت رایگان در خدمت شهروندان است.
فاضل با اشاره به اهمیت این جشنواره تصریح کرد: بر پایی غرفه های متعدد ورزشی تفریحی همچون پاور اسکیپ، فوتبال دستی، شطرنج،  باستانی، ژیمناستیک،تیر و کمان، کالاسکه سواری، فلوربال همایش پرواز بادبادکها، بازیهای کودکان، سلامت و معاینه پزشکی، غذاهای سنتی و ایرانی، عرضه کالاها و محصولات ورزشی و….از برنامه های پیش بینی شده در این جشنواره هفت روزه است.  

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۱۱۰۵۴۳۵۴۷۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.