برگزاری کنگره سراسری چشم پزشکی ایران

کنگره چشم پزشکی ایران با حضور اساتید مجرب چشم پزشکی ایرانی و خارجی ۸ آبان ماه سال جاری در ایران برگزار خواهد شد.

دکتر مسعود ناصری دبیر کنگره در گفتگو با خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: این همایش با حضور دو هزار نفر از چشم پزشکان مجرب ایرانی و خارجی برگزار خواهد شد، که دارای ۷۰ سخنران است و طی ۴ روز کنگره مسائل فوق تخصصی چشم پزشکی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در روز پایانی مسائل عمومی تر چشم پزشکی مطرح خواهد شد این کنگره راجع به حیطه چشم پزشکی در پنج گروه تخصصی می باشد .

این پنج گروه عبارتند از: جراحی قرنیه چشم، جراحی شبکیه چشم، جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم، جراحی آب سیاه و جراحی انحراف چشم و کوری چشم و اعصاب چشم.

دکتر ناصری در ادامه عنوان کرد: از برنامه های این کنگره می توان به جراحی زنده توسط جراحان متخصص چشم پزشکی و سوال و جواب در مورد جراحی اشاره کرد ؛همچنین در بخش دیگر برنامه ویدئویی که در آن نوآوری های جراحی چشم پخش خواهد شد.

وی در ادامه گفت: همچنین در میز صبحانه گفتگویی میان اساتید مجرب چشم پزشکی خواهد بود که به بحث و تبادل نظر در خصوص چشم پزشکی خواهند پرداخت.این کنگره دارای آموزش دستگاه های جدید تصویر برداری عمل جراحی نیز خواهد بود.

دبیر کنگره چشم پزشکی در ادامه با بیان این که از شش کشور جهان از جمله آمریکا، استرالیا ، انگلیس، سنگاپور، لبنان و سوئیس حضور خواهند داشت گفت: تعداد مقالات ارائه شده به کنگره بیش از ۳۷۰ مقاله می باشد که حدوداً۱٫۳ این مقالات آماده برای سخنرانی و یا به صورت گزارش آماده شده است. /ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.