بیمارستانهای مجری قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری تغییر کردند

۲۵م دیماه ،
ممتاز نیوز : قائم مقام سرپرست وزارت بهداشت در امور پرستاری از تغییر بیمارستانهای مجری اجرای آزمایشی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری از ۳ به ۴ بیمارستان خبر داد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از مهر ؛ سیده فاطمه حق دوست اسکویی گفت: پیش از این مقرر شده بود که اجرای آزمایشی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به صورت دریافت کارانه در سه بیمارستان کودکان مفید دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، روانپزشکی ایران دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستان امین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام شود.

وی ادامه داد: اما بنا به عللی این بیمارستانها به بیمارستان شریعتی و علی اصغر و روانپزشکی ایران تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران تغییر کرد و طی آخرین جلسه بیمارستان باهنر البرز نیز جایگزین بیمارستان مدنی استان البرز شد.

قائم مقام سرپرست وزارت بهداشت در امور پرستاری گفت: بدین ترتیب ۳ بیمارستان از تهران و یک بیمارستان از البرز برای اجرای آزمایشی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری انتخاب شدند.

اسکویی با بیان اینکه پرداختی در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به صورت کارانه است، یادآور شد: بر اساس آخرین صحبتها قرار شد تا اعتبارات لازم برای اجرای این قانون در بودجه سال آینده دیده شود.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.