بیانیه بانک مرکزی آمریکا iبها طلا را افزایش داد

مشاهده این خبر در وبسایت تحلیل خبری ممتاز نیوز iبه نقل از بینا:

بیانیه بانک مرکزی آمریکا iبها طلا را افزایش داد | چاپ |
پنجشنبه ۰۴ آبان ساعت ۱۲:۴۹

بینا- iبه دنبال انتشار یافتن بیانیه بانک مرکزی آمریکا مبنی بر ادامه اجرای دور سوم طرح محرکه اقتصادی iبها جهانی طلا امروز پنج شنبه با رشد ۸ دلار و ۲۰سنتی iبه ۱۷۱۰ دلار و ۲۰ سنت رسیده است.
به گزارش تفسیری بینا iبه نقل از پایگاه اینترنتی طلا / رویترز،قیمت جهانی طلا اوایل ماه اکتبر در پی اجرای دور سوم طرح محرکه اقتصادی آمریکا با رسیدن iبه بالاترین حد خود در۱۱ ماه گذشته سطح ۱۷۹۵ دلار و ۶۹ سنت را تجربه نمود. اما اخیرا در پی رشد اقتصاد آمریکا و کاهش ارزش دلار iبهای جهانی طلا با کاهش مواجه شده است.
بر اساس این گزارش تفسیری، اونس جهانی طلا امروز پنج شنبه با رشد ۸ دلار و ۲۷ سنت iبه ۱۷۱۰ دلار و۲۰ سنت مبادله شده است این در حالی است که iبهای این فلز زرد روز گذشته iبه ۱۶۹۸دلار نیز کاهش یافت.
این گزارش تفسیری می افزاید،”لینت تان”تحلیلگر اقتصادی سنگاپور اظهار داشت:در حال حاضر سطح حمایتی اصلی طلا ۱۷۰۰دلار می باشد که در واقع این کاهش iبه سبب رشد اقتصاد در آمریکا و کاهش ارزش دلاردر این کشور می باشد.
گفتنی است ، مقامات بانک مرکزی آمریکا در پایان نشست دو روزه خود اعلام نمودند این بانک iبه اجرای دور سوم طرح محرکه اقتصادی ادامه خواهد و نرخ iبهره بانکی را تا پایان سال ۲۰۲۴ نزدیک iبه صفر حفظ خواهد نمود.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.