بهره برداری از بزرگراه ۴ کیلومتری شهید مهتدی

۲۶م اسفند ،

بهره برداری از بزرگراه ۴ کیلومتری شهید مهتدی

مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از رو به اتمام بودن عملیات‌اجرایی زیر‌گذر تقاطع بزرگراه سعیدآباد درپروژه احداث بزرگراه شهید مهتدی خبر داد.

  به نقل ازممتازنیوز، قاسم مالدار ضمن اعلام خبر فوق افزود:  مسیر۴۰۰متری زیر گذر تقاطع بزرگراه سعید‌آباد در‌حال اجرای روکش آسفالت است و متعاقب تکمیل عملیات‌اجرایی طی روزهای آینده تحویل شهروندان می‌شود.
 وی بهره‌برداری از این زیرگذرترافیکی را سبب تکمیل مسیر‌۴ کیلومتری  بزرگراه شهید مهتدی دانست و یادآورشد: زیر‌بار ترافیک‌رفتن بزرگراه شهید مهتدی علاوه برآن که ارتباط بلوار خلیج فارس در غرب منطقه۱۸ شهرداری تهران با بزرگراه آیت‌ا…سعیدی در شرق این منطقه را تسهیل می‌کند، قادر است از ترافیک تقاطع بزرگراه فتح با رودخانه کن بکاهد.
 به گفته مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران زیرگذر تقاطع بزرگراه شهید مهتدی با بزرگراه سعیدآباد سازه‌ای با عرشه یکپارچه بتنی است که برای تکمیل عرشه ۴۳۸ متر مربعی آن حدود ۱۰ هزارمترمکعب بتن‌ریزی شده‌است. طول عرشه این زیرگذر  در سطح بزرگراه سعیدآباد ۸۷متر و طول کلی‌آن حدود ۴۰۰متر است.
 گفتنی‌است پروژه  احداث بزرگراه شهید مهتدی حدفاصل انتهای بلوار معلم تا خیابان ثارا.. در بلوار خلیج‌فارس یک مسیر ۴۰۸۰متری با عرض ۳۵متر است که به‌منظور توسعه معابر شرقی-غربی منطقه ۱۸ توسط سازمان مهندسی و عمران شهر تهران اجرا شده‌است. کارفرمای این پروژه شهرداری منطقه ۱۸ است.

شنبه ۲۶ اسفند   ۱۶:۴۲

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.