به کیفیت بالاساخت وساز گذشته بازگردیم

بازرس انجمن شرکت های ساختمانی گفت: درگذشته اغلب نیروهای انسانی ازجمله بنا یا معمار از لحاظ تجربه بسیار ماهر و کارآمد و مصالح استفاده شده در ساخت و سازها بسیار با کیفیت بودند.

محمد علی پور شیرازی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ساخت و ساز ایران به شیوه قدیمی کیلومترها فاصله گرفته ایم گفت: درگذشته اغلب نیروهای انسانی ازجمله بنا یا معمار از لحاظ تجربه بسیار ماهر و کارآمد و مصالح استفاده شده در ساخت و سازها بسیار با کیفیت بودند.

وی ادامه داد: بسیاری از ساخت و سازهای صورت گرفته در گذشته توسط معماران دارای دوام و مقاومت بسیار هستند در حالی که امروز چنین ساخت و سازهای با این کیفیت وجود ندارد.

بازرس انجمن شرکت های ساختمانی درادامه تصریح کرد: کیفیت مصالح ساختمانی در حال حاضر نسبت به ۵ سال گذشته پیشرفت بسیاری کرده است.

پور شیرازی با اشاره به اینکه باید با تربیت نیروی انسانی ماهر کیفیت ساخت وساز را افزایش داد افزود: باید سعی شود از تجربه و معمارهای گذشته نهایت استفاده را برای بهبود ساخت وساز ببریم.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انسانی ماهر در ایران نباید تنها به مدرک بسنده کنند بلکه باید سعی کنند تجربه های عملی و علمی خود را افزایش دهند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.